Przed w większości krytycznymi ocenami tego czynu zespół redakcyjny czasopisma broni się jednak w komentarzach pod artykułem, twierdząc, że wcale nie nabrał czytelników, a jedynie dotrzymał dosłownej obietnicy "pokazania dokładnego wyglądu" nowej Dacii. Jest on podobno oparty na poufnych i ścisłych danych, redaktorzy sugerują więc zaczekać z krytyką do lata 2012 roku, kiedy ma się okazać, czy ich dzieło znajdzie potwierdzenie w rzeczywistości.
No cóż - miejmy nadzieję, że informacje o nowym modelu pojawią się jednak wcześniej, i że przekaże je ktoś bardziej wiarygodny...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-01-20, 12:45, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-01-15, 12:40
Ciekawe jaki będzie bagażnik przy 7 osobach . Jeżeli będzie 500 l tak jak w NV200 to wróżę duży sukces na rynku Vanów. Ale cena 15 tys euro lekko dobije do ponad 60000 zł za diesla. A tu już trzeba się zastanowić. 2 tys euro więcej za diesla raczej nie dam, wolę benzynę 1,2 tce i na gaz przerobić. Zobaczymy za rok ,2 lata jak wejdzie do produkcji jak to będzie wyglądać w rzeczywistości.
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2011-01-15, 19:19
TAXI AIRPORT napisał/a:
wolę benzynę 1,2 tce i na gaz przerobić.
Nie wiem jak wygląda sprawa gazowania silników TCE, ale TSI i gaz to raczej pomyłka - po pierwsze koszt instalacji 6-10tys., druga sprawa 1.4TSI 122KM z instalacją LPG pali na 100km średnio 6-8 litrów gazu i 3-4 litry benzyny jednocześnie (szczególnie dużo benzyny silnik spala w korkach - chodzi o różnice temperatur spalania LPG i benzyny i specyfikę konstrukcji tej jednostki) - w tym przypadku instalacja LPG zwróci się jeszcze później niż diesel.
Może z silnikami TCE tyle problemów nie ma.
Ostatnio zmieniony przez marektbg 2011-01-15, 19:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-01-16, 10:05
W tce jest zwykły pośredni wtrysk paliwa ,nie bezpośredni tak jak w tsi, także gaz można zakładać zwykła sekwencja za 2500 BRC. Można poczytać na forum clio i megane o silnikach tce. Do tsi Skoda też zakłada za 6300 gaz ale niestety spala i benzynę i gaz żeby wtrysków nie zniszczyć bo tam jest bezpośredni wtrysk paliwa.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-16, 22:19
Niech wygląda jak chce, te auta mają być przede wszystkim praktyczne. Dla mnie osobiście na załączonej wizaulizacji kiepsko wyglądają boczne tylne szyby - trzeba byje albo wydłużyć, albo "przesunąć" żeby mieć jako-taką widoczność przy cofaniu. Ale ogólnie pomysł ciekawy
Piotrresie drogi - a gdzie "carry over"?! Nowe tylne błotniki - wiadomo, konieczność. Ale DWIE nowe szyby?! Kajecik, ołóweczek i sto razy: "KOSZTA!". A potem wężykiem... (;
Cytat:
Może by przód a la Grand Sandreo?
No, to już prędzej - ja to się nawet w ogóle dziwię, że w ramach liftingu tego nie ujednolicili między modelami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum