Wysłany: 2009-12-26, 12:01 TTTM czy trzeba zglosic w ASO?
Wczoraj mialem czas troche dokladniej zobaczyc dacke w swietle dziennym, bo przy odbiorze nie mialem czasu na ogladanie. I znalazlem kilka rzeczy, ktore mnie zdziwily, ale moze TTM.
To demowka, takze nie nowy i to trzeba brac pod uwage. Produkcja wrzesien 2k9.
Przednia oska z rdza:
Sruby na poduszkach amortyzatorow z rdza:
Plastik przy drzwiach tylnich czyms zapackany:
Ogolnie rumunka daje rade .) Wszelkie testy zdaje sprawnie .)
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-12-27, 14:55, w całości zmieniany 1 raz
To jest norma - pewnie magazynują te części pod chmurka, albo tylko pod jakąś wiatą i stąd rdza. Po prostu zabezpiecz to trochę olejem maszynowym i będzie OK - piasty może lpiej smarem miedzianym.
Lepiej sprawdź, czy Ci gdzieś po blachach rdza nie buszuje...
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1501 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-12-26, 19:32
Domel ja bym tego nie odpuścił i pojechał z reklamacją. Zapłaciłeś za autko i chcesz mieć wolne od wad. Plastiki niech umyją a śruby niech wymienią bądź wyczyszczą.
NIE ODPUSZCZAJ
blache sprawdzilem, o ile moglem to zrobic w warunkach podworkowych. Nic podejrzanego nie znalazlem. Co do srubek i piasty jesli trzeba je zabezpieczyc, to kopsne sie w styczniu do ASO niech zabezpiecza. Do tego zglosze wygluszenie pompy wspomagania, bo wyjec z niej niezly .) Plastiki sam umyje jak bede pake czyscil.
Czy ktos wie, do czego ta laczka jest? Bo znalazlem w kieszeni z gasnica:
I czym mozna usunac takie slady (zauwazylem dopiero jak zaparowala mi szyba od kierowcy), wstepne czyszczenie szmatka nic nide dalo:
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-12-27, 02:14
Domel, nie zwracaj na to uwagi, bo te elementy pokrywają się korozją w każdym samochodzie i nie jest to groźne, ani tym bardziej nie jest to powód do "nieodpuszczania" serwisowi.
Ślady na szybach - daruj sobie również. Jak już wspomniał Beckie, najprawdopodobniej są one od przyssawek używanych przy montażu (są na każdej szybie) i z czasem znikną.
Koledzy, po piwku na zgode .) Zadalem takie pytanie bo bylem ciekaw czy to normalne.
Rdzawa oske i sruby zglosze na przegladzie do zabezpieczenia, co prawda mozna samemu ale gwarancja po cos jest i trzeba z niej korzystac.
Co do rdzy przy tarczach, bebnach itp - to nie trzeba mi mowic. Poprzednio jezdzilem 16 letnim oplem i nie obca mi wymiana szczek i klockow, a tam bez duzego mlotka nie dalo sie podejsc. Teraz na oplu doszkala sie mlodsza siostra, ale w dowodzie i tak bede wlascicielem. A moze i czasem pozycze pojedzic ,)
Temat był już poruszany jakieś 2 lata temu. Okazuje się, ze obecnie prawie żaden producent aut nie maluje części wykonanych ze staliwa i żeliwa/ półosie, bloki s-ka, piasty, tarcze, bębny itp./
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum