Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2012-05-14, 14:27
telefon do Asistance?
Autor Wiadomość
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2012-05-14, 14:09   telefon do Asistance?

Witam
Z ciekawości wykonałem wczoraj wieczorem (niedziela) telefon do Asistance Dacia (znalazłem go w druku regulaminu formuły NON-STOP)
Ten sam numer jest na stronie www Dacia na interniecie jako całodobowy!!!!

(48) 22 575 94 44

I co? I nagranie w słuchawce powiedziało mi, że ten numer jest aktywny tylko Poniedziałek - Sobota w godz. 8.00 - 20.00
A co jeśli auto unieruchomi się w niedzielę? albo w poniedziałek o 22.00?

Jaki jest właściwy numer na asistance Dacii?

pozdrawiam
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 787
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2012-05-14, 14:38   

Może wypadałoby wysłać maila z zapytaniem do Dacia Assistance ?
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
Ostatnio zmieniony przez BLACHA_997 2012-05-14, 14:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-05-14, 15:12   

Po prostu Dacie się nie psują, przez co Assistance z powodu braku roboty ograniczyło czas pracy :D
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2012-05-14, 18:59   

Hej - maila wysłałem wczoraj - do chwili obecnej brak odpowiedzi od Dacia Polska :-(
Myślałem, że ktoś na forum już to "przerabiał"
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2012-05-14, 19:02   

Taki jak podałeś w swoim poście. Od poniedziałku do soboty w godz 8-20 pracuje dział np rozpatrujący reklamcje, natomiast Asistance działa przez 24 godz i 7 dni w tygodniu
Nic się nie zmieniło dzwoniłem do nich
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mariusz 2012-05-14, 19:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 07:09   

Mariusz napisał/a:
Taki jak podałeś w swoim poście. Od poniedziałku do soboty w godz 8-20 pracuje dział np rozpatrujący reklamcje, natomiast Asistance działa przez 24 godz i 7 dni w tygodniu
Nic się nie zmieniło dzwoniłem do nich


To może podasz jaki nr wykręciłeś ...? ;)

Bardzo chciałbym a by w tym wątku można było opisywać "przygody" i korzystanie z w/w pomocy. Pozwoliłoby to zoptymalizować działania w czekaniu na pomoc.
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez Piotr_K 2012-05-15, 07:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2012-05-15, 07:50   

Mariusz napisał/a:
Taki jak podałeś w swoim poście. Od poniedziałku do soboty w godz 8-20 pracuje dział np rozpatrujący reklamcje, natomiast Asistance działa przez 24 godz i 7 dni w tygodniu
Nic się nie zmieniło dzwoniłem do nich


No fajnie, że assitance działa 24h/7 tylko właśnie problem jest taki, że nie wiemy na jaki numer dzwonić całodobowo w razie ewentualnej awarii auta na drodze w dni powszednie po 20.00 i w weekend :-(

kazus:
"Czy jak mi się auto zepsuje w niedzielę, to mam czekać na drodze do poniedziałku rano do 8.00 żeby odebrali połączenie i przysłali pomoc?" to bez sensu...

p.s.

do dziś nie odpisali na maila
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 08:48   

22 522 25 22 - ten nr mam podany w dowodzie zawarcia ubezpieczeniaz Allianz - OC + AC + NW
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2012-05-15, 09:03   

Piotr_K napisał/a:
22 522 25 22 - ten nr mam podany w dowodzie zawarcia ubezpieczeniaz Allianz - OC + AC + NW


dzięki i za to...
ale...
to numer asistance ubezpieczyciela.. nie Dacia Polska...
Z tego asistance można skorzystać w razie kolizji, wypadku itp. I to pokrywa ubezpieczenie, a nie gwarancja auta.
Pozatym co będzie jeśli za rok zmienimy ubezpieczyciela? I nie da w pakiecie AC asistance?
Wciąż pozostaje 4 lata formuły NON STOP... ale jak z niej skorzystać w razie awarii?
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 09:06   

keikan napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
22 522 25 22 - ten nr mam podany w dowodzie zawarcia ubezpieczeniaz Allianz - OC + AC + NW


dzięki i za to...
ale...
to numer asistance ubezpieczyciela.. nie Dacia Polska...
Z tego asistance można skorzystać w razie kolizji, wypadku itp. I to pokrywa ubezpieczenie, a nie gwarancja auta.
Pozatym co będzie jeśli za rok zmienimy ubezpieczyciela? I nie da w pakiecie AC asistance?
Wciąż pozostaje 4 lata formuły NON STOP... ale jak z niej skorzystać w razie awarii?


Upss ...pomieszały mi się sprawy ;)
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
lurtz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 123
Skąd: znienacka
Wysłany: 2012-05-15, 09:41   

22 575 99 99 to jest wlasciwy numer. Ja dostalem go przy kluczach i zawsze mam :) To jest renault assistance ale rowqniez dacii. Niestety juz 2x musiali mnie wciagac na lawete.
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2012-05-15, 10:16   

Piotr_K napisał/a:
Mariusz napisał/a:
Taki jak podałeś w swoim poście. Od poniedziałku do soboty w godz 8-20 pracuje dział np rozpatrujący reklamcje, natomiast Asistance działa przez 24 godz i 7 dni w tygodniu
Nic się nie zmieniło dzwoniłem do nich


To może podasz jaki nr wykręciłeś ...? ;)

Bardzo chciałbym a by w tym wątku można było opisywać "przygody" i korzystanie z w/w pomocy. Pozwoliłoby to zoptymalizować działania w czekaniu na pomoc.

wykręciłem nr podany na stronie dacia.pl i asistance pod tym nr jest 24h per 7 dni
_________________

 
zyga03 


Marka: Dacia 2x
Model: DUSTER 1.3 Tce 4x4 150 kM
Silnik: Stepway 1,5 DCi
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 277
Skąd: Warszawa,Łomianki
Wysłany: 2012-05-15, 10:28   Re: telefon do Asistance?

keikan napisał/a:
Witam
Z ciekawości wykonałem wczoraj wieczorem (niedziela) telefon do Asistance Dacia (znalazłem go w druku regulaminu formuły NON-STOP)
Ten sam numer jest na stronie www Dacia na interniecie jako całodobowy!!!!

(48) 22 575 94 44

I co? I nagranie w słuchawce powiedziało mi, że ten numer jest aktywny tylko Poniedziałek - Sobota w godz. 8.00 - 20.00
A co jeśli auto unieruchomi się w niedzielę? albo w poniedziałek o 22.00?

Jaki jest właściwy numer na asistance Dacii?

pozdrawiam



nie trzeba dzwonić na Assistance Dacia tylko na normalny nr Assistance Renault
(48-22) 575 99 99 korzystałem w nocy w niedzielę
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 10:57   Re: telefon do Asistance?

zyga03 napisał/a:
keikan napisał/a:
Witam
Z ciekawości wykonałem wczoraj wieczorem (niedziela) telefon do Asistance Dacia (znalazłem go w druku regulaminu formuły NON-STOP)
Ten sam numer jest na stronie www Dacia na interniecie jako całodobowy!!!!

(48) 22 575 94 44

I co? I nagranie w słuchawce powiedziało mi, że ten numer jest aktywny tylko Poniedziałek - Sobota w godz. 8.00 - 20.00
A co jeśli auto unieruchomi się w niedzielę? albo w poniedziałek o 22.00?

Jaki jest właściwy numer na asistance Dacii?

pozdrawiam



nie trzeba dzwonić na Assistance Dacia tylko na normalny nr Assistance Renault
(48-22) 575 99 99 korzystałem w nocy w niedzielę


Możesz to opisać? Co to było? (jaka usterka) Jak długo czekałeś? Jakich informacji żądają przez telefon? Jak długo trwała naprawa? Na miejscu czy też holowali (lawetowali)?
Pytam, gdyż planuję dłuższe podróże i dobrze byłoby mieć pojecie jak to wygląda?
Nigdy mnie to nie spotkało ...;) ale wolę dmuchać na zimne ..

Na stronie Dacii - http://www.dacia.pl/serwis/assistance/

Ta informacja to nieporozumienie????

"Assistance 24h/24
Każdy samochód marki Dacia jest skonsktruowany zgodnie z najbardziej surowymi międzynarodowymi normami. Jeśli jednak przydarzy Ci się awaria, wystarczy zgłoszenie telefoniczne, aby skorzystać z odpowiedniej usługi assistance.
Zadzwoń na numer (48) 22 575 94 44, a udzielimy Ci pomocy.
Możesz jechać spokojnie : jest to numer całodobowy, czynny przez cały rok."
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez Piotr_K 2012-05-15, 11:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
zyga03 


Marka: Dacia 2x
Model: DUSTER 1.3 Tce 4x4 150 kM
Silnik: Stepway 1,5 DCi
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 277
Skąd: Warszawa,Łomianki
Wysłany: 2012-05-15, 11:50   Re: telefon do Asistance?

Piotr_K napisał/a:
zyga03 napisał/a:
keikan napisał/a:
Witam
Z ciekawości wykonałem wczoraj wieczorem (niedziela) telefon do Asistance Dacia (znalazłem go w druku regulaminu formuły NON-STOP)
Ten sam numer jest na stronie www Dacia na interniecie jako całodobowy!!!!

(48) 22 575 94 44

I co? I nagranie w słuchawce powiedziało mi, że ten numer jest aktywny tylko Poniedziałek - Sobota w godz. 8.00 - 20.00
A co jeśli auto unieruchomi się w niedzielę? albo w poniedziałek o 22.00?

Jaki jest właściwy numer na asistance Dacii?

pozdrawiam



nie trzeba dzwonić na Assistance Dacia tylko na normalny nr Assistance Renault
(48-22) 575 99 99 korzystałem w nocy w niedzielę


Możesz to opisać? Co to było? (jaka usterka) Jak długo czekałeś? Jakich informacji żądają przez telefon? Jak długo trwała naprawa? Na miejscu czy też holowali (lawetowali)?
Pytam, gdyż planuję dłuższe podróże i dobrze byłoby mieć pojecie jak to wygląda?
Nigdy mnie to nie spotkało ...;) ale wolę dmuchać na zimne ..

Na stronie Dacii - http://www.dacia.pl/serwis/assistance/

Ta informacja to nieporozumienie????

"Assistance 24h/24
Każdy samochód marki Dacia jest skonsktruowany zgodnie z najbardziej surowymi międzynarodowymi normami. Jeśli jednak przydarzy Ci się awaria, wystarczy zgłoszenie telefoniczne, aby skorzystać z odpowiedniej usługi assistance.
Zadzwoń na numer (48) 22 575 94 44, a udzielimy Ci pomocy.
Możesz jechać spokojnie : jest to numer całodobowy, czynny przez cały rok."


zablokowała mi się stacyjka i nie mogłem ani wyjąć ani przekręcić kluczyka.
Było to na Dolnym Sląsku i centrala assistance skierowała do mnie pomoc aby przetransportować do ASO w Swidnicy. Okazało się , że tam w nocy nie ma dozorowanego parkingu i zaproponowano mi przewóz do Wałbrzycha. To już było całkiem mi nie po drodze i po milionie prób udało mi się przekręcić kluczyk uruchamiając samochód.
Nie wyłączałem go aż do W-wy , również na stacji benzynowej. W ASO Lewinowska wymienili mi całą stacyjkę.
Oczekiwałem na samochód assistance ok 1 godziny.
Jeżdzij i się nie przejmuj , assistance działa w miarę sprawnie.
Ja wyjeżdżam na miesiąc na wyprawę w góry do Albani i to jest wyzwanie bo tam nie ma nic. Ale ludzie są bardzo mili i sprawni więc w razie czego z Dusterem sobie poradzą.
 
_Big_Mac_ 



Marka: Ford
Model: Focus III
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2013
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 150
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 15:35   

lurtz napisał/a:
Niestety juz 2x musiali mnie wciagac na lawete.


W takim nowym aucie? Co się działo?
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2012-05-15, 16:17   

Ja korzystałem raz kiedy auto nagle przestało zapalać, a kiedy z popychu zapalił i włączyłem światła to gasł. Zabrali lawetą do serwisu i wymienili akumulator ponieważ w starym cela się odkleiła
_________________

 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2012-05-15, 17:06   

własnie dostałem odpowiedź na maila:

"Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informujemy, że numer 22 575 94 44, następnie tonowo numer 1 jest prawidłowym numerem telefonu do Dacia Assistance, który obsługuje Klientów 7 dni w tygodniu, także w święta i dni wolne, 24 godziny na dobę.

Dziękujemy za zainteresowanie marką DACIA."

Czyli kluczowe jest to tonowe wybranie "1" podczas połączenia.

temat do zamknięcia - może komuś się te informacje przydadzą (oby nie).
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2012-05-16, 07:55   

keikan napisał/a:
może komuś się te informacje przydadzą (oby nie).

Oby nie, ale dobrze wiedzieć (na wszelki wypadek). Sugerowałabym nawet gdzieś to przykleić w widocznym miejscu.
 
lurtz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 123
Skąd: znienacka
Wysłany: 2012-05-16, 14:54   

_Big_Mac_ napisał/a:
lurtz napisał/a:
Niestety juz 2x musiali mnie wciagac na lawete.


W takim nowym aucie? Co się działo?


Raz jakies zwarcie w wiazce kabli a drugi raz wytracenie sie parafiny w zimie
 
Raphael 



Marka: Renault (była: Dacia)
Model: Megane (był: Logan MCV)
Silnik: 1.5 dCi (był: 1.6 LPG)
Rocznik: 2016 (był: 2012)
Dołączył: 01 Mar 2013
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-10-16, 06:30   

keikan napisał/a:
własnie dostałem odpowiedź na maila:

"Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informujemy, że numer 22 575 94 44, następnie tonowo numer 1 jest prawidłowym numerem telefonu do Dacia Assistance, który obsługuje Klientów 7 dni w tygodniu, także w święta i dni wolne, 24 godziny na dobę.

Dziękujemy za zainteresowanie marką DACIA."

Czyli kluczowe jest to tonowe wybranie "1" podczas połączenia.

temat do zamknięcia - może komuś się te informacje przydadzą (oby nie).


Sęk w tym, że informacja podana i na szybie samochodu, i na stronie http://www.dacia.pl/serwis/assistance/ mówi jak byk: 24 godziny na dobę i nikt nawet się nie zająknie odnośnie tego, że trzeba wybrać tonowo jakiś dodatkowy numer. Dzwoniłem dzisiaj o godz. 5:56 i usłyszałem tylko, że można dzwonić od poniedziałku do soboty w godz. 8-20. Gdybym był na polnej drodze, daleko od czegokolwiek w niedzielę o 8 rano, musiałbym sobie na pomoc zaczekać 24 godziny. Dzisiaj skończyło się na kupnie biletów na autobus i wydłużeniu czasu dojazdu do pracy o 100%. Do d**y z taką informacją !

Nawiasem mówiąc, auto nieco ponad 32 tys. km i nie odpala :-/ przy czym prąd jest, lampy świecą, czujniki parkowania działają :?:
Ostatnio zmieniony przez Raphael 2014-10-17, 20:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-16, 09:03   

Ale rozrusznik działa? Bo jak nie to prawdopodobnie wysunęła się wsuwka na zasilaniu rozrusznika, standard w samochodach spod znaku Renault.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2014-10-16, 10:35   

Raphael napisał/a:
keikan napisał/a:
własnie dostałem odpowiedź na maila:

"Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informujemy, że numer 22 575 94 44, następnie tonowo numer 1 jest prawidłowym numerem telefonu do Dacia Assistance, który obsługuje Klientów 7 dni w tygodniu, także w święta i dni wolne, 24 godziny na dobę.



Sęk w tym, że informacja podana i na szybie samochodu, i na stronie http://www.dacia.pl/serwis/assistance/ mówi jak by: 24 godziny na dobę i nikt nawet się nie zająknie odnośnie tego, że trzeba wybrać tonowo jakiś dodatkowy numer. Dzwoniłem dzisiaj o godz. 5:56 i usłyszałem tylko, że można dzwonić od poniedziałku do soboty w godz. 8-20.


Nie wiem, co nam to assistance daje/oferuje, ale miałem kiedyś potrzebę, był piątek wieczorem, ale przed godz. 20 i nikt tego telefonu nie odebrał. Na szczęście miałem b. dobre ubezpieczenie assistance w PZU.
 
Raphael 



Marka: Renault (była: Dacia)
Model: Megane (był: Logan MCV)
Silnik: 1.5 dCi (był: 1.6 LPG)
Rocznik: 2016 (był: 2012)
Dołączył: 01 Mar 2013
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-10-17, 20:32   

PiotrWie napisał/a:
Ale rozrusznik działa? Bo jak nie to prawdopodobnie wysunęła się wsuwka na zasilaniu rozrusznika, standard w samochodach spod znaku Renault.

Rozrusznik nie działa - po przekręceniu ciche "pyk". Potem 4 razy odpalany z kabla gasł po krótkiej chwili: laweta > ASO > zwarcie na celi akumulatora > aku wymieniony na nowy > OK.
_________________
 
wojciech_69 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway 2
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 160
Skąd: Biała k/Radzynia Podlaskiego
Wysłany: 2014-10-20, 12:56   

Ostatniej zimy wybraliśmy sie z żoną w góry, w drodze powrotnej do przerwie obiadowej wsiadamy do auta (godz. 16:00 - ciemno, pada, do domu ok 400 km) i nie można zapalić świateł - palą się tylko do jazdy dziennej.

Sprawdziłem w mrozie wszystkie bezpieczniki, nawet pod maska, żarówki itp co mogłem. W końcu zadzwoniłem na assistance z naklejki na podszybiu 22 575 94 44. Jak dobrze pamiętam nikt nie odebrał... Auto nie całe pół roku, przejechane ok 14 tyś. km.

Zadzwoniłem do kolegi który podał mi nr 22 575 99 99. Odebrali, po godzinie była laweta, po prawie kolejnej godzinie okazało się że padł włącznik świateł (pokrętło).

Rozwiązanie: spięcie świateł drogowych z dziennymi na stałe [albo serwis (do poniedziałku bo była sobota) w Krakowie...]

Od tej pory mam w telefonie wbity nr 22 575 99 99 jako dacia assistance...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne