Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Zakup czegoś wyższego
Autor Wiadomość
direk 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 13
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-01, 10:53   Zakup czegoś wyższego

Witam!

Prosiłbym o komentarz odnośnie dokonanego wyboru, mile widziane opinie za i przeciw trafności wyboru a więc tak:

Cel--> zakup czegoś wyższego do jazdy w lekkim terenie (geodezja)
Budżet--> nie szaleć wydać jak naj mniej, nie przekraczać magicznych 50k

Na wstępie stwierdziłem, że na auto 4x4 jeszcze mnie nie stać, za kilka lat pewnie się kupi ale jeszcze nie teraz, dustera odrzuciłem bo za tą kasę miał za słaby silnik i brak esp (nie przechodzi testu łosia) oraz bocznych poduszek. Myślałem też nad ASX, Pande 4x4 ale wszytko zdecydowanie drożej wychodziło od:

Sandero Stepway ! :) zamówiłem wersje 0.9 TCe (najlepsze osiągi) chciałem żeby się autko w miarę się zbierało gdyż dotychczas jeździłem w Focusie mk1 po lifcie 100km 1.8 tdci 220 Nm zdaje się.. dośc też miałem "trwałych" turbodiesli bardzo kosztownych w naprawie. Wybrałem wersję najbogatszą ponieważ nie wyobrażałem sobie autka z klimą, którą kupujemy w pakiecie.. kosztującym niespełna tyle co dopłata do bogatszej wersji gdzie dostajemy jeszcze kilka gadzetów jak tempomat i trochę ładniej w środku.. z systemu media nav zrezygnowałem bo nie kalkulowało mi się 900 zł za nawigację i ekran dotykowy.. zwłaszcza, że w geodezji potrzeba bardzo dokładnych map, a tu rządzi automapa..

Czy dobrze wybrałem ? Ciężko mi było szukać konkurencji w tym przedziale cenowym, auta które byłoby ciut wyższe.. miało 16 cali na kołach..
Ostatnio zmieniony przez direk 2013-02-01, 10:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 283
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-01, 11:03   

Stepway powinien sie sprawdzić. Co do trwałości silnika - wyjdzie w praniu, bo to nowa jednostka. Niestety w razie usterek koszty pewnie podobne do diesla, ale z dotychczasowych opinii nie ma z TCe problemów takich jakie miały TSI. Jeśli chodzi o dojazd polnymi drogami - Sandero spokojnie da radę.


Media Nav - mi wyświetla drogi planowane, które w rzeczywistości nie istnieją, także mapy są za dokładne i czasami każe mi przejeżdzać przez środek pola ;) W normalnej jeździe automapa o wiele lepiej się sprawdza.
Ostatnio zmieniony przez Boogie 2013-02-01, 11:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-02-01, 11:27   

Sandero stepway nawet ładne, fajnie wygląda, mniejsze od dustera ale w mieście to akurat atut. powiększony prześwit choć duster nawet 4x2 jest dzielniejszy w terenie.
No i ten silniczek, nowoczesny ale...ja coć nie mam zaufania do uturbionych maluszków i wolę zdecydowanie klasyka k4m 1.6 w swoim dusterze. Miałem okazję pojeździć starym sandero z 1.6 8v i bardzo fajnie się zbierał:) Niestety chyba ich już nie montują w sandero II.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-02-01, 11:48   

Witaj w klubie.

Myślę, że bardzo dobry wybór.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-02-01, 12:18   Re: Zakup czegoś wyższego

direk napisał/a:
dustera odrzuciłem bo za tą kasę miał za słaby silnik i brak esp

witam ;-)
ciekawa, aczkolwiek nieprawdziwa teza - 1/DD ma ESP+ASR, 2/w wersji dCi 110 KM mocy a przede wszystkim momentu obrotowego ma w sam raz. Zresztą i benzynowy (nawet 2x4) w lekkim terenie radzi sobie zupełnie dobrze
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-02-01, 12:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 283
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-01, 12:28   

Ale budżet był do 50tys., także Duster sie w nim nie zamykał.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-02-01, 13:04   

ja bym wziął Dustera i przerobiła na gaz, napisałe ze cos wyzszego stepwey jest wyzszy do mcv o 1,5cm (wiekszy przeswit ) ale jak sie załozy wyzsze oponki to róznicy nie bedzie za duzej :) sorka ale stepwey w teren to tak jak i moja mcv :) sie nadaje :) a juz nia troszke jezdzilem i radzi sobie. ASX jezdzilem fajne autko ale cena ps ale nie napisałes czy auto nowe czy uzywane..


a i jeszcze jedno asr i esp kosztuje w Dusterze 1210 zł a dustre 45.800 Ambiance lub z gazem 49,700 bez problemu bys sie zmiescil w cenie a nawet ponizej.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez wieza 2013-02-01, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 283
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-01, 13:32   

Skoro zamówił i to TCe to chyba nowe :)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 13:32   

wieza napisał/a:
stepwey jest wyzszy do mcv o 1,5cm

Nowy stepway o ponad 4 cm.

I do niego też można założyć opony o wyższym profilu.
 
direk 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 13
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-01, 13:39   

zapomniałem dodać jeszcze, że nie chciałem starej benzyny tylko fabryczna LPG, bądź diesel, no tu się zdecydowałem na TCe z myślą, że będzie miała ciut mniejszy apetyt na paliwko bo głównie o to chodziło,
idąc dalej tym tropem duster z LPG 49 700 + koszt esp + koszt klimatyzacji .. przekraczamy magiczne 50 000 :(. nie wiem jak tak z poduszkami dokładnie było, bo jakoś tak z domu wyniosłem żeby najpierw kupować rzeczy związane z bezpieczeństwem.. co tu może być trochę zgubne bo jednak dusterek większa furka i przy zderzeniu inaczej by się zachował ;]

Wszędzie piszą żeby stepwaya nie traktować jak terenóweczki :) no ale zobaczymy myślę że da rade...

co do prześwitu porównywanego do MCV.. ja porównywałem do dustera 4x2 205mm, natomiast stepway 207mm czym byłem mile zaskoczony na plus :)

Aha.. jak kolega wcześniej napisał faktycznie nie zamieściłem info.. samochód kupuję nowy, z salonu

*laisar z tymi oponami to jest jakoś tak, że producent zaleca --> wyższy profil - cieńsza oponka

*Marek 1603 jaką wersje zamówiłeś? Jaki kolor? mi się ten azurite podobał suma sumarum staneło na czarnym.

*Dar1962 Ja takie ceny dostałem jak są wyżej, ile kosztują te wersje co podałes?
Ostatnio zmieniony przez direk 2013-02-01, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 13:44   

direk napisał/a:
na auto 4x4 jeszcze mnie nie stać

Jeżeli 50 kzł to absolutny max, to faktycznie nie, ale widocznie nie jest też Ci aż tak potrzebne, skoro wybrałeś inne wyposażenie zamiast...

(W sumie te 400 zł pewnie dałoby się stargować).

direk napisał/a:
dustera odrzuciłem bo za tą kasę miał za słaby silnik

Mocniejszy niż stepway TCE.

direk napisał/a:
[w dusterze] brak esp (nie przechodzi testu łosia)

1. Można dokupić. 2. Przechodzi - nie wywrócił się.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-02-01, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 13:49   

direk napisał/a:
z tymi oponami to jest jakoś tak, że producent zaleca --> wyższy profil - cieńsza oponka

Eee? Wyższy profil do właśnie "grubsza" opona. Miałeś chyba na myśli średnicę felgi - faktycznie, im większa, tym cieńsza opona, czyli mniejszy jej profil.

Natomiast wieza pisał o założeniu na felgę wyższego profilu - przekraczając fabryczny rozmiar koła.
 
direk 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 13
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-01, 13:51   

laisar napisał/a:

direk napisał/a:
dustera odrzuciłem bo za tą kasę miał za słaby silnik

Mocniejszy niż stepway TCE.

ale porównaj masę samochodów do silników i osiągi, duster 1200kg (4x2), stepway 1000kg i w tabelkach na osiągi to się przekłada..
laisar napisał/a:

direk napisał/a:
[w dusterze] brak esp (nie przechodzi testu łosia)

1. Można dokupić. 2. Przechodzi - nie wywrócił się.

a widziałeś ten filmik? jak dla mnie to na końcu po prostu kierowca testowy mu odpuścił żeby się nie gibnął :)

btw. Brat ma Dustera 4x4 w bogatszej wersji i w sumie bardzo sobie chwali ten samochodzik ;]
Ostatnio zmieniony przez direk 2013-02-01, 13:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
direk 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 13
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-01, 13:53   

laisar napisał/a:
direk napisał/a:
z tymi oponami to jest jakoś tak, że producent zaleca --> wyższy profil - cieńsza oponka

Eee? Wyższy profil do właśnie "grubsza" opona. Miałeś chyba na myśli średnicę felgi - faktycznie, im większa, tym cieńsza opona, czyli mniejszy jej profil.

Natomiast wieza pisał o założeniu na felgę wyższego profilu - przekraczając fabryczny rozmiar koła.


"węższa" miało być ;] ale może coś źle zrozumiałem u dealera
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 14:09   

direk napisał/a:
na osiągi to się przekłada

To tak pisz, a nie "mocniejszy silnik" (;

Bardziej serio: testów w terenie stepwaya nie widziałem, a dustera owszem - i jego wolnossący benzyniak będzie tam niemal na pewno wygodniejszy w użytku niż TCE, które dostaje trochę mocy dopiero przy wyższych obrotach, które ciężko wykorzystać w jeździe z niskimi prędkościami.

direk napisał/a:
widziałeś ten filmik?

Inaczej bym się nie wypowiadał.

direk napisał/a:
kierowca testowy mu odpuścił żeby się nie gibnął :)

Być może - ale są modele, w których albo nie odpuszczają, albo odpuszczają i to nie pomaga, bo efekt końcowy jest ten sam: wywrotka. Duster się nie wywrócił.

Po drugie, "uznane" modele SUV-ów są testowane z ESP w standardzie - nie wiadomo jakie wyniki miałyby bez tego systemu.

A do dustera ESP można dokupić i problem z głowy.


direk napisał/a:
"węższa" miało być

Im węższa, tym powinien być wyższy profil (bo jest on % szerokości).
 
direk 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 13
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-01, 14:27   

laisar napisał/a:
direk napisał/a:
na osiągi to się przekłada

To tak pisz, a nie "mocniejszy silnik" (;

Bardziej serio: testów w terenie stepwaya nie widziałem, a dustera owszem - i jego wolnossący benzyniak będzie tam niemal na pewno wygodniejszy w użytku niż TCE, które dostaje trochę mocy dopiero przy wyższych obrotach, które ciężko wykorzystać w jeździe z niskimi prędkościami.


no i tu racja, dusterowych filmików z terenu od groma, stepwaya natomiast nie, być może i dla tego, że podkreślają że to nie jest auto terenowe, albo i dlatego, że bez 4x4 wiele nie zdziała. A o TCe piszą, że elastyczny, że moment dostępny już od niskich obrotów.. zobaczymy jak będzie w rzeczywistości ;]

PS.No właśnie o to kaman.. węższa opona.. wyższy profil, bo podwyższenie profilu kosztem zmieniejszenia rozmiaru felgi mija się z celem ;]
Ostatnio zmieniony przez direk 2013-02-01, 14:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-02-01, 14:45   

direk napisał/a:
*Dar1962 Ja takie ceny dostałem jak są wyżej, ile kosztują te wersje co podałes?

najtańszy DD 4x4 z benzyną 1,6 16V kosztuje 49,900 i to jest golas (bez ESP-ASR). dCi jest znacznie droższy. Natomiast w 50 tysiącach (nie chciało mi się sprawdzać w konfiguratorze, więc nieco "szyję" :-P ) - podejrzewam ,zmieściłby się spokojnie DD 2x4 1,6 16V ze wspomnianymi układami. LPG można by ewentualnie zamontować poprzez dilera i wyszłoby taniej niż fabryczny, a co ważne - serwis byłby prostszy z przyczyn opisanych dokładnie w temacie "fabryczny LPG"

wreszcie określ się, gdzie chcesz tym autem jeździć? ;-) - jeśli po (w miarę) gładkim asfalcie to sandero będzie rowiązaniem lepszym od DD - choć niekoniecznie w wersji stepway. Jeśli chcesz często jeździć po drogach gruntowych, szutrach, w kopnym śniegu czy wręcz w lekkim terenie DD jest o wiele lepszym rozwiązaniem od sandero, nawet jeśli to będzie 2x4 - zobacz filmowe relacje kolegi dystrykt9 z zimowych wypraw po lesie
-DD 2x4 dysponuje prawie 500 litrowym bagażnikiem i wnętrzem w którym spokojnie mieści się 5 dorosłych osób. Sandero jest o klasę mniejszy
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-02-01, 15:06, w całości zmieniany 6 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 14:52   

Dar1962 napisał/a:
najtańszy DD 4x4 z benzyną 1,6 16V kosztuje 49,900

Już nie - teraz 50400...

Co gorsza, w wielu innych krajach wycofali golasa 4x4 ):


Dar1962 napisał/a:
w lekkim terenie DD jest o wiele lepszym rozwiązaniem od sandero

Dokładnie, 1.6 będzie wtedy lepszy od TCE, a oprócz porównywalnego prześwitu duster ma lepszą geometrię nadwozia - kąt zejściowy oba modele mają porównywalny, ale natarcia w sandero to tylko 15°, troszkę przymało...

Jeżeli 80% na asfalcie, a 20 w "terenie" - to stepway TCE rzeczywiście pewnie lepszy.


Dar1962 napisał/a:
[w dusterze] spokojnie mieści się 5 dorosłych osób. Sandero jest o klasę mniejszy i ciaśniejszy

No już bez propagandy d; - to jest to samo wnętrze.

(Minus bagażnik).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-02-01, 14:59, w całości zmieniany 4 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 14:58   

direk napisał/a:
podwyższenie profilu kosztem zmieniejszenia rozmiaru felgi mija się z celem

Niekoniecznie - "balonowe" opony mają swoje zalety, zwłaszcza właśnie w terenie.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-02-01, 15:03   

silniki turbo-benzynowe sprawdzają się dobrze podczas długich i spokojnych podróży z umiarkowaną prędkością - wtedy palą naprawdę niewiele a turbinka pracuje w komfortowych warunkach. Dłuższa jazda w terenie czy polnymi drogami z małą prędkością, na dużych obrotach, niskich przełożeniach itd. - spowoduje podwojenie spalania. 1,6 16v pali wprawdzie ogólnie więcej ale nie ma aż tak dużych rozbieżności między spalaniem min-max i do jazdy (pseudo) terenowej nadaje się lepiej. No i prostsza konstrukcja rokuje spokojniejszy sen - nawet po przerobieniu na zasilanie LPG ;-)
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-02-01, 15:08, w całości zmieniany 3 razy  
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-02-01, 21:22   

Ostatnio robilem sobie uproszczona symulacje kosztow samochodu dla silnika 1.2 TCE, 1.6, 1,6 LPG i 1.5dCi. Przy przebiegach, ktore ja planowalem, TCE nie znajdowalo uzasadnienia ekonomicznego przy LPG, a nawet dieslu.
Jesli jednak planujesz krotkie jazdy, silnik na ON mozesz zarznac. Wtedy pozostaje wybor: stara konstrukcja z LPG, lub przyjemnosc z jazdy z TCE.
Jesli codzienna ekonomia jest krytyczna, to wybor jest jeden. Jesli nie, to sprawa jest juz kwestia upodobania.
 
Ptah 



Marka: Dacia
Model: Sandero STEPWAY
Silnik: 1.5 DCi 90 KM
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 21:41   

Ja również zamówiłem Stepway Laureate (kolor Azurite), ale wolałem dopłacić do diesla bo: 0,9 TCe ma 135Nm a 1,5 dCi ma 220Nm. Co do dzielności terenowej, to jeśli będziesz jeździł po zwykłych normalnych polnych drogach jak i po zwykłym (nie zaoranym) polu to Stepway spokojnie da radę. W warunkach ciężkiego poligonu to i najlepsza terenówka może nie dać rady.
Myślę że to dobry wybór. W czasie jazd próbnych miałem możliwość ( i nie odmówiłem sobie) pojeździć 0,9 TCe. Co prawda było to zwykłe Sandero i z tym 0,9 TCe spokojnie dawało radę (jazda w mieście).
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 22:05   

Pamietaj, duster ma wiekszy bagaznik, lepsze własnosci terenowe niz stepway. Cztery poduszki w standardzie. Silniczek łatwo gazowalny. Tylko lekko przekracza 50 tys. Mimo to warto jesli wiekszosc tras geodety bedzie na budowach i autostradach czy w szczerym polu.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-02-01, 22:18   

radzę przejechać się obiema pojazdami (sandero i DD) kolejno tą samą trasą wybierając jak najgorsze nawierzchnie i kawałek dziurawej drogi gruntowej - to ci da jasny obraz różnicy między możliwościami zawieszenia tych aut
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-02-01, 23:33   

witaj w Klubie... :-)
temat należało "wywołać" raczej przed zamówieniem samochodu, teraz przy ewentualnej zmianie decyzji pewnie zamówienie można zmienić tyle, że to wydłuży czas oczekiwania...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne