DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Dział techniczny - Brak świateł stop

OkiMG - 2020-02-28, 16:54
Temat postu: Brak świateł stop
Witam mam dacie Logan 1.4 2005 r i dziś zauważyłem że styłu nie mam żadnych stopów bezpieczniki wymieniłem czy wiecie co może być przyczyną i jak zaradzić dziwne gdyby wszystkie na raz się przepaliły
Hiszpan_JS - 2020-02-28, 17:17

Może "automat stopu"? Bardziej możliwe niż wszystkie żarówki na raz. Rozepnij go i złącz kabelki "na krótko". Jeżeli to on, to światła zaświecą.
OkiMG - 2020-02-28, 17:37

Możesz prościej? Ja nie znam się wogole na mechanice czarna magia dla mnie
laisar - 2020-02-28, 17:43

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=532

(Po sprawdzeniu żarówek i przy braku problemów z innymi światłami - bo w przeciwnym przypadku podejrzana może być jeszcze masa, wtyczki, złączki okablowania lub ono samo).

Hiszpan_JS - 2020-02-28, 17:59

Mmm... Prościej... Nad pedałem hamulca jest wyłącznik. . Do niego przychodzi wtyczka, jeżeli są tylko dwa kabelki to nie ma problemu, bierzesz kawałek druta (może być spinacz biurowy) i zwierasz oba kabelki we wtyczce. Jeżeli jest cztery kabelki (nie wiem jaki czujnik jest w Twoim aucie) to sprawa się komplikuje, bo musisz znaleźć "zasilanie świateł i plusa. Ale to najlepiej jakbyś miał kogoś znajomego, kto bardziej " ogarnia temat".

Kolega laisar był szybszy. W podlinkowanym temacie masz w miarę prosto wszystko opisane :-) .

OkiMG - 2020-02-28, 19:38

Okazało się że światło jest ale trzeba bardzo mocno pedał wcisnąć wtedy świeci a nigdy wcześniej tak późno nie chwytał
laisar - 2020-02-28, 20:03

OkiMG napisał/a:
trzeba bardzo mocno pedał wcisnąć wtedy świeci

No to niemal na pewno winny jest czujnik - w zalinkowanym temacie jest chyba wszystko opisane.

OkiMG - 2020-02-29, 12:30

Włącznik wymieniłem na nowy problem nie ustal jest tak samo jak wcześniej
laisar - 2020-02-29, 12:47

http://www.daciaklub.pl/f...p=155643#155643

Cytat: