Witam, mam rzadko ale mam rano problem z odpaleniem silnika. Musze dłużej pokręcić ale zapala. Podpiąłem elma i wyszło to
MID $ 21 TID $ 0a
Catalyst monitor bank 1
Sensor period (calculed)
Min 0 count max 3 count
Current 655 count
przepraszam że nie dodałem zdjęcia e mam z tym problem
Wyświetliło się to na czerwono i not ok
Błedów innych brak. Przepustnica była czyszczona. Co oznacza ten błąd bo nie wiem . Pozdrawiam
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 81 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3679 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-02-23, 11:59
NA mój gust brak odczytu z którejś sondy lambda , zainstaluj apkę torque i sprawdź czy napięcia z obu sond zmieniają się wraz z obciążeniem i obrotami silnika.
Tu masz referencję kodów OBD2:
Właśnie mam torque . Ja czytam błedy to się nic nie pojawia a dzisiaj z ciekawości otworzyłem zakładke Test results i to mi wyszło . Jest na zielono 02 bank 1 sensor a ten co opisałem na czerwono. A gdzie w torque można sprawdzić te sondy ?
Właśnie zaworów nie regulowałem, chyba już pora. Przejechane mam ponad 90 tyś km. Problem z zapaleniem nie jest codziennie, powiedziałbym że rzadko ale jak jest to rano.Może doradzicie jakiej firmy kupić uszczelke pod pokrywe zaworów lub link ?
Ostatnio zmieniony przez Seba 2022-02-24, 06:28, w całości zmieniany 2 razy
Przybliże objawy jakie powstawały u mnie. Poniewaz wielce chciałem być dobrym , czuć komfort jazdy i wewnętrze odczucie że dbam o mój samochód postanowiłem zmienić np. świece dobre na nowe. No bo przebieg.Poleciała usługa i kasa. Auto na firmę , to tak się robiło. Okazało się to błedem. Auto żle paliło , zrywało , itd. Bywało że wyskakiwał bład silnika. Działo się podobnie z sondami. Jeśli gdzie podskoczyło , np na ogranicznikach ulicznych. To miejsca w których łączenie rdzewieje , robi się śniedzi itd. Ja zbyt się tym nie przejmowałem. Bład kasowałem poprzez wielokrotne odłaczanie akumulatora. Bywało ,że imobilajzer to blokował. Ale paru kolejnych odłączeniach wszystko wracało do normy. Zdarzało sie ze zle paliwo też powodowało złą prace silnika , zaraz po tankowaniu .Może woda w zbiorniku. I tak do konca , auto sprzedałem jako sprawne . Nigdy nie widziało komputera .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum