Witam. jako, że w temacie jestem nowicjusz chciałbym się zapytać co warto wymienic. Po pierwsze planuje zakup sportowego tłumika. Po drugie magnetyzery paliwa i powietrza ( proszę o opinie ). Po trzecie sportwoe filtry K&N ( także proszę o opinie ). Po czwarte chip tuning jak kolega Wieża ( Jaszpol - Łódź ). Po piąte hmmm może turbina z 85KM DCI. Pytanie podstawowe: co na to moja skrzynia biegów z 1,5 DCI 68 kucy ??
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2010-12-25, 18:30
magnetyzery odpusc sobie..
sportowy tlumik do diesla hmmm...
sportowy filtr tez bym dal sie spokoj..
chip owszem to na plus
a w 85km jest inna turbina albo ta sama tylko ustawiona na inne cisnienie doladowania?
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Jeśli chcesz korzystać z oferty Jaszpola to w zasadzie nic Cię nie interesuje czy podzespoły się nie zbuntują, bo będzie to tuning Renault, który nie zabiera gwarancji. W takiej sytuacji powiedzenie Ci, że się podejmą chiptuningu równoznaczne jest z tym, że można to bezpiecznie wykonać.
... Pytanie podstawowe: co na to moja skrzynia biegów z 1,5 DCI 68 kucy ??
Skrzynia w 68 KM jest oznaczona jako JH3 ( do 160 Nm ) zas w 85 KM JR5 ( do 200 Nm ).
Jaszpol chyba doklada 15 KM i 40 Nm do 68 KM... wiec ciut wiecej niz wytrzymalosc skrzyni JH3. Nie znaczy, ze sie rozsypie ale... wlasnie czy jest to bezpieczne w perspektywie planowanej wieloletniej eksploatacji ?
... Pytanie podstawowe: co na to moja skrzynia biegów z 1,5 DCI 68 kucy ??
Skrzynia w 68 KM jest oznaczona jako JH3 ( do 160 Nm ) zas w 85 KM JR5 ( do 200 Nm ).
Dawid napisał/a:
Ja w Dacia MCV 68km mam skrzynie JR5 nie JR3 .
Jest wielce prawdopodobne , że w Sandero jest podobnie.
Kolega mekintosz wie, że dzwony biją tylko nie wie w którym kościele