Wysłany: 2023-03-02, 10:20 Nowa wersja wyposażenia EXTREME (2023)
Na facebooku na jednej z grup Dacia Polska ktoś wrzucił katalog skierowany dla dealerów dotyczący nowej wersji wyposażenia EXTREME dla modelów Stepway, Jogger i Duster. Sporo zmian wizualnych + kilka z innych obszarów. Lik do pobrania broszury (35mb) https://files.fm/u/ntcbxt22u
P.S. Nie mogłem wrzucić pliku jako załącznik do postu.
Ostatnio zmieniony przez Liakim 2023-03-02, 10:21, w całości zmieniany 1 raz
Na dacia.de za Stepway na full wypasie w tej nowej wersji liczą sobie 18.850 €
Na złotówki to daje 88 595zł po kursie 4,70zł.
Na stronie dacia.pl obecny full wypas w SS3 to kwota 85 650 zł
Wniosek... podwyżki lada dzień oraz SS3 na wypasie zaraz będzie w cenie powyżej 90tys zł
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-03-02, 14:36
Liakim napisał/a:
To aż tak przydatne? Jeżdżę SS3 ponad rok i jakoś nigdy nie miałem potrzeby wyłączenia ASR/ESC.
Ja też nie rozpaczam, ale jak czasami się zapuszczę w leciutki teren, to bywa że by się przydało, szczególnie przy stromych podjazdach.
Ale na przykład nasz kolega velomar byłby tym na co dzień wprost zachwycony
To aż tak przydatne? Jeżdżę SS3 ponad rok i jakoś nigdy nie miałem potrzeby wyłączenia ASR/ESC.
też mi się tak wydawało, dopóki podczas jednego z tegorocznych ataków zimy nie spędziłem 15 minut usiłując z bocznej drogi wyjechać na asfalt :D wyślizgana górka pokryta śniegiem i mielę sobie radośnie kołami :D to durne ASR/ESC obcinało moc w kluczowym momencie
Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014 Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 1344 Skąd: Kępno
Wysłany: 2023-03-02, 19:12
Dymek napisał/a:
Wreszcie! Wyłącznik ASR/ESC zawita do Sandero Stepway- brawo!
Byłbym gotowy zapłacić za to kilka stówek ekstra w każdym samochodzie - na co dzień to w połączeniu z większym prześwitem ( i odrobiną techniki jazdy ) to bardziej przydatne niż napęd 4x4.
Może da się to jakoś dorobić w moim dusterze ;)
Też bym za to dopłacił, była już sytuacja, w której poczułem dotkliwy brak tego wyłącznika. Zastanawiam się czy wprowadzenie wyłącznika w nowej wersji niesie za sobą jakąś dużą zmianę oprogramowaniu i elektryce wobec starzej wersji SSIII. Krótko mówiąc czy można to rozwiązanie zaadaptować do poprzedniej wersji SSIII. W przyszłości trzeba by przeanalizować jak to przygotowali w nowych egzemplarzach.
To aż tak przydatne? Jeżdżę SS3 ponad rok i jakoś nigdy nie miałem potrzeby wyłączenia ASR/ESC.
też mi się tak wydawało, dopóki podczas jednego z tegorocznych ataków zimy nie spędziłem 15 minut usiłując z bocznej drogi wyjechać na asfalt :D wyślizgana górka pokryta śniegiem i mielę sobie radośnie kołami :D to durne ASR/ESC obcinało moc w kluczowym momencie
Miałem dokładnie to samo przy wyjeździe z miejsca parkingowego na gruntowej drodze. Lekka górka + ubity wyślizgany śnieg. Jak już prawie wychodziłem na normalną drogę to ASR/ESC wkraczały do akcji. Jak by samochód pozwolił jechać z poślizgiem to wyjechałbym bez większych kombinacji.
Na YouTube jest test Joggera z jazdy pod ostrą górę z obciążeniem ( sprawdzali z jakim obciążeniem wjedzie). I auto poradziło by sobie z całym testem ale przy większym obciążeniu koła łapały poślizg przy ruszaniu - widać było że powoli rusza i nabiera prędkości mimo poślizgu ale elektronika wykrywała poślizg , odcinała moc i auto stawało. W końcu udało się wjechać ale kombinując ze sprzęgłem ( upalając sprzęgło ).
Jest już Sandero.
W ogóle cena wzrosła o 2 tys. złotych.
Zastanawiałem się mocno nad 3 generacją, ostatecznie wybrałem Captura z LPG.
Wyrwać w salonie rabat, to dramat obecnie.
można już zamówić dastera extreme. Tak jak kolega wyżej pisał 1900 zł drożej niż wersja SL Extreme którą zamówiłem w identycznym wyposażeniu. Czas oczekiwania ok. 3 msc.
Co do rabatu to zamawiając auto miesiąc temu dostałem, dodatków na ok 1500 zł i opony zimowe. Czy to dużo czy nie to nie wiem, nie mam porównania.
A może powinniśmy powiadomić UOKiK. Wydaje się to zmowa cenową. Obecne ceny dają konkretny zysk na aucie, jak kiedyś na dziesięciu. Ta sytuacja pozwala na produkcję na zamówienie. Nie robi nikt niczego na zapas a okresowe braki z powodów lokalnych powodują tylko opóźnienia dla klienta to samo dotyczy się części zamiennych. Jak nie chcesz czekać idź sobie, my przytulimy zaliczkę. Coś ty chyba nie tak
A może powinniśmy powiadomić UOKiK. Wydaje się to zmowa cenową. Obecne ceny dają konkretny zysk na aucie, jak kiedyś na dziesięciu. Ta sytuacja pozwala na produkcję na zamówienie. Nie robi nikt niczego na zapas a okresowe braki z powodów lokalnych powodują tylko opóźnienia dla klienta to samo dotyczy się części zamiennych. Jak nie chcesz czekać idź sobie, my przytulimy zaliczkę. Coś ty chyba nie tak
no to jaki jest ten konkretny Twoim zdaniem zysk na aucie? 20 tys? nie wiesz o czym piszesz
ps. w innym poście piszesz ze ASO próbowało Cię "ustawiać" , nie nie próbowało, tylko proponowało termin wykonania usługi, tak się składa że ASO pracuje w zbliżonych godzinach do Ciebie, tak samo jak urzędy i przychodnie.
Serwis nie proponował negocjacji co do terminu. Proszę być we wtorek o 10.00. Co do tego co napisałem o zmowie cenowej to ja to tak widzę. Może i walka z wiatrakami ale im więcej świadomych tym lepiej. Na razie jest kryzys a ludzie auta kupują i się cieszą bo już po 3 miesiącach mają auto, pełnia szczęścia. Nie ma wyprzedaży gdzie nowe auto można było wyrwać 30% taniej na full wypasie ....... po co to komu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum