Że niby lepsze te 2 garby na klapie?
Ludzie są dziwni...
W starym przynajmniej tył jest a w tym nowym to tak jak roztopiona czekolada ze starego tyłu, niewyrazista klapa i dwie wyłupiaste gały..
Ogólnie po przejrzeniu filmików z youtuba raczej nie kupię, chyba że się gdzieś trafi jakaś mega okazja, wygląda zdecydowanie jak większy lifting. Ale ze strony renault dobry zabieg, ci co już mają Dustera mogą spać spokojnie bo ceny nie powinny pikować w dół, ci co jeszcze nie kupili będą mieli coś świeższego. W złej sytuacji są jedynie tacy jak ja, którzy rozważali zmianę jednego dustera na drugiego
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-08-31, 08:50
Ciekawę czy coś się zmieni pod względem bezpieczeństwa - dalej 3 gwiazdki ?
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
No, niestety, mi się nie podoba... Katastrofa. Wolę obecne (czyli poliftingowe i z nową kierownicą). A tak liczyłem na zamykany schowek na desce... Likwidują te schowki, żeby było więcej gwiazdek. A ja nie kupuję samochodu dla gwiazdek, tylko do jazdy.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 80 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3625 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 09:16
pluto napisał/a:
Ciekawę czy coś się zmieni pod względem bezpieczeństwa - dalej 3 gwiazdki ?
To już bardziej zależy od tego jakie wyposażenie dodatkowe znajdzie się w Dacii. Zdążyli z homologacją przed 03.2018 więc system e-call czy asystent pasa ruchu nie będzie jeszcze obowiązkowy choć powinien być dostępny jako wyposażenie dodatkowe bo po roku będzie zdaje się być musiał.
Bezpieczeństwo pieszych - maska jest wyżej i przedni pas bardziej pionowo - może będzie lepiej choć zawsze się dziwiłem parkując obok Mazdy CX5 dlaczego taka pionowa ściana jest dla pieszego lepsza niż to co w Lodgy.
Sama odporność na zderzenia powinna być lepsza choćby przy uderzeniach bocznych - więcej blachy w drzwiach.
Co do wnętrza to nowy MediaNav ze wsparciem dla AndroidAuto widzę :)
No i panel wentylacji wygląda na przystosowany do klimy automatycznej .
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2017-08-31, 12:07, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 10:07
Super!
Z fotki wnętrza widać, że sterowniki szyb przeniesione i zrobili miejsce na kolano!
A i środek mniej toporny, zmiany w środku ładne. Do tego tyłu tylko jakoś się trzeba przyzwyczaić. Nachalne te światła, jak do zabawki.. mogliby coś ala nowy sportage zrobić, to by poszerzyło optycznie sylwetkę auta.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 80 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3625 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 10:33
Prezes napisał/a:
mogliby coś ala nowy sportage zrobić, to by poszerzyło optycznie sylwetkę auta.
Ale cały urok Dustera polega na tym że wygląda zwarto , szczupło i zgrabnie. Jakby to miała być kolejna rozklapciana kobyła to dziękuję.
Skoda Karoq w każdym razie ma godnego przeciwnika bo nawet wnętrze Dacii jest IMHO ciekawsze:
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2017-08-31, 10:33, w całości zmieniany 1 raz
Tą "włochatą" podsufitkę to już mogli odpuścić i zastosować bardziej współczesny materiał. Chyba że to taki egzemplarz pokazowy - przedprodukcyjny, i najważniejsze dla malkontentów czy wreszcie deska rozdzielcza będzie miękka
Ciekawe kiedy pojawi się w polskich salonach, aby można było na żywo go zobaczyć. I jak długie będą kolejki, aby zamówić (spodziewam się, że dość długie)
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 80 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3625 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 12:05
Zamówienia będą pewnie przyjmowali pod koniec września - produkcja od stycznia 2018 jak to było już wielokrotnie przy okazji innych modeli.
Kolejki ? Sądzę że Renault odrobiło lekcję i stosowne moce przerobowe mają (zdaje się Tanger miał sporą rezerwę jeszcze).
ciekawe czy będzie jakieś 'edition one' jak w Renault. przy kadjarze i koleosie opłaciło się wybrać takie właśnie editiony, były fajnie skonfigurowane i z niezłym rabatem względem cennikowego konfiguratora, który pojawiał się później.
Czyli patrząc na kokpit:
- kratki wentylacyjne a'la Vitara,
- tablet a'la Cactus,
- przyciski a'la Mini,
- pokrętła a'la Tipo.
I wyszedł z tego bardzo fajny miszmasz, choć zapewne dostanie się im za lokalizację przycisku "awaryjek".
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 15:23
GRL napisał/a:
...jednak nie do końca po problemie, gdyż wielu znawców/testerów/posiadaczy uważa, iż szpara pomiędzy krawędzią drzwi a szybą, jest poważnym źródłem hałasu przy wyższych prędkościach.
Lepszym rozwiązaniem jest schowanie ich pod słupek A.
Ale to koszty...
Pełna zgoda GRL
Media Nav jakieś inne, na plus lekko skierowane w stronę kierowcy, jednak czy znów nie jest za nisko ?
Tapicerka tylna przedniego fotela pasażera jakoś paskudnie sie marszczy jak tani pokrowiec
Wizualnie generalnie ciekawie. Pytanie co jest pomiędzy włochata podsufitka a dachem. Powietrze czy jakieś wygłuszenie ?
Zauważyłem,że uszczelki tylnego otworu drzwi są fajnie równo spasowane z kształtem drzwi. Może będzie ciszej
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2017-08-31, 15:32, w całości zmieniany 3 razy
Co jak co, ale z wnętrzem zaszaleli, duża zmiana.
Czy się komuś podoba to inna kwestia :)
Wydaje mi się, że będzie fajne, tył robi średnie wrażenie, reszta ciekawa :)
Media Nav jakieś inne, na plus lekko skierowane w stronę kierowcy, jednak czy znów nie jest za nisko ?
Tak się zastanawiam czy Ci wszyscy, którzy narzekają na nisko umieszczone media nav w ogóle kiedykolwiek je użytkowali? IMO jest ono idealnie umiejscowione - trzymając łokieć na podłokietniku i dłoń na gałce zmiany biegów bardzo łatwo i przyjemnie można obsługiwać cały system a do prowadzenia auta wystarczą komendy głosowe nawigacji, nie trzeba ślepić się na ekran, choć to też nie problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum