Resory piórowe, mało precyzyjny układ kierowniczy.... skąd oni biorą te bzdury ?!
Poza tym w zasadzie się zgadzam: nawet benzynowy 4x2 bardzo dobrze sobie radzi w terenie, co potwierdzam osobistym skromnym doświadczeniem, o ile nie ma dużych wykrzyży i błotnych taplawisk. To domena 4x4.
Przydałby się mocniejszy benzyniak np. 1.4 TCe 140 KM i turbodiesel 1.9 dCi 130 KM
No ale koszty, koszty, jak mawiał Książę Dracula który jak wiadomo wykupił 90% udziałów w Groupe Renault
a w moim obecnym trochę brakuje mi "szóstki". "Piątka" jest trochę przydługa...
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-07-07, 17:24, w całości zmieniany 5 razy
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-07, 13:13
Widzę że kolega Laisar niezbyt lubi "Auto motor sport".
A swoją drogą artykuł b. pozytywny. Ale i ci mówią o dziwnym umiejscowieniu sterowania lusterkami. Mi ono w ogóle nie przeszkadza - zresztą jeżdżę na razie sami i tego ustrojstwa do tej pory, przez dwa miechy, użyłem tylko raz - wyjeżdżając z salonu.
Ostatnio zmieniony przez krakry1 2010-07-07, 13:14, w całości zmieniany 2 razy
Bynajmniej - ani mnie ziębi, ani grzeje to czasopismo, ale w tym przypadku nie sposób nie zauważyć największej zbrodni dziennikarza: nierzetelności.
A regulację lusterek Dacii osobiście uważam za wygodniejszą niż taką umieszczoną tradycyjnie na drzwiach - ale rozumiem też, że komuś może nie pasować. Ot, rzecz gustu...
Za prawdę powiadam wam, jako osobnik generalnie leworęczny i neurologicznie lewostronny
( przez co w podstawówce u nauczycielki starej daty zyskałem opinię debila )
stwierdziłem, że przełączniki lusterek i szyb pod prawą górną kończyną pasują mi jak ulał
Inna sprawa, że regulacja położenia kierowcy jest dla mnie nieco gorsza jak w...Loganie.
Po żonie (164cm) muszę (183 cm) w Dusterze regulować i wysokość i wzdłużne położenie fotela, oraz pochylenie kierownicy. Tam wystarczyło nieco cofnąć fotel wzdłuż i było gites.
Logan jest genialnie "ergonomicznie uśredniony": wystarczył 1 st. swobody. Tu wykorzystuję 3.
Aha, po Lenie i tak nie muszę przestawiać lusterek. Jak w Loganie.
Jęśli chodzi o widoczność i zwrotność, to jest to prawdziwy "miejski twardziel", czego doświadczyłem dzisiaj manewrując (i to tyłem) "na żyletkę" pod C.H. "Graffica' w RZ
Poza tym, Duster daje naprawdę sporo frajdy w czasie jazdy.
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-07-07, 17:15, w całości zmieniany 2 razy
Jestem genialny.
Tylko Piotrres nie obraź się to żarty.
No masz szczęście, mam poczucie humoru.
P.S.1.
Znam dżentelmena, który twierdził, że żonę trzeba trzymać krótko: najwyżej 2...3 lata.
Cóż, nie podpisuję się pod tym punktem widzenia
P.S.2.
A propos, "dziwnych" rozwiązań w Dacii: czemuż służy klang w manetce kierunkowskazu ? A raczej czemu zapobiega? Złośliwcy twierdzą, że to "francuska nieprzyzwoitość", mająca na celu zapobieżenie coitus interuptus, wynikłego z niezamierzonego naciśnięcia klaksonu na kierownicy
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-07-07, 21:29, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum