Źle mnie zrozumiałeś ;). wierzę Ci że przełącza się bez dodawania gazu, tak powinno być, tyle że przypuszczam iż nie ściągali Ci kolektora i nie zmieniali miejsca w którym są wkrętki w kolektorze. Tak więc przypuszczam że przełączenie w iddle nie jest idealnie gładkie i na sekundę występuje zmiana brzmienia silnika i lekkie wahnięcie obrotów albo z benzyny na gaz, albo z gazu na benzynę - to zależy od tego jak ustawione jest nakładanie paliw, oraz od tego czy wszystkie wtryski są naraz przełączane czy sekwencyjnie co ileś tam obrotów. Na 99,99% przełączanie jest nie do zauważenia pod obciążeniem.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Ostatnio zmieniony przez damiaszek 2018-02-16, 08:40, w całości zmieniany 1 raz
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 386 Skąd: Polska
Wysłany: 2018-02-18, 20:08
damiaszek napisał/a:
Źle mnie zrozumiałeś ;). wierzę Ci że przełącza się bez dodawania gazu, tak powinno być, tyle że przypuszczam iż nie ściągali Ci kolektora i nie zmieniali miejsca w którym są wkrętki w kolektorze. Tak więc przypuszczam że przełączenie w iddle nie jest idealnie gładkie i na sekundę występuje zmiana brzmienia silnika i lekkie wahnięcie obrotów albo z benzyny na gaz, albo z gazu na benzynę - to zależy od tego jak ustawione jest nakładanie paliw, oraz od tego czy wszystkie wtryski są naraz przełączane czy sekwencyjnie co ileś tam obrotów. Na 99,99% przełączanie jest nie do zauważenia pod obciążeniem.
aj prowokujesz:) wtryski są osobno podpięte do każdej z ,,dziur" odległość około 2cm. Latam na gazie już 20 rok i mam porównanie:)
Hej. Który rocznik auta. Problemy miałem już na gwarancji? Nie chciałbyś przerzucić swoich kosztów na Renault Polska?
Jestem w podobnej sytuacji i albo diler ode mnie zabierze te coś i odda kasę, albo będę starał się wywalczyć zwrot kosztów wymiany instalacji, przestoju aut, zmarnowanego paliwa w zastępczych, schodzonych butów, abonamentów tel słowem wszystkiego... no i oczywiście zwrotu różnicy w cenie pojazdu PB a LPG
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
Ostatnio zmieniony przez emsiol 2018-02-22, 19:37, w całości zmieniany 2 razy
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 386 Skąd: Polska
Wysłany: 2018-02-22, 22:19
Chyba źle trafiłeś z autami albo masz za duże wymagania odnośnie ceny do jakości auta. Ogólnie ja wymagam spokoju i mam gdzieś szarpać się z reno o parę pln-ów. Naprawiam szybko ,aby nie generować dodatkowych kosztów . Życie jest za krótkie aby denerwować się na Daćkę. Jak mnie wkurzy sprzedam o 5 kafli taniej niż na aledrogo i po problemie.Póki co to musi odrobić to co włożyłem. Moja rada weź ten samochód z serwisu ,zrób na własną rękę bo serwis robi Cię na kasę . Serwis tylko olej może zmienić reszty nie potrafi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na tą chwilę nie zapłaciłem za serwis gw. żadnych pieniędzy
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
albo masz za duże wymagania odnośnie ceny do jakości auta.
kolego, taka bierna postawa jest na rękę ASO. Klient kupi nowe, zostawi jeszcze kilka PLNÓW na serwisie, ale jakby coś marudził to zrzucimy winę na złą jakość gazu, postawimy mu na serwis na 2 tygodnie nic nie robiąc to się odczepi...
Niestety moje wymagania są proste: kupuję nowe i chcę gwarantowany spokój na jakiś czas. To są duże wymagania? Nie sądzę
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 386 Skąd: Polska
Wysłany: 2018-02-23, 21:44
W sumie patrząc tak na świat to trzeba by było szarpać się z każdym producentem czegoś. Walcz ostro może coś wywalczysz. Oni mają dużo kasy na przepychanie się z Tobą. W moim żywocie przerabiałem różne sytuacje z serwisami różnych marek,traciłem czas bo też wydawało mi się,że kupuję nowe i mi się należy. Takie przepychanki i tak skończą się na tym,że za coś zapłacisz. Ja bym na Twoim miejscu nie zostawiał samochodu na 2 tygodnie w serwisie bo pamiętaj,że to Twój samochód i nie ich problem
W sumie patrząc tak na świat to trzeba by było szarpać się z każdym producentem czegoś. Walcz ostro może coś wywalczysz. Oni mają dużo kasy na przepychanie się z Tobą. W moim żywocie przerabiałem różne sytuacje z serwisami różnych marek,traciłem czas bo też wydawało mi się,że kupuję nowe i mi się należy. Takie przepychanki i tak skończą się na tym,że za coś zapłacisz. Ja bym na Twoim miejscu nie zostawiał samochodu na 2 tygodnie w serwisie bo pamiętaj,że to Twój samochód i nie ich problem
Hmm. Ja za to mam dobrego prawnika, który wygrał mi 100% spraw. W tym przypadku nie będzie trudno.
Co do nowych aut. Jeżdżę tylko nowymi w firmie. Np kupiony przeze mnie Opel Vivaro w 2012 2,0 dci 115 to fenomen. Przez 4 lata zrobił 587 000 km. 7 napraw gwarancyjnych. To tylko co Dacia przez ostatnie 2 miesiące. 3 poważne wymiana turbiny x2 i przepływka. Reszta to np przegub, czy łącznik stabilizatora. To wszystko. Obecnie Master z 2016 ma 330 000 km i też nic poważnego się nie dzieje. Wcześniej Renault Megane- bezawaryjnie przez 12 lat do przebiegu 112 tyś km (później sprzedany),czy Suzuki Grand Vitara z 2004 jeździ do dzis.
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
Ja w swojej Dacii zrobiłem swap z instalacji fabrycznej na inną otwartą, wszystko za reduktorem poszło do wymiany. Miałem perspektywę wymiany 4 x wtryski ( jedna para lała na bogato bez możliwości skorygowania, a druga już pracowała na korektach ) 4x 250 PLN + filtry itp. A założenie nowego kompa, wiązek, wtrysków z robocizną za 1200 PLN naprawdę krótko się zastanawiałem.
No ja już mam umówiony warsztat na wytarganie Landi i wrzucenie BRC. Wywalam wszystko- łącznie z butlą
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
No ja już mam umówiony warsztat na wytarganie Landi i wrzucenie BRC. Wywalam wszystko- łącznie z butlą
Ech, słabo pomyślane - z jednego zamkniętego rozwiązania na inne też zamknięte. W wywalanie sprawnej butli, wielozaworu. To może wywal jeszcze wlew i zamontuj nowy.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
No ja już mam umówiony warsztat na wytarganie Landi i wrzucenie BRC. Wywalam wszystko- łącznie z butlą
Ech, słabo pomyślane - z jednego zamkniętego rozwiązania na inne też zamknięte. W wywalanie sprawnej butli, wielozaworu. To może wywal jeszcze wlew i zamontuj nowy.
Bo może mechiory od LPG nie umieją przystosować wielozawór pod dany sterownik...
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Podejrzewam że jednak potrafą, tyle że to BRC czyli złapać klienta i trzymać mocno, mamiąc "super" gwarancją i drogą obsługą po skończeniu tej gwarancji. Dodatkowo jako dupochronn stosując "lubre" lub dotrysk benzyny.
route2000 napisał/a:
Bo może mechiory od LPG nie umieją przystosować wielozawór pod dany sterownik...
pewnie wtyczka od czujnka poziomu paliwa im nie pasuje
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 386 Skąd: Polska
Wysłany: 2018-02-27, 21:06
Wiesz co przemyśl to brc. Teraz pech dopadł mnie z innym autem i za wymianę całej listwy gazownik chce 950zł .Podmienić na inną mówi,że nie da się bo to brc.... Zastanawiam się czy nie dołożyć i nie wstawić staga+barakuda. Zależy mi na dotrysku benzyny w tym silniku a obecny sterownik nie ogarnia tej funkcji
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 386 Skąd: Polska
Wysłany: 2018-02-28, 21:07
DAĆKA ogarnięta i dalej w trasie na Stagu:) przyjemnie jeździ . .....Dotrysk potrzebuję do silnika japońskiego ze zmiennymi fazami rozrządu i wywnioskowałem,że obecne silniki podobne do mojego w salonach odrazu wychodzą z dotryskiem gazu.To jest silnik od Mitsubishi Lancera .... .ponoć bardzo delikatny. Lubrifikator mi osobiście narobił spustoszenie z zaworami!!!! nie polecam
Ostatnio zmieniony przez dacia 2018-02-28, 21:12, w całości zmieniany 1 raz
Może być i STAG, jak dla mnie. Jeszcze nic nie jest klepnięte na 100%.
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
STAG ma bardzo dużo możliwych ustawień parametrów niemal dla każdego silnika benzynowego.
Znam gościa co montuje tylko i wyłącznie STAG oraz tylko stroi silnik po zainstalowaniu tej instalacji LPG sondą AFR, nigdy nie ustawia na autoadaptację.
Uratował wiele aut z instalacją LPG po innych partaczach i te auta jeżdżą do dziś bezproblemowo i nieodczuwalna jest praca silnika na LPG (pracuje tak samo jak na benzynie).
Jedna wada to długi czas oczekiwania do niego - kolejka i cena - nie jest tani, ale on zawsze stawia na jakość, a nie na ilość.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum