INFOLINIA dalej twierdzi, że dla Nich sprawa zakończona, bo "Salon twierdzi, iż voucher nie został wykorzystany" ale mają problem bo udowodniłem im że aktywowali mi voucher dla polecającego i tu jest problem, miły Pan na infolinia ma jakiś pomysł by pomóc. Zobaczymy co wymyśli :)
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
Spróbowałem dopisać auto do systemu, ale błąd złego formatu daty wystąpił dla wszystkich tegorocznych miesięcy. Auto do odbioru czeka już prawie ponad tydzień, być może po faktycznym odbiorze coś się ruszy.
Rok temu miałem dopiero po paru tygodniach... I nawet ich poganiałem, ale powiedzieli, czekają na system, oni już wszystko wysłali, co mieli...
Czyżby się poprawili?
Kolega z forum zamówił z moim Voucherem samochód w maju, w czerwcu odebrał, a ja swój kupon dostałem dopiero kilka dni temu.
Ponad dwa miesiące czekania i upominania się w próżnię - na moje maile i reklamacje nie było reakcji :/
No, ale jest. I teraz się zastanawiam czy da się zamówić za ten kupon felg na zimę...
Czy ktoś kupował felgi strukturalne 16" do Lodgy Outdoor i wie ile takie w aso mogą kosztować?
Jaki może być koszt czujników ciśnienia?
Do aluminiowych niestety zbyt dużo musiałbym dołożyć.
A może ktoś jeszcze jedzie za chwilę zamawiać Dacię do Nazaruka w Lublinie, albo w u innego delara na wschód od Wisły, i potrzebuje Vouchera? Wciąż mam dwa do oddania
Ja zamawiałem cały komplet rozłożony na dwa Vouchery ale jeszcze w ramach Voucherów za 2017 rok. Teraz coś mi się obiło o uszy że za Vouchery nie chcą sprzedawać felg, ale musiał byś się jeszcze u źródła dopytać.
Już nie pamiętam dokładnych cen, a na fakturze mam tylko kwote dopłaty jaką przelałem ale:
2x felgi strukturalne do Lodgy + 2x czujniki ciśnienia + kurier - 800zł Voucher miałem do dopłaty 120zł.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-04, 11:40
SWilk napisał/a:
Kolega z forum zamówił z moim Voucherem samochód w maju, w czerwcu odebrał, a ja swój kupon dostałem dopiero kilka dni temu.
Ponad dwa miesiące czekania i upominania się w próżnię - na moje maile i reklamacje nie było reakcji
Ja też pisałem o voucher, w lipcu dwa razy, ale najwyraźniej nikt tego nie czyta i nie odpowiada. Natomiast tydzień temu po telefonie na infolinię, voucher dla polecającego pojawił się na moim koncie w ciągu godziny i jeszcze oddzwonili żeby sprawdzić czy dostałem. Czyli lepiej załatwiać "na gębę"... Po kolejnych dwóch dniach bez problemu odebrałem już moje akcesoria.
norton1 napisał/a:
Teraz coś mi się obiło o uszy że za Vouchery nie chcą sprzedawać felg, ale musiał byś się jeszcze u źródła dopytać.
Na pewno realizują te felgi, które figurują w cenniku akcesoriów dostępnym na stronie Dacii.
Dla Lodgy nie ma tych felg w cenniku, ale są w cenniku dla Sandero. W przypadku wersji Outdoor to chyba ta sama felga montowana w Sandero Stepway Outdoor, Logan MCV Outdoor i Lodgy Stepway Outdoor?
Numer katalogowy 403002053R, model Flexwhell a podana cena to 350zł, co by się zgadzało.
SWilk- w razie czego powołaj się na cennik akcesoriów Sandero i tyle.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-09-04, 12:00, w całości zmieniany 6 razy
SWilk- w razie czego powołaj się na cennik akcesoriów Sandero i tyle.
Dzięki za sugestię. Nie pomyślałem, żeby przejrzeć akcesoria do pozostałych modeli, a przecież wiele z nich może być uniwersalnych
Choć pewnie pozostanę przy felgach, teraz dwie, a jak się uda, to się pozostałe dokupi.
Mój odbiorca vouchera sam rozdaje vouchery, a u mnie nic się nie pojawiło na My Dacia. Nie mam kontaktu do niego - na e-maile nie odpowiada i nie wiem jaki ma VIN bo ponoć po nim infolinia uruchamia procedurę poszukiwania vouchera:(
maugu
Jak jest taki niekontaktowy, to może zarejestruj się jako nowa forumowiczka i wyślij mu PM z prośbą o voucher dla przyjaciela. Powołaj się na któryś z jego postów z ofertą vouchera.
Pewnie będzie chciał zyskać kolejny voucher dla siebie i wyśle Ci pdf. A na nim pięknie wypisany vin i wszystkie dane samochodu oraz właściciela.
Swoją drogą taki voucher wraz ze zdjęciami z forum to istna kopalnia danych do wyłudzeń ubezpieczeniowych. Jest numer rejestracyjny, jest vin, nazwisko... Miasto delikwenta zwykle można odczytać z profilu.
Trochę strach obcym te vouchery wysyłać.
A wracając do kosztów felg, to dostałem info od Nazaruka, że 260zł brutto / sztukę + 70zł czujnik.
Na komplet trochę zabraknie, ale zauważyłem, że na MyDacia ciągle mam kupony na 100/200/300zł. W adnotacji do nich stoi, że ważne 3 m-ce od wydania auta, a jednocześnie data ważności kuponu - 31.12.2018...
Czy ktoś z Was próbował realizować te kupony po upływie 3 miesięcy od odbioru samochodu? Przyjęli czy nie?
Mam ochotę rozbić zamówienie na felgi na dwa zamówienia
1) 3 felgi * 260zł + 70zł czujnik = 850zł, w tym 800zł z vouchera dla polecającego
2) 1 felga * 260zł + 3 czujniki * 70zł = 470zł, w tym 100zł z vouchera na zakupy pow. 400zł.
Fajnie by było jakby się udało. Byłby komplet felg za jedyne 430zł, jeśli umiem liczyć...
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-04, 14:32
Kupony na 100/200/300 są ważne te 3 miesiące- gdy realizowałem taki kupon, skrupulatnie sprawdzali, czy mi nie minęło. Ogólnie kupony widać, bo żaden kupon nie znika z konta, nawet po jego wykorzystaniu- aż tak sprawny ten system nie jest...
SWilk napisał/a:
A wracając do kosztów felg, to dostałem info od Nazaruka, że 260zł brutto / sztukę + 70zł czujnik.
Podejrzanie tanio te felgi... W Lodgy 2017 były czujniki? Bo Sandero już miało system pośredni.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-09-04, 14:40, w całości zmieniany 2 razy
...
Pewnie będzie chciał zyskać kolejny voucher dla siebie i wyśle Ci pdf. A na nim pięknie wypisany vin i wszystkie dane samochodu oraz właściciela.
To byłby jakiś pomysł, ale też możliwe, że dostał voucher od kogoś innego i nie chciało mu się mnie o tym powiadomić. Szkoda, że system My Dacia działa tak wadliwie bo wyfiltrowanie danych jest dla każdego informatyka banalnie proste. Myślę, ta dysfunkcjonalność że to dalszy ciąg oszczędzania na klientach.
Twój pomysł przeznaczenia voucherów na felgi przypomniał mi niestety o zimie, a już trochę planowałam zaszaleć w drobiazgach akcesoryjnych (jak otrzymam potwierdzenie).
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-04, 14:49
maugu napisał/a:
To byłby jakiś pomysł, ale też możliwe, że dostał voucher od kogoś innego i nie chciało mu się mnie o tym powiadomić. Szkoda, że system My Dacia działa tak wadliwie bo wyfiltrowanie danych jest dla każdego informatyka banalnie proste.
Nie wiesz zupełnie nic o obdarowanym? Nazwisko, w którym salonie kupował? Jeśli znasz salon to zacząłbym od salonu.
Spróbuj może jednak zadzwonić na infolinię Dacia- być może jest możliwość wyłuskania informacji jeżeli Twój kupon został zrealizowany i zarejestrowany. Być może miałem szczęście, ale odniosłem wrażenie, że siedzi tam na linii całkiem kompetentna osoba i naprawdę nie gryzie...
No i nie przełączają cię z numeru na numer- osoba odbierająca telefon wiedziała wszystko i prowadziła sprawę do końca, co nie jest takie częste obecnie.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-09-04, 14:55, w całości zmieniany 1 raz
Tak zrobię, myślałam, że bez VIN-u nie mam po co dzwonić. Chciałam nawet wejść do dealera (jest jeden), ale trochę było mi głupio bo tak jak pisałam może ktoś skorzystał z innego darczyńcy, a ja się będę dopytywała u dealera o nazwisko obdarowanego, a to przecież voucher dla przyjaciół, a ja co - nie znam nawet nazwiska.
Z mojego doświadczenia wiem że teraz infolinia jak i salony Dacii mają nowy system informatyczny w którym mają wykaz dostępnych i użytych Voucherów. Jak komuś przekazałaś Voucher to powinni mieć w tym systemie informację gdzie ten Voucher z Twoim numerem VIN został wykorzystany. Sam w ten sposób dochodziłem gdzie dokładnie moje dwa Vouchery zostały użyte.
RODO - nie udostępnią tych danych. Realizowałem 6 vouczerów - i za każdym razem trzeba było chłopaków opierdalać równo, że zna się regulamin, wie co się może, i generalnie vouczer da się zrealizować bo kupujący kupował u tego samego ciecia. Na dzień dobry dzwonię, przesyłam mejla z vouczerem i prośbą o kosztorys, potem telefon na infolinie dacii - że problemy z realizacją - tak z założenia, po 2-3 dniach nagle telefon z salonu, że się nie da, po informacji, że centrala będzie się kontaktowała - kolejne 2-3 dni i nagle się da.
I zawsze realizacja kurierem - dzięki temu nikomu nie chce się bawić w jakieś papierki, podpisy itp :)
W Lodgy 2017 były czujniki? Bo Sandero już miało system pośredni.
Sam nie jestem pewien, niestety przy zmianie opon na letnie nie mogłem sprawdzić. Tqlis kiedyś pisał , że jak jest naklejka na słupku, to nie ma czujników.
Ja naklejki nie mam, więc szykuję się na większy wydatek, ale przed zamówieniem spróbuję się jeszcze dowiedzieć w ASO po VIN. Jak zamawiałem samochód sprzedawca mówił, że niby ma nie być...
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II Ph1
Silnik: 1.2 16v 73KM
Rocznik: 2015 120kkm
Wersja: Laureate Pomógł: 22 razy Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 638 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-09-04, 16:26
W loganie z czujnikami na wentylach informacja o niewłaściwym ciśnieniu pojawiała się zaraz po przekręceniu kluczyka. Przy układzie pośrednim po ABS takie coś chyba nie jest możliwe? Jeśli to założenie jest prawdziwe, możesz przetestować - spuścić trochę powietrza i jak się kontrolka zapali to są czujniki na wentylach, a jak się nie zapali to po ABS ...albo coś pozmieniali.
temat walki z DP i infolinią odpuściłem sobie i na spokojnie znalazłem "chętnych na voucher" i tym sposobem 3/3 oddane co do odbioru jeden już jest zrealizowany drugi jutro akcesoria odbieram a trzeci czekam do końca listopada aż autko trafi do właściciela :)
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
... i za każdym razem trzeba było chłopaków opierdalać równo, ......
Muszę wypróbować w/w metodę bo od dwóch tygodni mają już wszystkie dane przypisane do vouchera tzn. VIN, salon zakupu itp.(udało mi się skontaktować z odbiorcą) i nic. Głucho. Generalnie w Regulaminie nie precyzuje się terminu realizacji vouchera, ale jakaś dobra praktyka handlowa (marketingowa) powinna chyba obowiązywać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum