Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-01, 17:47
BoloSr napisał/a:
za nissana trza dac 20 tys wiecej niz za Dustera
to nieprecyzyjne wyliczenie - wystarczy porównać cenę Delseya 1,5 dCi 4x4 i najtańszego Qashaia 1,6 2x4 - wtedy to założenie upada. Choć różnica w cenie przy w miarę porównywalnych wyposażeniowo wersjach z napędem obu osie zapewne będzie właśnie tak wyglądać
to nieprecyzyjne wyliczenie - wystarczy porównać cenę Delseya 1,5 dCi 4x4 i najtańszego Qashaia 1,6 2x4 - wtedy to założenie upada. Choć różnica w cenie przy w miarę porównywalnych wyposażeniowo wersjach z napędem obu osie zapewne będzie właśnie tak wyglądać
A może inaczej, dostajesz napęd Nissana w cenie Dacii.
Ostatnio zmieniony przez monopios 2013-01-01, 17:53, w całości zmieniany 2 razy
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-01, 17:53
monopios napisał/a:
A może inaczej, dostajesz napęd Nissana w cenie Dacii.
chyba mieszankę kilku nissanów (X-trail, Qashai, Murano)
to nieprecyzyjne wyliczenie - wystarczy porównać cenę Delseya 1,5 dCi 4x4 i najtańszego Qashaia 1,6 2x4 - wtedy to założenie upada. Choć różnica w cenie przy w miarę porównywalnych wyposażeniowo wersjach z napędem obu osie zapewne będzie właśnie tak wyglądać
jeszcze raz bo nie kumam :):)
Jak juz to porównujemy to samo czyli 4x4 i dci 110 :)
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-01, 20:20
BoloSr napisał/a:
a dziwisz sie ???
toc za nissana trza dac 20 tys wiecej niz za Dustera wiec tak to potem jest :)
twoje własne słowa - twierdzę,że to nieprawda - najlepiej wyposażony DD będzie droższy od najtańszego Q - nie moja wina,że nie sprecyzowałeś o co konkretnie chodzi
a dziwisz sie ???
toc za nissana trza dac 20 tys wiecej niz za Dustera wiec tak to potem jest :)
twoje własne słowa - twierdzę,że to nieprawda - najlepiej wyposażony DD będzie droższy od najtańszego Q - nie moja wina,że nie sprecyzowałeś o co konkretnie chodzi
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-01, 22:51
Akurat Duster w tym zestawieniu wypada rewelacyjnie ze wzgledu na bardzo korzystny stosunek ceny/napedu 4x4. Szczegolnie z silnikiem 1.6 16V. Inne SUVy sa o wiele drozsze niz Duster , a 4X4 wystepuje w odmianach z silnikami o wiekszych mocach. Gdyby jednak bylo zestawienie przednionapedowych SUVow sprzedawanych w Polsce Duster nie jest juz taki bezkonkurencyjny.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-01, 23:30
robią ich teraz mnóstwo - prawie każdy suv występuje również w wersji 2x4 - to taki pożeracz krawężników dla mieszczuchów
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-01-01, 23:35
maciek napisał/a:
co to za SUV bez 4x4
Dacia Duster czy Nissan Qashqai to raczej Cross-overy niż SUV, czyli samochody, będące czymś pomiędzy samochodem osobowym, a samochodem typu SUV. Ale nawet definicja SUVa (ang. Sport Utility Vehicle) – samochód sportowo użytkowy nic nie mówi o tym że musi mieć napęd 4x4.
Ponadto SUV to rodzaj samochodu, który łączy cechy luksusowego samochodu osobowego i terenowego co by było zbyt dalekim stwierdzeniem w odniesieniu do DUSTERA .
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Ostatnio zmieniony przez pluto 2013-01-01, 23:42, w całości zmieniany 2 razy
ja mam auto Q jako 2 auto 2 litry 4x4 w dizlu w automacie. powiem tak milutko sie jezdzi i swietnie sie prowadzi wada w DD i Q jest wielkosc bagaznika..
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez wieza 2013-01-02, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-18, 09:50
Zwykłem być bardzo krytyczny wobec Dusterów, które tak naprawdę są bezawaryjne w porównaniu do Qashqai.
Oto artykuł, który mnie zaszokował. W Dusterze wcale nie ma gorszej jakości wykonania.
Zobaczcie:
http://www.auto-swiat.pl/...sze-wady-zalety
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 730 Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-04-18, 13:28
Ciekawa jest kwestia "profilaktycznej wymiany panewek w 1.5 dci raz na 100 - 150 tysięcy":)
Ale np to może dotyczyć równiez dustera:
KOLUMNY RESORUJĄCE - Skrzypienia i nieprzyjemne odgłosy z przedniej osi przede wszystkim sugerują sprawdzenie stanu górnych łożysk kolumn resorujących. To mało „terenowy” element z tworzyw sztucznych, na szczęście jego wymiana nie jest zbyt kosztowna – w ASO zapłacicie 400 zł za jedną „stronę”.
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2013-04-18, 13:30, w całości zmieniany 1 raz
U mnie coś poskrzypuje z przodu, jak szybko przejeżdżam przez progi zwalniające, a raczej skrzypiało, bo objaw ustal od ocieplenia i był słyszalny (delikatnie) tylko podczas ujemnych temperatur.....pewnie kurczliwość jakiejś gumy.....
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-18, 13:50
tomala72 napisał/a:
profilaktycznej wymiany panewek w 1.5 dci raz na 100 - 150 tysięcy":)
To jest po prostu hicior
Dlatego właśnie jestem zwolennikiem prostych starych, trwałych, sprawdzonych konstrukcji jak 1.6 benzyna w Dusterze (dla oszczędności z gazem) .
A po wielości awarii widać, że nie tylko Dacia jest niskobudżetowa. Dodam, że mam przejechane 64 kkm Dusterem (obiektywnie to nie dużo ale subiektywnie tak) i to co reklamowałem to były pierdoły, z którymi ktoś mniej wyczulony by jeździł i które de facto nie mają większego znaczenia. A nie do pomyślenia wydaje mi się aby kupić auto za ok 70 tysięcy lub więcej (nissan) i po 100 kkm robić panewki, a w międzyczasie remont zawieszenia, łożyska i inne rzeczy opisane w publikacji. To ile trzeba włożyć żeby mieć sprawnego nissana ?
Jak sprzedawałem poloneza 10 lat temu to miał 140 kkm i nie miał takich usterek (poza korozją blach, układu wydechowego i zużywaniem oleju i krzyżakami w wale napędowym po 15 zł. sztuka).
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2013-04-18, 13:53, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum