DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster PH2 4x2 1.6 16V
Autor Wiadomość
baks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2014-03-28, 09:18   Duster PH2 4x2 1.6 16V

Witam.

Samochód odebrany tydzień temu z salonu w Gdynii. Wersja 4x2, benzyna 1,6 z dołożony w serwisie gazem. Obecnie wciąż przyzwyczajam się do jazdy tym samochodem. Wyboru samochodu nie żaułe, ale niestety nie jest on pozbawiony wad (które mam nadzieje serwis usunie). Chodzi o zepsutą? regulację wysokości fotela kierowcy, głośno tykający przekaźnik przy najniższym biegu wycieraczek (chyba, że ten typ jednak tak ma) oraz małe falowanie obrotów na zimnym silniku.









Zdjęcia silnika nie zrobiłem, ale KUK już zamontowałem ;)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7476
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-03-28, 09:28   

Gratulacje.

Męcz ASO o fotel.
Falowanie obrotów - do wgrania najprawdopodobnie nowa mapa. Mecz ASO.
Przekaźnik raczej tak ma albo masz za czuły słuch. ;-)
 
baks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2014-03-28, 09:53   

Słuchu absolutnego nie mam. A przekaźnik wydaje się być tylko odrobinę cichszy od dźwięku jaki wydaje kierunkowskaz.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7476
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-03-28, 11:18   

Za bardzo bym się tym przekaźnikiem nie przejmował, aczkolwiek rozumiem może komuś przeszkadzać.
Mnie osobiście bardziej przeszkadza ten przekaźnik co siedzi po prawej stronie o kłapie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2014-03-28, 13:26   

Możesz dokładniej przybliżyć o co chodzi z tą regulacją fotela kierowcy? co jest nie tak?
 
baks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2014-03-28, 13:32   

Fotel bez obciążenia i z obciążeniem nie porusza się ani w górę ani w dół przy podniesieniu dźwigni.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-03-28, 15:59   

gratulacje ;-)
-przekaźnik - owszem, tyka ale nie powinien być zbyt głośny - reklamuj, wymienią, to drobiazg
-fotel - jeśli są problemy z regulacją, to sprawa jasna - aso musi naprawić lub wymienić
przypomnę,że fotel w laureate ma 3 regulacje -pokrętłem z lewej strony kąt pochylenia oparcia oparcia oraz dwie druciane dźwignie - jedna do przesuwania całego fotela - przód tył, druga do unoszenia siedziska. Aby ta ostatnia sprawnie działała, trzeba mocno złapać ręką za kierownicę unieść nieco tyłek, bo pod obciążeniem praktycznie nie da się go wywindować do góry. Samo naciśnięcie dźwigni nic nie daje, trzeba jednocześnie ciągnąć za nią fotel ku górze
-falowanie obrotów - odsyłam do tematu "sporadyczne problemy z rozruchem" - warto zapytać jaka jest mapa wtrysku w tym egzemplarzy - może warto ją zaktualizaować?
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2014-03-28, 16:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
baks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2014-03-29, 18:36   

Sprawa z fotelem się wyjaśniła. Potrzebny był większy nacisk aby fotel za pierwszym razem ruszył w dół. Krótka wizyta w serwisie (i pomoc Zbycha504) podczas wyprawy do Jastrzębiej Góry ;-) . Co do falowania obrotów to jeszcze nim trochu pojeżdżę i jeśli nic się nie zmieni zgłoszę do serwisu. I wychodzi na to, że chyba jednak mam zbyt wrażliwy słuch ;-) .
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-29, 21:40   

nie ma na co czekać , wgrają ci nowa mapę w 20 minut i po kłopocie
_________________
Moje auto
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2014-03-29, 21:46   

Kol. baks, dobrze jest rozważyć serwisowanie auta w Starogardzie. To jest rzut beretem z Pruszcza. Tam są dobrzy mechanicy a nie wymieniacze jak w Gdańsku.
 
baks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2014-03-29, 22:12   

Dzięki za informację. Na chwilę obecną dam kredyt zaufania serwisowi w Gdyni.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne