Wysłany: 2021-07-03, 18:38 "Paczęk" Sandero Stepway III - prosto z Mioveni
Dzień dobry,
Postanowiłem zacząć wątek swojego samochodu Dacia Sandero Stepway III COMFORT TCe 100 LPG.
Na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym modelem i jakością wykonania.
Samochód wyjechał z salonu z 4km na liczniku w prawie maksymalnej wersji wyposażenia (brak keyless i elek. ręcznego, no i szyberdachu, ale tego to chyba nikt nie ma, bo nie idzie tego kupić na dzień dziejszy)
+ wymiana kija bejsbolowego z dachu na antenę "rekina"
Na pewno będę doposażał jeszcze swoją wersję o dodatki z akcesoriów + jakieś autorskie pomysły. Jak tylko pojawi się coś nowego to będę informował.
Jeśli ktoś z Państwa będzie miał jakieś pytania jeśli chodzi o zakup takiego pojazdu czy użytkowania to służę pomocą.
Pozdrawiam
_________________ DACIA - fun to drive
Ostatnio zmieniony przez syn marnotrawny 2021-07-03, 18:43, w całości zmieniany 4 razy
"Poprawiłem" fabrykę i dodałem podświetlenie drzwi przednich (na razie testuję). Na pierwszy rzut oka wielu uzna pewnie, że to wiocha i ja też się miotam czy to zostawić czy nie, dlatego tak jak mówiłem na razie faza testów. Na plus na pewno jakość wyświetlanego logo.
Udało mi się też zrobić naklejki w fajnej jakości w zaprzyjaźnionej drukarni i na razie nakleiłem na ramiona wycieraczek.
Oczywiście hejt na te światełka biorę na klatę.
_________________ DACIA - fun to drive
Ostatnio zmieniony przez syn marnotrawny 2021-07-23, 22:38, w całości zmieniany 1 raz
"Poprawiłem" fabrykę i dodałem podświetlenie drzwi przednich (na razie testuję). Na pierwszy rzut oka wielu uzna pewnie, że to wiocha i ja też się miotam czy to zostawić czy nie, dlatego tak jak mówiłem na razie faza testów. Na plus na pewno jakość wyświetlanego logo.
Sorki dopatrzyłem i doczytałem że to przyklejane na taśmę dwustronną i pewnie na bateryjki. W VW miałem podłączone pod instalacje drzwi.
Tak zgadza się. Sorki, że dopiero odpowiadam, ale byłem na urlopie.
Pod instalacje też można zrobić, ale trzeba się podłączać pod źródło zasilania no i robić dziury w drzwiach, a ja na razie póki jest gwarancja nie chce aż tak ingerować.
ps. Fura zrobiła ponad 3000 km i wszystko idealnie. Oleju nie ubyło. Dolałem tylko kapke chłodniczego żeby był na idealnym poziomie. Muszę się umówić na wymianę oleju, bo zaraz stuknie 4000 km. Wolę wymienić przy docieraniu. Dam znać ile mnie skasują.
_________________ DACIA - fun to drive
Ostatnio zmieniony przez syn marnotrawny 2021-08-04, 23:19, w całości zmieniany 1 raz
Hej naprawdę ładny odebrałem w sierpniu prawie takiego samego tyle, że z kołpakami natomiast mam bezkluczykowy dostęp oraz elektryczny ręczny jednak mam pytanie jak wyglądaja u Ciebie tarcze hamulcowe bo u mnie brzeg tarczy jest zardzewiały na co od razu zwróciłem uwagę od razu przy odbiorze pomimo przelotu ponad 1,5 k km nie znika mimo tego, że auta stoi w ciepłym garażu ani nie widziało stania na trawie 🧐. Druga kwestią są wibracje na kierownicy delikatne przy odpuszczaniu gazu, które troszkę irytują w tej sprawie najprawdopodobniej udam się w najbliższym czasie do ASO bo na początek nie obserwowałem takiego zjawiska.
Pordzewiale ranty tarcz, to normalna sprawa i nie ma sie co dziwic, skoro tarcze nie maja jakiegokolwiek zabezpieczenia antykorozyjnego. Nie moga miec.
Kilka dni temu przy ~4000 km wymieniłem ponadplanowo olej. Auto na dotarciu to kazałem wymienić.
Koszt ASO 530zł brutto. Na fakturze mam, że wlali 4.20L oleju RN17 ELF 5W30.
+ filtr oleju o numerze: 152095084R
+ podkładka korka miski o numerze: 7703062062
Serwis kulturka, wszyscy bardzo mili. Czas oczekiwania ok 1h.
Dziś myłem auto dobre 5 godzin. Wszystko ręcznie i efekt jest zadowalający.
Dani97 napisał/a:
Hej naprawdę ładny odebrałem w sierpniu prawie takiego samego tyle, że z kołpakami natomiast mam bezkluczykowy dostęp oraz elektryczny ręczny jednak mam pytanie jak wyglądają u Ciebie tarcze hamulcowe bo u mnie brzeg tarczy jest zardzewiały na co od razu zwróciłem uwagę od razu przy odbiorze pomimo przelotu ponad 1,5 k km nie znika mimo tego, że auta stoi w ciepłym garażu ani nie widziało stania na trawie 🧐. Druga kwestią są wibracje na kierownicy delikatne przy odpuszczaniu gazu, które troszkę irytują w tej sprawie najprawdopodobniej udam się w najbliższym czasie do ASO bo na początek nie obserwowałem takiego zjawiska.
Dzięki. i gratuluję Tobie dobrego zakupu i życzę szerokości. Co do tarcz hamulcowych to zobacz jak u mnie to wygląda.
Zrobiłem też jakiś innych tarcz, innych aut, które były pod ręką na parkingu i zobacz:
Generalnie korozja to normalne zjawisko. Tarcza jest wykonana z żeliwa lub stali w związku z tym musi korodować. Zawsze możesz iść w tarcze ceramiczne co prawda nie wiem czy podejdą bez jakiś "przeróbek". No i cena pewnie jak za pół samochodu, albo i lepiej.
Co do wibracji, o których piszesz to u mnie nie ma takiego czegoś, a mam już zaraz 5 tysięcy k na cyferblacie. Jedź do ASO i niech "poprawią" na gwarancji.
Mnie ta ruda w międzyczasie z tarczy już zeszła martwi ten bardziej element za tarcza bo u mnie też zardzewiały jest a to chyba element zwrotnicy o to też będę pytał dziś w ASO bo powinni to chociaż jakoś zabezpieczyć na przyszłość 😃
Mnie ta ruda w międzyczasie z tarczy już zeszła martwi ten bardziej element za tarcza bo u mnie też zardzewiały jest a to chyba element zwrotnicy o to też będę pytał dziś w ASO bo powinni to chociaż jakoś zabezpieczyć na przyszłość 😃
Trochę mnie nie było. Autko śmiga cały czas bez przygód.
ps. w umowie mam, że powinienem robić 15k rocznie, a tu jak widać z pewnością pyknie mi szybciej te 60 tysięcy, więc czy ktoś może wie...jaka może być kara jak oddam auto z większym przebiegiem niż na umowie mamy ustalone na dzień zwrotu/wykupu pojazdu?
Musisz doczytać w umowie, ale wiem że to są bardzo nieopłacalne dopłaty do każdego km przejechanego więcej ponad limit. Lepiej dopytać w salonie czy możesz zwiększyć limit.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum