DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Odstające osłony relingów w Dusterze
Autor Wiadomość
mariush_78 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-05-31, 08:06   Odstające osłony relingów w Dusterze

Po 4 miesiącach użytkowania auta w warunkach szosowych zauważyłem, że tylne plastikowe osłony relingów (szczególnie lewa) zaczynają odchodzić od uszczelki. Czy ktoś ma podobne doświadczenia ?
Idzie to w jakiś sposób poprawić?

DSCN0894.JPG
ślady na dachu to zabrudzenia - w nocy padało
Plik ściągnięto 213 raz(y) 84,54 KB

DSCN0895.JPG
Plik ściągnięto 249 raz(y) 112,24 KB

DSCN0893.JPG
Plik ściągnięto 207 raz(y) 96,99 KB

_________________
"Omne ignotum pro magni fico" - Wszystko co nieznane, wydaje się niezwykłe
Ostatnio zmieniony przez mariush_78 2012-05-31, 08:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
firefox 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-31, 08:22   

TTTM, ten typ tak ma. U mnie minimalnie też tak jest. Po prostu uszczelka się zawija pod spód pod wpływem zmiany temperatur. Chyba jedyne wyjście to wymiana uszczelki na nową jak się bardziej rozwali?
_________________
firefox
Ostatnio zmieniony przez firefox 2012-05-31, 08:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
mariush_78 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-06-01, 12:53   

Pomijając estetykę tych połączeń, czy dostająca się tam ewentualnie woda nie przyczynia się do powstania korozji. A jakby to sikaflexem 221 przykleić ? Czy więcej osób ma ten sam problem?
_________________
"Omne ignotum pro magni fico" - Wszystko co nieznane, wydaje się niezwykłe
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-06-01, 17:32   

mariush_78 napisał/a:
czy dostająca się tam ewentualnie woda nie przyczynia się do powstania korozji

moim zdaniem jeżeli nawet nie widać szpary to woda i tak się pod uszczelkę dostaje ale również spod uszczelki wypływa...
mariush_78 napisał/a:
jakby to sikaflexem 221 przykleić

może to jest dobry pomysł ale może gdyby to było niezbędne to producent tak by robił... (no chyba, że znowu te cięcia budżetowe... :-( )
 
ajax 



Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 912
Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2012-06-01, 21:59   

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6378
Nie to samo ale też problem z uszczelkami relingów. Fotki w ASO zrobili, ustaliłem że będę dowiadywał się przy przeglądzie - a jeszcze go nie ma. Gdy się czegoś dowiem to dam znać
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-06-03, 11:49   

Spokojnie to tylko Dacia:)

Trzeba raz na tydzień solidnie walnąć w tą czarną częśc od góry i na tydzien temat znika:)
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne