Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Rozczarowanie
Autor Wiadomość
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-01-11, 22:31   Rozczarowanie

Od dłuższego czasu przymierzałem się do wykupienia przedłużonej gwarancji. Kilkakrotnie, przy okazji zlotów i spotów informowano mnie w salonach RRG, że nie ma żadnego problemu, ze przed upłynięciem roku od pierwszej rejestracji będę mógł bez problemu tę przedłużoną do pięciu lat gwarancję wykupić, za złotych 500. Nigdy jednak nie miałem pod ręką wolnego 500,-, zatem sprawa się nieco przedłużała. Grudzień był dobrym miesiącem, zatem kilka dni temu okazało się, że rzeczone wolne 500 zł posiadam i ze mogę je oddać radośnie RRG w zamian za wiadomo co. Okazało się, że nic z tych pięknych rzeczy. Teraz już się nie da, oferta nieaktualna, nowy rok, zmiany panie, 3000 się należy za tę przyjemność. Mimo, iż obiecywana mi wielokrotnie (no bo żeby raz - uznałbym że ktoś się może pomylił albo co...) sprawa była według wcześniejszych kryteriów wciąż aktualna - rok od pierwszej rejestracji mojego auta jeszcze nie minął. Nie-da-ra-dy.

Z podobną sytuacją miałem do czynienia przy montażu LPG. Uzgodniona cena, sprawa ugadana na 100% z panem od sprzedaży części, niestety, pan od obsługi klienta w serwisie nie miał pojęcia o takich ustaleniach (tydzień później), padły zdania w stylu "A z kim pan to ustalał, ja nic nie wiem, to niemożliwe, to mi do systemu nie wejdzie, jaki voucher, się nie należy, to tylko na nowe auto, bla bla bla...". Dobrze, ze nie padło "Pan kłamie!" - choć już chyba było blisko...

Sprawę w końcu załatwiono pozytywnie (tylko tę drugą) , ale niesmak pozostał.

Drodzy mistrzowie od relacji z publicznością - mnie dość łatwo jest zakręcić i wprowadzić w błąd. Nie będę robił szewskich awantur, wzywał Prezesa Ghosna i wszystkich świętych.
Jak pewnie większość spokojnych, normalnych, zrównoważonych ludzi, nie będę toczył piany z pyska, z szaleństwem w oczach żądając sprawiedliwości.

Ano nie będę. Żądał zadośćuczynienia również nie. Ale już się domyślacie, czego jeszcze nie zrobię, prawda?

Miłego dnia.
 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-01-11, 23:39   

za 500 zł tez chciałem to kupić ale po odbiorze auta okazało sie ze gwarancja jest duzo drozsza--zabrakło mi w 2012 6 dni do promocji--cóż może jeszcze stanieje do maja bo wtedy mojej DD stuknie rok
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-01-11, 23:49   

Ciekawe, czy ktoś w ogóle kupił za 500. Może RP ma właśnie taki model biznesowy? "Promise and Deny"?
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 00:02   

Powinni dawac za 1 zl ;-) w sumie i tak odbijaja na obowiazkowych przegladach. Przeciez sa pewni niezawodnosci swoich samochodow. Ja bym pisał do centrali RP. Moze coś ugrac sie da ?
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-01-12, 00:06   

Mekintosz, może i by się dało, ale po dotychczasowych doświadczeniach obawiam się, ze nawet gdybym wywalczył te gwarancję, to przy ewentualnej awarii okazało by się, że "akurat tego przypadku" gwarancja ta nie obejmuje. Coś mi się wydaje, że to taki model własnie.

Poza tym ze mnie jakiś taki raczej marny gracz...
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 00:11   

Ja bym napisał dokładnie to co napisałeś na forum, do Renault Polska. Po pierwsze, to nic nie kosztuje. Po drugie, centrala a salony to dwa różne światy i jest niezerowa szansa, że po strzale z bacika z Centrali towarzystwo wróci do pionu i nagle "da się". ;) Co szkodzi spróbować?

mekintosz napisał/a:
Powinni dawac za 1 zl ;-)

I dawali, w 2010. :)
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-01-12, 00:29   

Dzięki, bebe, choć to chyba nie w moim stylu, ale chyba teraz na bacika ktoś zasłużył, może zatem i napiszę. Choć to mi na pieniactwo trochę wygląda...

Zastanawiam się - sam będąc drobnym przedsiębiorcą - jak to jest, że wielomilionowe biznesy (jak np. RP) na kluczowe dla ich wizerunku stanowiska bezpośredniego kontaktu z klientem wsadza jakichś kosmitów, ludzi bez cienia wrażliwości językowej, wyczucia formy stylu i proporcji. Gdybym ja raz wykonał na moim malutkim, wiejskim ryneczku taki numer mógłbym się od razu wyprowadzać. Efekt skali?

Swoje wnioski co do tej instytucji już wyciągnąłem.
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 00:56   

project2010 napisał/a:
Dzięki, bebe, choć to chyba nie w moim stylu, ale chyba teraz na bacika ktoś zasłużył, może zatem i napiszę. Choć to mi na pieniactwo trochę wygląda...

No bez przesady, po prostu napisz mniej więcej to samo co tu, gdzie jakie pieniactwo? Poza tem, ja Ciebie bardzo przepraszam, ale mieć dwa i pół tysiące złoty a nie mieć dwa i pół tysiące złoty to jest razem pińć tysiące złoty!!! ;) Co Ci szkodzi? Jak mawiał mój dziadek - "głowy Ci nie urwą". :]

project2010 napisał/a:
Zastanawiam się - sam będąc drobnym przedsiębiorcą - jak to jest, że wielomilionowe biznesy (jak np. RP) na kluczowe dla ich wizerunku stanowiska bezpośredniego kontaktu z klientem wsadza jakichś kosmitów, ludzi bez cienia wrażliwości językowej, wyczucia formy stylu i proporcji. Gdybym ja raz wykonał na moim malutkim, wiejskim ryneczku taki numer mógłbym się od razu wyprowadzać. Efekt skali?

Efekt skali mniej, bardziej specyfika branży i, niestety, lokalny koloryt. :> W Bolandzie sprzedaż nowych samochodów prywatnym nabywcom to jakiś smętny długi ogon, ułamek ogólnej sprzedaży. Odpuszczać całkiem nie wypada, ale ładować w to kasy nie ma sensu, bo to się zwyczajnie nie kalkuluje. Ty się obrazisz i pójdziesz gdzie indziej, a na drugi dzień przyjdzie pani z działu zakupów Firmy Krzak i kupi na pniu 100 Skód Oktawiów. ;) Jeśli więc chcesz spotkać się z osobą na faktycznie kluczowym stanowisku, wrażliwą językowo, czującą styl i proporcję, Mocium Panie, zadzwoń i powiedz, że chcesz kupić 200 Lagun. ;)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 01:16   

Obawiam się, że nieprawda - nie, nie domyślą się.

Ale, gdyby nawet, jakimś cudem - to pewnie będzie jeszcze gorzej: nie przejmą się...

I wcale nie jest to koloryt lokalny - Francuzi i inne nacje też opowiadają o podobnych sytuacjach.

(Nie tylko o Reno, zresztą, ale to żadna pociecha).

Model odpowiedzialny za to nazywa się po prostu korpokapitalizm - czyli owszem, częściowo efekt skali, w różnych aspektach.

Natomiast ewentualne pismo na pewno nie byłoby pieniactwem, jednak doskonale rozumiem projecta - ja też jestem klient nieawanturujący się, ale po takich kopach w dupę po prostu nie ma się żadnej chęci na jakiekolwiek dalsze kontakty...
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2013-01-12, 07:09   

Moim zdaniem to poprostu nieznajomosc oferty tamtych Panstwa, ja temat przerabialem rok temu i tez okazywalo sie, ze za 500 to mozna kupic chyba w momencie zakupu samochodu czy jakos tak. Moznanpisac skargi itp ale zgadzam sie ze chyba szkoda czasu, natomiast tego typu akcje sa raczej dowodem, ze gdzie indziej jest podobnie lub gozej - inaczej RP by sie zmienilo patrzac na liczby odplywajacych klientow :-) jesli chcemy leoiej to pewnie volvo, bmw, audi czy porsche - ale tam o 500 zlotych to pewnie rozmawia sie tylko odnosnie dywanikow ;-)
_________________
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-12, 09:04   Re: Rozczarowanie

project2010 napisał/a:
rok od pierwszej rejestracji mojego auta jeszcze nie minął. Nie-da-ra-dy.

z tych 500 zaoszczędzonych złotych powinieneś 18 poświęcić na zakupienie 0,5 l czystej o nazwie "Krupnik" "Żołądkowa gorzka" lub "Wyborowa" (podaję kilka gatunków, bo gusta są różne a i nie chcę być posądzony o reklamę konkretnej marki) i upić się z radości, że nie zdążyłeś. Byłbyś przywiązany niczym pańszczyźniany chłop do ziemi, przez okres gwarancji jeździłbyś pokornie do Panów z ASO i bulił ciepłą rączką 400% średniej robocizny i 200% średnich cen materiałów eksploatacyjnych. Mnie mija pierwszy rok eksploatacji i stanąłem przed dylematem czy W OGÓLE tam pojechać. Postanowiłem to zrobić po raz pierwszy i zapewne ostatni. Dacia jest prostym autem, łatwym i co ważniejsze - tanim w naprawach. Warto zaprzyjaźnić się z najbliższym solidnym warsztatem. DD to nie komputer na kołach, będzie równie solidnie i 4x taniej. A przez pierwsze 3 lata statystycznie i tak nic poważnego się nie psuje
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-01-12, 11:48, w całości zmieniany 5 razy  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2013-01-12, 12:23   

Dar1962 napisał/a:
Dacia jest prostym autem, łatwym i co ważniejsze - tanim w naprawach


Zależy co padnie :mrgreen: bo jak wtryski abo pompa w dieslu to takie tanie to to nie jest
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-12, 14:08   

kolega project2010 ujeżdża 2x4 1,6 16V więc, jedyne co mu może "paść" to cewka na świecy :-P
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2013-01-12, 14:51   

Miałem ofertę za 1600 na czwarty i piąty rok, ale postanowiłem, że jak w tych dwóch latach wydam połowę z tego na naprawy, to szósty rok będzie zarazem pierwszym - z nowym autem. :-D
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
SE-MEN 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dci 90KM eco2
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 19
Skąd: Konstancin
Wysłany: 2013-01-12, 17:01   

project2010 a mógłbyś napisać w którym salonie są tacy oporni być może trafiłem do tego samego gdzie pracują "nieugięci handlowcy"
 
wiciu_r 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6Mpi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 201
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2013-01-12, 17:25   

Ja do swojej Lodgy po tygodniu od odbioru dokupiłem za 500zł tę zdaje się Formułę Non Stop.
Z salonu Autocompol jestem na razie zadowolony, zobaczymy jak po najbliższym przeglądzie za rok. Jak będzie OK to Sandero też będzie od nich.
Jest w telefonie taka modna ostatnio opcja "dyktafon", przydaje się.
_________________
Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktor...
 
kubalonek 


Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 221
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-01-12, 17:52   

Te pięć stów , a potem 3000 to typowa tzw. krótka piłka u handlowców , zwaną także metodą nogi w drzwiach .... abecadło marketingu. Mogę się o flaszkę założyć , jakby Ci coś padło na poważnie w 5 roku , to byś się dowiedział ,że paliwo złe , olej nie taki , a w ogóle to nie wina fabryki....tylko Twoja . Pogadaj z tymi co mają kijanki , ile forsy i nerwów zostawili przez 7 lat latania do serwisu. Gdyby była taka gwarancja jak świętej pamięci FSO z Lanosem ( wymieniali nawet pióra od wycieraczek ) to TAK . Ale to se nie wrati...Temat z Żołądkową wart rozważenia , wszak sobota , nawet nie w temacie gawarancji...
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 20:56   

Formuła Non Stop czyli dwa dodatkowe lata gwarancji z limitem 100 000 km nie obejmuje tego samego co podstawowa gwarancja Dacia trzy letnia. Dlatego warto się zastanowić nad doplata ekstra 500zl .
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-01-12, 21:13   

kubalonek napisał/a:
Temat z Żołądkową wart rozważenia , wszak sobota , nawet nie w temacie gawarancji...


Dziękuję, koledzy, na razie stosuję się do Waszej rady co do zagospodarowania części zaoszczędzonej kwoty (j.w.), za wszystkie odzewy serdecznie dziękuję, odniosę się szczegółowo do nich pewnie jutro, a teraz... wracam do gości.. :):):)
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-01-12, 21:13   

Posiadam rozszerzoną gwarancję, którą dostałem za symboliczną 1zł w ramach negocjacji przed zakupem. Zapewne nie wykorzystam, bo po 18m-c licznik wskazuje 55tyś km więc z dużym prawdopodobieństwem przekroczę limit stu tysięcy. Mimo to, zamierzam lojalnie korzystać z usług ASO. Oczywiście z wyczuciem. Bo o ile sytuacja wymiany żarówki (http://daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7630) podświetlenia wyceniono na 120zł :shock: i tu wykonałem to czterokrotnie taniej, to nie mogę pominąć że podczas ostatniej wizyty po za przeglądem, ASO bezpłatnie uzupełniło płyn chłodniczy czy sami :!: zwrócili uwagę na pofałdowaną uszczelkę pod szybą i postanowili ją wymienić.

Rozumiem rozczarowanie Kolegi opisaną sytuacją. Sam też nie jestem osobą skorą do bicia piany. Na szczęście mam dobrą pamięć, a i często odwołuję się do takich zdarzeń czy to publicznie, czy w gronie bliższych znajomych. Nie mam skrupułów. Skoro potraktowano moją osobę w ten czy inny sposób, dlaczego mam siedzieć i milczeć? Może jestem nader złośliwy, lecz doskonale wiem co to znaczy reputacja.

A gdy mi przejdzie, rozesłane wici trafią gdzie trzeba, można spróbować ponowić swoje żądania. Właściwie to dlaczego nie? Przecież nie obrażam się śmiertelnie, tylko wystawiam konkretną ocenę. Później można tylko sprawdzić czy słusznie.

Skoro Kolego Project2010 podzieliłeś się z nami publicznie swoją historią, przedstaw ją i Renault Polska. Wskaż na zachowanie, na podejście do klienta, na własne odczucia jakie masz po wizycie. Poproś o pomoc. Nie krępuj się, wszak dostałeś od ich "podwładnych" pstryczka w nos. Zrób im to samo. Możesz tylko zyskać, Ty i inni.
_________________
---
Stepway
 
okey32 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.5 DCI 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 210
Skąd: Lublin okolice
Wysłany: 2013-01-13, 01:14   

Klient w serwisie z jakimis żądaniami to zło które trzeba tępić. Przynajmniej ja odniosłem takie wrazenie .
Ogolna zasada działanie salonów samochodowych nie zaleznie jakiej marki to:
-sprzedać samochód aby klient był zadowolony przy wyjeździe z salonu.
-wracajac do salonu przed okresem przegladu jesteś traktowany jako wróg.
-jesteś twardy to cos utargujesz , nie masz jaj to spadaj frajerze bo co nam zrobisz

Z mojego doświadczenia to pojechałem do serwisu ze zerwanym gwintem piasty ( wyszło to przy zmianie kól z letnich na zimowe) wyjechałem z serwisu z poczuciem winy i posądzony o zerwanie gwintu i próbę zwalenia tego na wadliwe dokręcenie śruby w fabryce. a juz kompletnie rozwaliło mnie stwierdzenie ze wymiana koła to jest ingerencja w mechanike samochodu więc nie ma podstawy do uznania gwarancji .
Grzecznie podziękowałem, kazałem złożyć wszystko tak jak było bo nie mam zamiaru płacić im 1100zł za nową piaste i łozysko. ale opinie o serwisie juz sobie wyrobiłem :evil:
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-01-14, 13:19   Re: Rozczarowanie

Dar1962 napisał/a:

Mnie mija pierwszy rok eksploatacji i stanąłem przed dylematem czy W OGÓLE tam pojechać.


Rob przeglad antykorozyjny, czy jak to tam sie nazywa. To uwazam, ze warto.
 
dodek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wa-wa / Łomianki
Wysłany: 2013-01-14, 20:16   

Też miałem problemy z wykupieniem dodatkowej gwarancji ale się uparłem i "się dało"

http://www.daciaklub.pl/f...ghlight=#137497

W myśl zasady "jest pismo jest sprawa "
_________________
Kanony piękna: kobieta w tańcu, rumak w galopie , żaglowiec pod pełnymi żaglami i Duster na bezdrożach.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-15, 20:30   

Przypominam warunki rozszerzonej gwarancji Forumuła Non Stop (FNS)

http://www.daciaklub.pl/forum/download.php?id=6858 <- link do pdf
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2013-01-15, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
wiciu_r 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6Mpi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 201
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2013-01-15, 20:42   

Ja FNS wykupiłem tak raczej dla zasady że jak nie masz koła zapasowego to na pewno złapiesz panę, jak masz Assistance na 500km to po 520km urwie ci się w aucie tłok itp.
Wiem, że w porównaniu do innych marek Dacia jest cudem, ale takie dmuchanie na zimne daje komfort psychiczny, przynajmniej do czasu jakiegoś nieciekawego zdarzenia.
_________________
Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktor...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne