Nieźle rzeźbią z dostawcami, ale to w końcu Dacia, tu ma być tanio
Nie rzeźbią. To jest całkowicie normalne. Obłożenie produkcyjne Dacii jest tak duże, że jeden producent szyb by się nie wyrobił. Poza tym opieranie się o jednego dostawcę jest proszeniem się o kłopoty. Dlatego szyby robią 3-4 firmy. Normalna praktyka. Popatrz sobie na pralki i suszarki BSH. Drzwiczki są robione przez 4 wtryskarnie i każda nanosi swoje logo od wewnętrznej strony. To jest normalna praktyka, bo gdy jeden podwykonawca nawali, to zostaje jeszcze 3. Produkcja się zmniejszy, ale nie stanie.
Ostatnio zmieniony przez telecaster1951 2019-07-10, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
Uściśle info dot. Lodgy: przód Sauny Gobain Sekurit bez logo Renault, boki Sauny Gobain Sekurit z Logo Dacia Renault, boczne uchylne Sauny Gobain Sekurit bez logo, i tył Duracam bez logo.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-07-10, 11:55
Że są różni producenci to jest jak najbardziej zrozumiałe, ale że nie ma na szybie logo/nazwy producenta auta to dziwne. Ale sprawdziłem na kilku Loganach, Lodgy i faktycznie tak jest.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Nieźle rzeźbią z dostawcami, ale to w końcu Dacia, tu ma być tanio
Nie rzeźbią. To jest całkowicie normalne. Obłożenie produkcyjne Dacii jest tak duże, że jeden producent szyb by się nie wyrobił. Poza tym opieranie się o jednego dostawcę jest proszeniem się o kłopoty. Dlatego szyby robią 3-4 firmy. Normalna praktyka. Popatrz sobie na pralki i suszarki BSH. Drzwiczki są robione przez 4 wtryskarnie i każda nanosi swoje logo od wewnętrznej strony. To jest normalna praktyka, bo gdy jeden podwykonawca nawali, to zostaje jeszcze 3. Produkcja się zmniejszy, ale nie stanie.
Ja rozumiem, że może być kilku poddostawców, ale niech do licha wkładają do jednego wozu szyby od jednego producenta. To tak jakbyś miał z przodu amortyzatory Bilsteina, a z tyłu Monroe niby nic, a jednak ten sam podzespół masz różnej firmy.
No powiem szczerze słabo to wygląda.
To tak jakbyś miał z przodu amortyzatory Bilsteina, a z tyłu Monroe niby nic, a jednak ten sam podzespół masz różnej firmy.
chyba nie do końca ten sam podzespół - różnica między amorem przednim i tylnym jest znaczna . Czy w przypadku wymiany amortyzatorów , ewentualnie hamulców , wahaczy itp na jednej osi przywiązywałbyś wagę do tego , co jest na drugiej ?
Ale to bez znaczenia! Spełnia normy = jest ok. Szyby zakładane są na różnych stanowiskach linii i zakładane są takie, jakie dowiezie wózek. Nikt na linii nie wnika w to czy do jednego wozu idą podzespoły jednego dostawcy czy nie, nie ma na to czasu! I nie ma to sensu!
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 54 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1823 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-07-10, 13:00
Tylko przy elementach "na pary" ma to tak naprawdę znaczenie :)
To mniej więcej jak pytanie jednego klienta: "dlaczego na zapasie jest inna opona niż na kołach na aucie" nie dla sobie wytłumaczyć że zapasy są brane z magazynku i nikt się nie przejmuje jakie koło złapał do ręki jeśli pasujące parametry.
Ale to bez znaczenia! Spełnia normy = jest ok. Szyby zakładane są na różnych stanowiskach linii i zakładane są takie, jakie dowiezie wózek. Nikt na linii nie wnika w to czy do jednego wozu idą podzespoły jednego dostawcy czy nie, nie ma na to czasu! I nie ma to sensu!
w toyocie chyba miało znaczenie - miałem wszystkie szyby od jednej firmy z identycznymi numerami . ale co kraj / producent - to obyczaj
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum