Wysłany: 2011-11-05, 18:19 Pytanie o Dustera - reflektory i ustawianie
Witajcie. Mam pytanie o Dustera, a mianowicie:
- reflektory mają regulację wysokości z kabiny, czy każda wersja ma taką regulację ? Jak następuje regulacja ? Jest to pompka i sterowanie powietrzem czy silnik elektryczny ?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-11-05, 18:44, w całości zmieniany 1 raz
Regulacja jest cięgnem linkowym, prosta, ale dość topornie chodzi. Jest to chyba obowiązkowe wyposażenie w nowych autach, z którego mało kto korzysta, no ale jest, proszę...
W książce serwisowej są podane warunki jak ustawiać regulację świateł w zależności od obciążenia. Jak dotychczas stosuję tę zasadę i nikt nie mrugał, że moje światła światła świecą czy też oślepiają kierowców najeżdżających z przeciwka.
Dzięki za info. Aktualnie wałkuję temat xenonów w Dusterze i było mi potrzebne to info. W tym momencie wiem że trzeba przystosować poziomowanie do silników.
Ogólnie Panie i Panowie, mam zamiar założyć xenon do dustera, w wersji xenon na mijania i długie na żarówce. Do tego poziomowanie na bazie żyroskopu na przedniej i tylnej osi. Dalej soczewka na D2S w wersji Koito (aluminiowe lustro) + palnik 4,3 K. Dalej spryskiwacze wysokociśnieniowe i ustawienie poziomowania zgodne z ruchem osi i naciskiem na nie.
Czy ktoś z was się orientuje czy w miejsca siłowników w dusterze pasują silniki z innego auta z rodzine Reno ?
Może jeszcze czas zmienić decyzję o zakupie (sądząc po profilu). Przecież inne auta podobnej wielkości mają to samo w standardzie albo za dopłatą, z gwarancją i homologacją, z doświetlaniem zakrętów itd. W sumie na pewno nie wyjdzie drożej od Dustera+tuning. A gdyby coś nie poszło z przeróbkami, to oryginalne lampy do Dustera takie tanie nie są (gdyby się nie dało wrócić na fabryczne).
Ale może kraczę - jak to ktoś gdzieś napisał: Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty, to do dziś mieszkalibyśmy w jaskiniach...
Wałkuję - trzeba zrobić rozeznanie, podliczyć koszty i dopiero potem decydować. Nie sztuka kupić poszczególne elementy i dopiero sprawdzać co z tego wyjdzie.
Zadałem pytanie co i jak, nie prosiłem o komentarze czy to jest dobre czy nie.
czy w miejsca siłowników w dusterze pasują silniki z innego auta z rodzine Reno ?
Jasne - z logana/sandero... [:
Edycja
Obejrzałem fotki na Allegro z innych renówek - istnieje niezerowe podobieństwo, że coś by spasowało, np z meganki, ale trzeba to oczywiście obejrzeć i przymierzyć na żywo, bo inaczej to tylko gdybologia. Czyli: odbiór "Kurzaczka" => wycieczka na szrot celem pomacania różnych typów.
(A demontaż jest bardzo prosty - zazwyczaj wystarczy po prostu przekręcić o kawałek obrotu i już można wyjąć).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-11-06, 18:18, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum