@miskowski jesteś wielki.Za samo to że chciało ci się chcieć. Ta statystyka jest super. To forum, to forum dla właścicieli daciek, którzy chcieli się ujawnić i zapisać na forum. Jako, że nie jesteś pracownią badania opinii publicznej, a po prostu gościem, który się bawi, to pobawiłeś się w statystykę, co jest fajnym wydarzeniem na forum. Bardzo ładnie to przedstawiłeś w formie graficznej i z zainteresowaniem, jako ciekawostkę to poczytałem. Nie traktuję twojej pracy jako super ścisłego z faktami badania. Dokładną statystykę to niech sobie Renault prowadzi, bo wie ile i jakich aut sprzedaje. Życzę Ci dalszej dobrej zabawy przy następnych statystykach, a ja je z chęcią "przestudiuje" przy kawie.
W końcu u podstawy tego przedsięwzięcia leży po prostu dobra zabawa
- bardzo trafna ocena (zabawa i tylko zabawa która jednak jakiś wynik prezentuje) a z którą to oceną w pełni się identyfikuję (pomimo tego, że znalazłem się w grupie ujeżdżacza przeciętnego forumowego Dustera a następnie zostałem z tej grupy relegowany ),
- wszystkim krytykantom mówimy stanowcze nie!
- kol. miskowski tak trzymać...
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-04-26, 18:44
ten ostatni zapis sugeruje,że silników Diesla jest 69 , z czego 3 posiada instalację LPG
Dar, myślę, że kolega DD nie pomylił się
Jakiś czas temu, w tym roku, widziałem w Warszawie przez przypadek targi samochodów z silnikiem wysokoprężnym na gaz. A właściwie przechodziłem w pobliżu, bo miałem tam inne wydarzenie okolicznościowe.
Były tiry, jakieś porsche, dostawczaki, inne cuda marek droższych lub tańszych.
Wszystko ON + gaz
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-04-26, 21:10
Zgadza sie, wszystko w tym "zestawieniu przyszlosciowym" napisalem z pelnym rozmyslem .
Instalki lpg do diesli jak najbardziej istnieja (i to nie jakies pierwsze przymiarki, pierwsze jaskolki jak na poczatku XXI w.), rowniez w Polsce sa firmy, ktore je oferuja i montuja. Jest tylko kwestia tego, ze oszczednosci na paliwie nie sa az takie duze jak w przypadku nPb vs lpg. Poza tym sama instalka lpg do diesla jest tez duuzo drozsza od i. do benzyniakow. W zwiazku z tym sens ekonomiczny jest wtedy, kiedy robi sie duze przebiegi, czyli przewaznie firmy. No, ale te instalki kiedys stanieja... przypomnijcie sobie, ile na poczatku (ok. 2004-2005r.) kosztowaly pierwsze instalki IV generacji (sekwencja), a ile teraz kosztuja. Nie chce sie bardziej rozpisywac (to jednak OT w tym watku), wiec konczac wspomne jeszcze, ze lpg w dieslu to nie tylko oszczednosci na paliwie, ale rowniez inne bonusy, m.in. duzo wolniejsza degradacja oleju silnikowego oraz... znaczace zwiekszenie mocy i momentu obrotowego silnika . Z tym ze, wracajac do Dustera, chyba bardziej widzialbym zagazowanie 1.5dCi 90KM niz 1.5dCi 110KM, bo ten ostatni juz z fabryki jest mocno wyzylowany.
Tu jest rozkład sprzedanych aut marki Dacia, w tym Duster i wcale nie odbiega on znacząco od tego co pokazał autor wykresów.
Osobiście lubię takie zestawienia, miło, że komuś się chciało.
Ostatnio zmieniony przez etam 2013-10-18, 18:18, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-11-17, 13:24
Ale stary kotlet odgrzebany
Statystyki zdziebko nieaktualne.
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum