Czyli potwierdziła się moja diagnoza z pierwszego posta po Twoim pytaniu oraz to że nikt nie przeczytał instrukcji obsługi , a od zawsze wiadomo że RTFM.
Uczciwość to nakazywała by informować przed złożeniem zamówienia. Tylko w tym przypadku byś takiego auta nie zamówił.
Instrukcję dostajesz wraz z odbiorem auta. Uprzedzę twoje stwierdzenie, że możesz sobie instrukcję wcześniej ściągnąć z neta i poczytać. Jakbym wiedział co wsadzą to i pewnie bym poszukał wcześniej i ewentualnie zmienił markę.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-14, 12:48
Marek1603 napisał/a:
Uczciwość to nakazywała by informować przed złożeniem zamówienia. Tylko w tym przypadku byś takiego auta nie zamówił.
Instrukcję dostajesz wraz z odbiorem auta. Uprzedzę twoje stwierdzenie, że możesz sobie instrukcję wcześniej ściągnąć z neta i poczytać. Jakbym wiedział co wsadzą to i pewnie bym poszukał wcześniej i ewentualnie zmienił markę.
To chyba niezgodność towaru z umową. No chyba, że kupiliście kabriolety hahaha A gdyby auto miało w instrukcji, żeby nie jeździć w deszcz? Do Superba dają przynajmniej parasol
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-14, 17:38
Bo francuzy to przekrętasy. Mnie w Peugeotach też robiono wszystko aby na gwarancji nic nie naprawiać. Czas aby do wojny kebabowej dodać wojnę croissantową
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2017-01-16, 22:37
A ja prawie zatarłem lupo dziewczyny ehh ta zamarzająca odma i zamarznięty smok pompy olejowej :( odpaliłem auto przez kable po chwili słyszę klekot zaworów a myślę olej gęsty w taki mróz, z tego co wyczytałem że kontrolka oleju się świeci przy wyższych obrotach :/ auto pochodziło 5min i gdy tylko wyjechałem na drogę nie zdążyłem zgasić silnik stanął jak zamurowany po prostu go chwyciło bez smarowania. Czyszczenie odmy + wymiana oleju razem z filtrem i kręcenie rozrusznikiem bez świec na aku 145Ah ale wszystko się przesmarowało co ciekawe silnik chodzi jak chodził nic nie stuka a zrobił już od tego czasu 500km więc jak ktoś ma VW 1.0 albo 1.4 warto zainteresować się odmą bo starsze wersje nie mają podgrzewacza.
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2017-01-29, 21:34
Słusznie postąpiłeś, niestety adBlue się nie nadaje na nasz klimat. Zarówno w serwisie, jak i w instrukcji każą wstawiać samochód go ogrzewanego garażu. Porażka.
Poza tym to fajny samochodzik, jak ktoś lubi małe bryczki. Ciasnawy jest i raczej na długą trasę bym nim nie chciał jechać. Dieselek bardzo oszczędny, od początku życia ma średnie spalanie 4,2 litra - 58000km przebiegu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2017-01-29, 21:37, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-01, 20:50
z tą ciasnotą to lekka przesada, w moim odczuciu dość spory, miejsca więcej niż w Loganie MCV na którego się ostatecznie zdecydowałem
oczywiście sprzedawca z salonu Peugeot mówi że nie ma takich problemów, nic takiego się nie zdarza...ale jakoś bardziej wierzę temu co czytam na forum :)
wolę jeździć brzydszym Loganem MCV niż stać i czekać na lawetę w ładnym Peugeot 301 ;)
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-05, 15:04
Lza napisał/a:
Słusznie postąpiłeś, niestety adBlue się nie nadaje na nasz klimat. Zarówno w serwisie, jak i w instrukcji każą wstawiać samochód go ogrzewanego garażu. Porażka.
Poza tym to fajny samochodzik, jak ktoś lubi małe bryczki.Dieselek bardzo oszczędny, od początku życia ma średnie spalanie 4,2 litra - 58000km przebiegu.
Logana odbieram we wtorek, mam nadzieje ze jazda bedzie na tyle przyjemna ze nie bede zalowal rezygnacji z Peugeota. Najbardziej w kontekście tras szkoda tempomatu, którego w Loganie nie ma a w 301 byl w standardzie
A jak zakończyła sie historia z autami w firmie ? Rozumiem ze to sa diesle blue Hdi ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum