Dzisiejsza świąteczna data jest właściwa, aby wyświetlić liczbę w formacie 3E05. Właśnie dziś wieczorem między zegarami pojawiła się trójka i 5 zer, czyli trzysta paczek.
Naprawdę wspaniałe -- ten egzemplarz potwierdza to, czemu wszyscy (w tym niżej podpisany) na początku stanowczo zaprzeczali. Tak trzymać! Życzę kolejnych trzech stówek!
Dziękuję! I to wykręcone w większości "wokół komina" - do pracy 6 km, dziesięć razy w roku wyjazdy 2x300 km. Nie taxi, nie akwizytor. Najbliższy cel to ostrożnie Księżyc - umownie 384000 km, jak Pan Bóg pozwoli w 4 lata może. Do 600000? Pewnie wcześniej mi prawo jazdy odbiorą za wiek!
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 50 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1825 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2024-05-07, 20:28
Marcinho napisał/a:
Brawo piękny przebieg. Pozdrawiam.
Moje Tipo II dopiero 90tys.
Przebieg na prawdę imponujący chociaż znawcy marki i technologi by Renault wiedzą, że sam silnik jest praktycznie nie zniszczona jednostka i przy normalnej eksploatacji oraz regularnym serwisie bez problemu dobijają do 400-500 tys. km. Dustery z takimi przebiegami pokazują że pomimo tego, że są to samochody budżetowe zbudowane na technologi sprzed 25 lat potrafią być bezawaryjne i sprawują się lepiej niż młodsze pojazdy. Zastanawiam się czy nowsze Dustery są w stanie wykręcić podobne przebiegi z taką samą awaryjnościa. Co do Fiata Tipo II również mam takiego i mój ma na blacie 45 tys. km czyli połowa tego co Twój 😁
Marka: Fiat
Model: Tipo
Silnik: 1.6 automat
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Małopolska
Wysłany: 2024-05-12, 19:33
dudu$ napisał/a:
Marcinho napisał/a:
Brawo piękny przebieg. Pozdrawiam.
Moje Tipo II dopiero 90tys.
Przebieg na prawdę imponujący chociaż znawcy marki i technologi by Renault wiedzą, że sam silnik jest praktycznie nie zniszczona jednostka i przy normalnej eksploatacji oraz regularnym serwisie bez problemu dobijają do 400-500 tys. km. Dustery z takimi przebiegami pokazują że pomimo tego, że są to samochody budżetowe zbudowane na technologi sprzed 25 lat potrafią być bezawaryjne i sprawują się lepiej niż młodsze pojazdy. Zastanawiam się czy nowsze Dustery są w stanie wykręcić podobne przebiegi z taką samą awaryjnościa. Co do Fiata Tipo II również mam takiego i mój ma na blacie 45 tys. km czyli połowa tego co Twój 😁
Moje Clio II 2006 rocznik sprzedałem w 2020 roku przebieg 238000 z czego ok 230tys. zrobione na LPG (gaz od 2007 roku wsadzony). Silnik 1.2 75KM z Clio 3.
Renault Thalia 1.4 75KM z salonu 2003 rok pierwsza rejestracja Luty 2004 przez 19 lat jazdy
przebieg równe 180tys. Rok temu niestety ją skasowałem. Szkoda super auto, bezawaryjne tak jak Clio. Pozdrawiam.
Dwa dni po przeskoczeniu magicznej liczby stało się to samo, co po 250.000.
https://www.daciaklub.pl/...r=asc&start=224
W czasie jazdy autostradą, gdy kierownica była prawie nieruchoma, znowu zapaliła się żółta lampka poduszki. Po zjeździe do miasta zgasiłem silnik, kilkakrotnie przełączyłem od dwóch lat nieużywany dezaktywator poduszki pasażera zostawiając w pozycji przewozu dziecka i przekręciłem kluczyk. Kontrolka po teście zgasła - błędu nie ma. Zgasiłem, wróciłem na pozycję dorosłego pasażera - po zapłonie ponowny test przeszedł pomyślnie. Przez kolejne dziesięć dni wszystko jest w zupełnym porządku. Zaczynam podejrzewać, że oprogramowanie licznika wymusza sprawdzenie układu poduszek po osiągnięciu pewnego przebiegu. Zobaczymy przy 350.000, jeśli reszta samochodu wytrzyma.
Nie wiem jak Dacia, ale ponoć np. w Audi czy Mercedesie była (jest?) procedura automagicznego psucia airbagów po pewnym okresie. Chodzi o to, że producent wie, że one wytrzymują tylko ileś tam czas, więc po jego osiągnięciu jest wywoływany komunikat o błędzie -- i poduszkę należy wymienić. (Nie mam pewności czy aby to samo nie dotyczy pirotechniki pasów bezpieczeństwa.)
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 24 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 900 Skąd: EL
Wysłany: 2024-05-15, 12:01
Na pewno ten limit ma znaczenie dla bezpieczeństwa. Inaczej jest dla mniej wymagajacych sprzętów. Np. do mojej drukarki dokupilem chip na kolejnych ileś stron druku i toner w proszku. Drukarka chodzi jak nowa.
Mój duster też ma już 290 tys przebiegu i tfu tfu tfu nic takiego u mnie nie wystąpiło, może po prostu coś nie styka jak trzeba w tym przełączniku? w MCV zresztą też nic takiego nie było a ma już 320 tyś. km.
Ostatnio zmieniony przez malygabrys 2024-05-15, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum