A w Polsce a to: "belka" (cokolwiek to znaczy) nie w tym miejscu lub za duża; "zła jakość plastyków ....."; zły poziom wyposażenia (nie taki jak w Lexusie, merolu, Bentley’u, RollsRoyce’sie..... o chyba się zagalopowałem.... )
Chyba te polskie kompleksy są nie do ruszenia.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 371 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 07:13
To nie są "polskie kompleksy", tylko niemieckie kompleksy Zobacz kto jest właścicielem Auto Świata czy Motoru, to są duże niemieckie koncerny, produkujące szmatławe gazetki. Duże zdjęcia, mało tekstu i jest gazetka ... Żenada. Jak ktoś pamięta stary Motor , to widzi dużą różnicę.
Dziennikarze są rozpieszczani przez producentów i potem piszą głupoty , bo rzeczywiście, jak się przesiądziesz z A6 do MCV, to jest ... inaczej :)
Tyle, że te gazety padną, bo ludzie mają oczy i internet, nie potrzebują dziennikarza, żeby wydawał osądy.
I to jest dość ciekawe bo porównując wydanie niemiecki i polskie rzuca się w oczy spora różnica chociażby w traktowaniu naszych Drakulek. No i ta różnica, moim zdaniem, bierze się właśnie z polskiego kompleksu, braku rzetelności, fachowości polskich pracowników (bo trudno ich nazwać dziennikarzami) Auto Świata. To takie polskie....
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 09:27
Na zachodzie Dacia bije rekordy sprzedaży i taki np. niemiecki czy francuski dziennikarz nie może sobie pozwolić na pisanie głupot bo wyjdzie na durnia.
U nas też coś drgnęło w sprzedaży więc zobaczymy np. za dwa lata jak będą pisać
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3750 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 10:05
Zauważcie z jakiego koncernu otrzymują najczęściej samochody do testów długodystansowych - choćby cykl o Skodzie Yeti. A wiadomo taki "dziennikarz" ma wtedy za darmo wózek na wszelkie okazje. Więc "jakoś" się trzeba odwdzięczyć.
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-08-06, 11:32
U nas Dacia kojarzy się źle ze względu na nasze komunistyczne korzenie. Łada i Moskwicz nowych generacji w ogóle się nie przyjęły a Dacia wchodzi dość opornie. Skodzie się udało bo WieśWagen to najlepsza marka na świecie do francuskich samochodów w naszym kraju też wielką miłością nie pałamy. Ot cała filizofia.
_________________ Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1,5 DCi
Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-09, 21:51
Tak jest i przeszłość też ma jakieś znaczenie. Myślę, że marka sama się zacznie promować. Będzie lepiej jednak Renault nie pozwoli, aby uczeń przerósł mistrza i zapewne będą obcinać nogi Dacii.
VW nie pozwoli urosnąć Skodzie i tak samo jest w przypadku Dacii i myślę, że to jest jakaś polityka. UE narzuciła dyrektywy przy sprzedaży pojazdów i przy ich produkcji. Może właśnie dlatego firmy łączą się jednak szkoda, że naszego FSO i FSM nikt nie kupił i nie dał stanowisk pracy tak potrzebującym. Udowodniliśmy, że umiemy pracować i robić dobre rzeczy.
Poczekamy i zobaczymy, co będzie dalej.
FSO i FSM nikt nie kupił i nie dał stanowisk pracy tak potrzebującym.
Przecież FSM to teraz FIAT AUTO POLAND i zatrudnia w samej Tyskiej fabryce 13 tyś ludzi,nie wspominając o innych spółkach powstałych na terenach byłego FSM w Bielsku,Skoczowie
Fabryka Fiata w POLSCE jest najlepszą fabryką w całym koncernie ,pod względem wydajności i jakości-wyrazem tego jest produkcja nie tylko Fiata,ale także Forda no i za niedługo Lancia.
Ja pracuje w Bielsku i firma dostarcza tylko 60% swojej produkcji do fabryki w Tychach,resztę odbiera od nas Mercedes,BMW,Suzuki,Opel,Peugeot.Można się nieźle zdziwić w ilu modelach różnych marek występują elementy zawieszenia z Bielska,a w Bielsku robi się jeszcze silniki,amortyzatory, i wiele innych elementów.
Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1,5 DCi
Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-10, 08:56
Upssssss z tym FSM, to dałem plamy. Chodzi mi więcej o FSO. Chodziło mi o to, że nie budują fabryk lecz Czechy dostają fajne kąski i praktycznie z nimi przegrywamy.
Fabryka FSO stoi i czeka i jakoś brak zainteresowania. Może kiedyś zaczniemy składać Dustera? Byłby idealny
Upssssss z tym FSM, to dałem plamy. Chodzi mi więcej o FSO. Chodziło mi o to, że nie budują fabryk lecz Czechy dostają fajne kąski i praktycznie z nimi przegrywamy.
Fabryka FSO stoi i czeka i jakoś brak zainteresowania. Może kiedyś zaczniemy składać Dustera? Byłby idealny
gościu a Aveo to z FSO nie wyjeżdżało , skorzystaj czasem z wikipedii
Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1,5 DCi
Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-10, 10:19
Jak przejeżdżam koło FSO - widać jak to wszystko popada w ruinę. Powybijane szyby, rozwalone budynki porośnięte trawą. Pracę miało tam kilkanaście tysięcy ludzi a teraz moze i coś tam się dzieje, jednak nie na taką skalę jak poprzednio.
Moze jestem i mało doinformowany jednak widzę zmianę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum