Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster - DELSEY - Czarna Drakulka Tomszafy
Autor Wiadomość
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-08-06, 14:46   

benny86 napisał/a:
osłona lakieru przed ewentualnymi uszkodzeniami.
i takie zadanie w moim przypadku spełniają doskonale. Chronią przed piaskiem,żwirem, szutrem, (gorzej z gałęziami) oraz przygodami na ciasnych parkingach
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-08-06, 14:50   

Dar1962 napisał/a:
czy aż tak źle to wygląda? :-P - mnie się podoba. A ponieważ jeżdżą czasem szutrową oraz leśną drogą, doceniłem je już wielokrotnie. Mogę je polecić z całym spokojem - szczególnie komplet - przeciwbłotne + osłony


Może do tego koloru co ty masz nie wyglada to az tak zle (chociaz dalej mi sie nie podoba ;-) )
Do czarnego moim zdaniem kompletnie to nie pasuje.
Oczywiscie jeżeli chodzi o praktycznosc uzywania tego to jak najbardziej tak.
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-08-13, 19:49   

Zostałem poproszony o zrobienie paru fotek mojej drakulki co by pokazać Delseya :)
O to i on. Mam nadzieje, że fotki się podobają i pomogą w wyborze :lol:



















I na koniec mały bonusik 8-)

_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-13, 20:09   

Ładne zdjęcia, jak z katalogu ;-) , ba chyba duster jest piękniejszy niz w realu ;-) Poprosimy o wnetrze pojazdu.
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-08-13, 20:59   

mekintosz napisał/a:
Ładne zdjęcia, jak z katalogu ;-) , ba chyba duster jest piękniejszy niz w realu ;-) Poprosimy o wnetrze pojazdu.


Zdjęcia wnętrza były w pierwszym poscie ;-)
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-08-14, 06:24   

a ten bonus co taki brudny :):)

PS reszta tak powinna byc w katalogu :):)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-08-14, 06:33   

BoloSr napisał/a:
a ten bonus co taki brudny :):)


Oj tam troszke :) Te myjnie bezdotykowe niestety tak myją, a nie miałem czasu polerować do sucha :mrgreen:
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-14, 18:53   

Dzięki za fotki- pikne! :-)
_________________
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-08-14, 20:10   

piotr. z napisał/a:
Dzięki za fotki- pikne! :-)


Ciesze się, że mogłem pomóc ;-)
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
BLONDI83 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 benzyna, 4x4
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączyła: 24 Maj 2012
Posty: 349
Skąd: ok. Częstochowy
Wysłany: 2012-08-18, 19:55   

Śliczny... też mam Delseya :-) jest boski nie mogę się doczekać Zimy :-)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-09-27, 14:54   Kolejne fakty..

No i Dusterkowi "stuknelo" 5000km a w zasadzie już prawie 6000km :mrgreen:
Dalej jazda odbywa się bezproblemowo, znaczy - brak usterek aczkolwiek nie daje mi spokoju jedna rzecz, mam wrazenie, ze silnik troszke jakby przerywal miedzy 3-4tys obr/min przy przyspieszaniu ale moze mi sie wydaje i jestem przewrazliwiony, szukam dziury w calym :mrgreen:
Autko podczas urlopu wybralo sie na niemieckie autostrady i podroz prawie 800 w jedna strone znioslo bardzo dzielnie (4 osoby dorosle, moja coreczka i pelny bagaznik :-P ).
Spalanie na autostradzie 8-8,2 l/100km wiec chyba nie jest zle.
Narazie ciagle pelne zadowolenie z bananem na twarzy :lol:

Jest też i gorsza wiadomość, na Dusterku pojawily się już pierwsze dwie rysy :evil: oczywiscie na parkingu...
No i jest jedna rzecz ktora mnie mocno zdraznila, chociaz wczesniej wydawalo mi sie, ze mi to nie przeszkadza. Chodzi o nieszczesne umiejscowienie klaksonu!. Mialem sytuacje mocno awaryjna gdzie pani chciala wjechac na moj pas, ratujac sie naprawde mocnym i awaryjnym hamowaniem moglem uzyc klaksonu i moze Pani by odbila ale trafienie w ta manetke graniczy z cudem podczas ostrego hamowania :evil: :evil: :evil: . Nie wiem co za idiota to tam umiescil mi osobiscie to bardzo przeszkadza chociaz podczas normalnej eksploatacji nigdy na to bym nie zwrocil uwagi. Na szczescie wszystko skonczylo sie dobrze a hamulce zadzialaly prawidlowo :-D

Dalsze relacje po kolejnych przebiegach.
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
Ostatnio zmieniony przez tomszafa 2012-09-27, 14:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 789
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2012-09-27, 15:20   Re: Kolejne fakty..

tomszafa napisał/a:
Spalanie na autostradzie 8-8,2 l/100km wiec chyba nie jest zle.


No to sobie troszeczkę pobrykałeś Dusterkiem. Spalanie mojego bolidu (także przy 4 dorosłych osobach oraz wypakowanym bagażniku) - autostrada Włochy i Austria to około 6,8 do 7 litrów.
Powyżej 8 wyszło mi podczas trzygodzinnej jazdy w 20 kilometrowym korku.
Fakt, że na autostradzie starałem się nie przekraczać 3,500 obr/min.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-09-27, 15:27   

tomszafa napisał/a:
Chodzi o nieszczesne umiejscowienie klaksonu

pewnie chodzi o przycisk :-P mnie to nie sprawia różnicy/problemu, pewnie nie jest bez znaczenia fakt, że jeżdżę "renówkami" od 1999 r. z tym, że jeżdżę równolegle również innymi markami... można (i trzeba) się przestawić :oops:
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-09-27, 15:45   

nawet jeśli doskonale pamiętamy o umiejscowieniu klaksonu, to w sytuacji awaryjnej, podczas np gwałtownego obracania kierownicą, trafienie z niego jest niemożliwe a szukanie niebezpieczne. To ewidentna wpadka w ergonomii i najlepiej w takich okolicznościach w ogóle darować sobie próbę użycia trąbki
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-09-27, 16:03   

Dar1962 napisał/a:
podczas np gwałtownego obracania kierownicą, trafienie z niego jest niemożliwe a szukanie niebezpieczne.

to, i
Dar1962 napisał/a:
najlepiej w takich okolicznościach w ogóle darować sobie próbę użycia trąbki

pełna zgoda...

natomiast
Dar1962 napisał/a:
To ewidentna wpadka w ergonomii

na ten temat zdania są podzielone...
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-09-27, 18:45   Re: Kolejne fakty..

BLACHA_997 napisał/a:
tomszafa napisał/a:
Spalanie na autostradzie 8-8,2 l/100km wiec chyba nie jest zle.


No to sobie troszeczkę pobrykałeś Dusterkiem. Spalanie mojego bolidu (także przy 4 dorosłych osobach oraz wypakowanym bagażniku) - autostrada Włochy i Austria to około 6,8 do 7 litrów.
Powyżej 8 wyszło mi podczas trzygodzinnej jazdy w 20 kilometrowym korku.
Fakt, że na autostradzie starałem się nie przekraczać 3,500 obr/min.


Tez staralem sie nie przekraczac 3500-4000 obr/min a jednak spalanie wieksze :)
Znaczy moja Drakula lubi wiecej krwi pić :mrgreen: :lol:
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-10-05, 21:48   

TD Pedro napisał/a:
Dar1962 napisał/a:
najlepiej w takich okolicznościach w ogóle darować sobie próbę użycia trąbki
pełna zgoda...
natomiast
Dar1962 napisał/a:
To ewidentna wpadka w ergonomii
na ten temat zdania są podzielone...

Oj tam, zdolności profetyczne wystarczą ;-)
Jak sytuacja się rozwija tak, że może być konieczne użycie klaksonu, to zawczasu trzymam paluszek na magicznym guziczku pipałki.
Jak musisz intensywnie zakręcić kołem sterowym to nie ma czasu w zabawy sygnałem dźwiękowym.
Howgh!
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-10-05, 21:50   Re: Duster - DELSEY - Czarna Drakulka Tomszafy

tomszafa napisał/a:
No i jest.


Tak się prezentuje moje "maleństwo" :mrgreen:

Obrazek
....
Ale mam nadzieję, że choć trochę się podobają :lol:

El Duster do Fabrico! :-D
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-10-05, 21:56   

piotrres napisał/a:
Oj tam, zdolności profetyczne wystarczą
Jak sytuacja się rozwija tak, że może być konieczne użycie klaksonu, to zawczasu trzymam paluszek na magicznym guziczku pipałki.
Jak musisz intensywnie zakręcić kołem sterowym to nie ma czasu w zabawy sygnałem dźwiękowym.

lepiej tego ująć nie można... :-)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-05, 22:01   

Długa i namiętna dyskusja o klaksonie już była - można się zapoznać z wszelkimi argumentami pro i contra: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6680 [:
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-10-25, 11:43   

No i autko trafiło pierwszy raz na serwis :-/
Powodem zajścia było nie możliwość odpalenia go rano. Próbowałem dwa razy dopiero za trzecim zaskoczył, troche nie równo pochodził przez krótką chwile i potem wszystko było OK.
Oczywiście udałem się do serwisu, Pan się przejechał, podpieli pod kompa i... wszystko jest OK, znaczy żadnych błędów autko pracuje normalnie.
Dlatego zostawiłem autko na noc u nich. Właśnie dzwonił do mnie Pan, że autko odpaliło bez problemów i wszystko jest ok, jedyne co zrobili to: "przywrócili ustawienia fabryczne w komputerze" cokolwiek to znaczy. ;-)
Także autko mogę odebrać a jak się pojawi znowu coś takiego to mam do nich wrócić...

Ktoś może miał coś podobnego? Ktoś może wie co może być przyczyną takiego zachowania?
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-10-25, 19:05   

tomszafa napisał/a:
Ktoś może miał coś podobnego? Ktoś może wie co może być przyczyną takiego zachowania

czasami tak mi sie zdarza, jedna próba, druga i przy trzeciej zaskakuje, na początku też pracuje trochę nierówno a potem już OK, spraktykowałem, że jak nie zaskoczy za pierwszym razem to przed kolejną próbą daję mu kilkanaście sekund odpocząć i potem już zaskakuje bez problemu, byłem z tym w ASO (przy okazji), podpieli kompa i też nic nie wykryli dlatego przestałem sobie tym zawracać głowę, zwłaszcza, ze są to sporadyczne zdarzenia, natępny przegląd mam w grudniu i jeżeli się nie "pogorszy" do wcześniej do ASO z tym nie pojadę a zgłoszę dopiero na przegladzie, przyczyny tego nie znam, w moim przypadku można by podciagać to pod fakt posiadania instalacji LPG ale wg mnie to nie ma nic do rzeczy, silnik zawsze jest uruchamiany na benzynie a instalacja LPG ma oddzielne wtryski.... chyba, że jest coś o czym nie wiem :-(
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-10-25, 19:17   

mogłeś za pierwszym podejściem za krótko przytrzymać klucz w pozycji "rozruch" i zanim załapał puściłeś. Paliwo zalało świece i potem był problem z uruchomieniem
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-10-25, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-10-25, 19:22   

efekt nierównej pracy (po zaskoczeniu) wskazuje, że powodem mogą być zalane świece dlatego ja przed następną próbą trochę odczekuję ... chociaż z zimnych świec benzyna odparowuje leniwie :lol: :-P
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-10-25, 20:45   

Dar1962 napisał/a:
mogłeś za pierwszym podejściem za krótko przytrzymać klucz w pozycji "rozruch" i zanim załapał puściłeś. Paliwo zalało świece i potem był problem z uruchomieniem


Hmm.. to możliwe jest. Zobaczymy mam nadzieję, że to się już nie powtórzy ;-)
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne