Hej, tak. Kupuję samochód na odległość, przesłałem voucher mejlem i cena akcesoriów na umowie podskoczyła.
Sprzedawca sprawiał wrażenie urażonego faktem dosłania vouchera, straszył odstąpieniem od umowy ;)
I tak się opłacało go uzyć ale mniej niż powinno.
Hej, jak to jest z tym voucherem zwrotnym na akcesoria? Można go zrealizować tylko w tym salonie, w którym realizowany był pierwotny voucher czy w dowolnym??
Ja dostałem voucher ale niestety w Płocku stwierdzono że nic im na ten temat nie wiadomo i nie wiedzą gdzie się dowiedzieć i ogólnie sa na NIE. Czy ktoś mógłby napisać co konkretnie za ile i o ile ta niej udało się pozyskać dzięki voucherowi no i czy jest zadowolony??
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 799 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-08-29, 08:06
ptakooo napisał/a:
Poznań / Leszno / Warszawa - tu oddam bez zawachania. Liczę po cichu, że uda się mi też otrzymać voucher zwrotny... choć ostatnio zaczynam wierzyć w teorie spiskowe, że niektóre ASO wymigują się od tego i wolą dać swój rabat niż realizować vouchery i tracić na tym 2-krotnie...
Nie ma co polemizować z ASO, bo on z reguły mają swoje interpretacje regulaminu, tylko trzeba dzwonić do centrali RP. W moim przypadku po interwencji telefonicznej w centrali na drugi dzień na mailu pojawił się voucher a w kilka dni następny (za dwa samochody). Dodatkowo dowiedziałem się, że vouchery dla osób polecających (te na 50% zniżki na akcesoria) obejmują także 50% zniżki na robociznę, jeśli taka wchodzi w grę przy zakupie akcesorium.
To może opiszę swoją sytuację. Borykam się już z voucherem miesiąc. Kilka telefonów do serwisu. Dwie wizyty w ASO i cisza. Jutro tam będę więc znów zadam już niegrzenie pytanie, a jeśli to nie pomoże to kontakt z RP.
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 799 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-08-30, 08:08
kacper86866 napisał/a:
.....a jeśli to nie pomoże to kontakt z RP.
Ja zrobiłbym to dużo wcześniej. Widać, że nie są skorzy do współpracy, a generalnie przy tych cenach akcesoriów to i tak wychodzą na swoje, zwłaszcza, że (z tego co kiedyś zasłyszałem) brakująca różnicę w cenie dopłaca im centrala.
Ja "poleciłem przyjaciela" w czerwcu, kupon zwrotny dostałem parę dni temu.
Jednak dealerzy robią wszystko, żeby uniknąć realizacji. Wbrew temu, co twierdzi infolinia i co jest zapisane w regulaminie według mojego dealera (Keller Gliwice) kupon mogę zrealizować wyłącznie tam, gdzie zakupiony został samochód osoby polecanej.
Ściślej biorąc, w nowym regulaminie nie ma takiego zapisu, że kupon realizowany jest tylko w tym samym salonie, ale dealer twierdzi, że "w starym regulaminie był i nie mają żadnej informacji z centrali, że to się zmieniło". Cyrk na kółkach, który bardzo źle świadczy o profesjonalizmie Renault i jego dealerów.
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 799 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-08-30, 17:03
Ja swój pierwszy voucher otrzymałem jeden dzień po interwencji w centrali RP (w 3 dni po realizacji vouchera przez osobę, której go podarowałem). Drugi voucher (za drugi samochód) przyszedł dwa dni później (również kilka dni po wykorzystaniu vouchera przez kupującego samochód). Generalnie z tego co widzę to obsługa programu w ASO nie za bardzo jest chętna do pomocy jeśli chodzi o realizację voucherów, a niekiedy nawet nie znając regulaminu wymyślają na poczekaniu jakieś obostrzenia, aby vouchera nie realizować. Przekazane przeze mnie vouchery były realizowane w dwóch ASO znajdujących się w rożnych częściach kraju i nikt nie wymagał aby było to ASO w którym ja kupowałem samochód. Tym sposobem mam dwa vouchery, które zamierzam zrealizować w najbliższym dla mnie ASO i nie wydaje mi się abym miał z tego tytułu problemy gdyż w regulaminie brak jest zapisów określających konkretnie serwis w którym mam zrealizować voucher.
Dodatkowo mogę Wam podpowiedzieć, bo może nie wszyscy wiedzą. Voucher zwrotny (tj. ten który dostaje osoba polecająca, dający 50% zniżki na akcesoria) obejmuje także 50 procentowy rabat na robociznę, jeśli takowa wchodzi w grę podczas zakupu danego akcesorium. Informację ta otrzymałem od konsultanta infolinii Renault Polska.
obejmuje także 50 procentowy rabat na robociznę, jeśli takowa wchodzi w grę podczas zakupu danego akcesorium. Informację ta otrzymałem od konsultanta infolinii Renault Polska.
Jest to w regulaminie.
Dzięki za wskazówki. Napiszę do RP, zobaczymy co odpiszą.
Przekazane przeze mnie vouchery były realizowane w dwóch ASO znajdujących się w rożnych częściach kraju i nikt nie wymagał aby było to ASO w którym ja kupowałem samochód.
Przecież nigdy nie było takiego warunku, aby vouchery które ty przekazujesz, były realizowane koniecznie w tych salonach, gdzie ty sam wybierałeś auto. Warunek taki dotyczył i chyba dalej dotyczy, tylko voucherów zwrotnych, które otrzymujesz z tytułu polecenia, czyli przekazania swoich przez ciebie. Niestety, tu był podstawowy warunek, że obdarowujący czyli ty, musiał koniecznie odbierać akcesoria tylko i wyłącznie w tych salonach, gdzie były realizowane te vouchery, które otrzymali znajomi od ciebie. Dobrze chociaż, że wiele salonów nie robiło przeszkód z wysyłką akcesoriów w paczkach , bo inaczej nie zawsze było by to opłacalne. Jakby przyszło jechać po akcesoria do ASO oddalonego o kilkaset kilometrów od twojego miejsca zamieszkania to koszty paliwa mogły przekroczyć wartość vouchera .
Ja zrobiłbym to dużo wcześniej. Widać, że nie są skorzy do współpracy, a generalnie przy tych cenach akcesoriów to i tak wychodzą na swoje, zwłaszcza, że (z tego co kiedyś zasłyszałem) brakująca różnicę w cenie dopłaca im centrala.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum