Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-09, 14:20
Ja tak miałem po około 3 latach od kupna.
Wyjąłem silniczek i umyłem go WD40 w środku. Następnie porządnie wypłukałem również WD40. Przycisk, jak i prowadnice przesmarowałem smarem teflonowym, zamontowałem silniczek i już nie jęczy.
Ja tak miałem po około 3 latach od kupna.
Wyjąłem silniczek i umyłem go WD40 w środku. Następnie porządnie wypłukałem również WD40. Przycisk, jak i prowadnice przesmarowałem smarem teflonowym, zamontowałem silniczek i już nie jęczy.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-10, 09:33
Tylko że u mnie "jęczało", jak zamykałem drzwi pilotem. Wtedy właśnie dochodziły jęki z silniczka siłownika tylnej klapy.
Nie wiem jak u kolegi, czy "jęczy" jak podnosi/opuszcza klapę, czy kiedy zamyka/otwiera pilotem drzwi.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
to piszczą zawiasy ewentualnie sprężyny gazowe
przeleć te elementy jakimś aerozolowym smarem i po sprawie
dokładnie - teraz przy mrozie pracują z dużym oporem i potrafią piszczeć. Odrobinę WT-40,CX-80 albo jakiegokolwiek smaru np silikonowego w aerozolu na siłowniki i będzie spokój
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-10, 12:51, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum