Wysłany: 2015-06-19, 22:23 problem ze spadkiem mocy
witam. mam wielki problem z loganem 1.6mpi 87konikow w nadwoziu pickup. auto jest po kompletnym remoncie. robiona byla glowica,nowy rozrzad,pompa olejowa,swiece,kable i cewka.wszystko aso. olej co 10tys zmieniany.no nie ma sie do czego przyczepic jednak po przejechaniu 100km podczas gdy na zewnatrz jest 20pare stopni skutkuje spadkiem mocy i gasnieciem.trzeba wtedy poczekac az ostygnie i w tedy jest ok, jezeli jest chlodniej ,np 13st na zewnatrz to nwszystko jest ok. temperatura silnika w normie,max predkosc to 100km na godzine i 3tys obrotow-tak jest uzytkowany a jednak lipa straszna.na obd nic nie wychodzi. jakies sugestie??nie wiem co z tym robic
pompa dziala a filtra paliwa nie ma podobno w tym modelu(ok jest filtr ale z pompka razem). wczesniej byl problem z tankowaniem bo zapowietrzal sie wlot paliwa i tankowanie wygladalo tak ze wlalem 2l i trzeba bylo poczekac az zleci i tak dalej no ale ten problem zostal rozwiazany.co moze byc przyczyna slabniecia auta po przebyciu 100km i przekroczeniu 105km/h???w pn jade do aso renault na konsultacje,bedzie wtedy koles od serwisu co sie zna
Ostatnio zmieniony przez greg7 2015-06-20, 13:04, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-06-20, 11:38
No to ja sie jeszcze z tym nie spotkalem zeby nie bylo filtra paliwa. Tzn ze caly syf ktory zbiera sie w baku przez lata trafia do pompy i silnika .To juz masz odpowiedz dlaczego nie ma mocy.
A to co znalazlem to chyba do logana ale niech kto inny sie wypowie. http://filtron.pl/index.p...1=8009&v2=16477
A jak sprawdzales pompe na sluch czy sie kreci? bo to ze sie kreci to jeszcze nie oznacza ze podaje odpowiednia ilosc paliwa.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2015-06-20, 11:38, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-06-20, 11:39
stawiam 99% na zły luz zaworowy (za mały) tym bardziej że głowica była robiona, zawory się "wklepały" w gniazda zaworowe i luz się zmniejszył i po mocniejszym nagrzaniu traci kompresje przez zawory które siś nie domykają lepiej to sprawdź zanim wypali Ci gniazda.
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2015-06-20, 11:40, w całości zmieniany 1 raz
juz sie poprawilem z tym filtrem.no faktycznie zaczely zawory klepac po jakims czasie ale w aso zalecili zeby lac olej na maxa to przestana klepac hahah
lukas87 dzieki za odp bo zdaje sie ona na jak najbardziej trafna. w aso mowili ze nie reguluje sie tam luzow i trzeba nowe to kupic hmmm
Ostatnio zmieniony przez greg7 2015-06-20, 13:15, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum