Wysłany: 2009-07-25, 20:34 Witam wszystkich milosnikow Drakuli
Juz od wielu miesiecy czytam uwagi/problemy/dobre rady/recenzje tego Forum. Wciagneliscie mnie w grono drakulowcow i tym sposobem stalem sie od tygodnia wlascicielem Logana MCV w wersji najtanszej jaka moze byc +lakier metalic (bo tego nie mozna pozniej dokupic).
Zalozenia moje byly proste kupic ten model najtaniej (mam 3 auta sluzbowe do dyspozycji ale zadnym nie moge pojechac na urlop do Polski !) a pozniej w miare potrzeb uzupelnic brakujace mi gadzety tzn. relingi na dachu, listwy boczne,roleta w bagazniku,ogrzewanie postojowe,potrzebuje tez miejsce na radiotelefon dla kontaktu z firma(znalazlem pod siedzeniem) .Jestem milo zaskoczony tym co kupilem ,Super.Jednego sie nie spodziewalem ze niebedzie wogule otworow na glosniki i gumowych przejsc z karoseri do drzwi (z przodu i z tylu).Sa oczywiscie gumowe zaslepki, zeby poprowadzic kable musialbym te gumowe szlauchy dokupic /nie znam numeru tego elementu/.Kostka dla radia ISO 10487 jest i antena tez.Musze tylko te kable znalezc (napewno sa gdzies przy drzwiach zwiniente)i przeprowadzic.
Dziekuje wszystkim za komentarze i pomoc /wszystkim sie przyda ,jeden pomoze innym , a inni pomoga jednemu,dlatego te Forum jest pozyteczne dla ludzi nie tylko Drakulowcow.
Dzieki za rade,ale wlasnie nie robie duzo kilosow w roku wiec mi sie nie oplaca.Tez ze wzgledu na prorocze podatki od nowego roku na duze silniki wybralem 1.4 i na moje potrzeby wystarczy w zupelnosci.
Borys- Mam dopiero 90 km przejechanych(silnik na dotarciu) wiec duzo nie moge napisac, ale spod swiatel ruszasz jak wszyscy 1 i 2 bieg slicznie dopracowany(obawialem sie ze tak nie bedzie) 3 bieg tez elastyczny.Natomiast na 4 biegu narazie mam problemy przy szybkosci 40-60 -tylko dla utrzymania takiej szybkosci(Bieg za wysoki czy slaby silniczek,tego nie powiem poprostu za swieze auto albo ja przyzwyczajony do wiekszej mocy).Auta dotarte ponad 100 koni smigaja/bez wysilku zachowuja taka predkosc na 5 biegu ,oczywiscie bez przyspieszania (~1500 obr.)->takie moje pierwsze spostrzezenia.Nadmienie tylko ze to nie pierwszy nowy silnik jaki docieram lecz jeden ze slabszych ,ale pomimo tego jestem zadowolony z dopasowania malego silniczka z dobra skrzynka biegow i biorac pod uwage opor powietrza.
Pablo- kolorek mam piaskowy(bazalt) na Taxi sie nie wybieram.Zamawialem niebieski metalic ale z braku cierpliwosci przed urlopem pogodzilem sie z tym co mam.Kolor jak narazie nie zmusza do ciaglego polerowania ,co mnie cieszy.
Pablo- kolorek mam piaskowy(bazalt) na Taxi sie nie wybieram.
Aha, ale Atlas ja się wcale nie dziwiłem, że taki mógł ktoś wybrać - bo sam bym taki wziął jakby w PL był dostepny (bardzo mi sie podoba) - tylko własnie mnie zdziwiło, że ktoś taki dostał, bo nie jest dostępny...
Pomysł z najtańszą wersją rzeczywiście coś w sobie ma, ale niestety niektóre elementy są dość drogie - fabrycznie nowe czy skomplikowane - albo trudno dostępne z powodu małego rynku wtórnego. Ale przynajmniej ten ostatni problem będzie się z biegiem czasu zmniejszał (:
Atlas napisał/a:
zeby poprowadzic kable musialbym te gumowe szlauchy dokupic /nie znam numeru tego elementu
"osłona wiązki" - nr ref. 6001548010, 59 zł brutto w polskim ASO.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV oraz MCV II
Silnik: 1,6 MPI oraz TCe 90 E-R
Rocznik: 2009 oraz 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2009-07-26, 19:39
Witaj
Zaintrygował mnie ten kolor (taka nazwa nie figuruje teraz w katalogu pl). Ja kupowałem szary bazalt - w katalogu wygląda na srebrny, a w istocie jest taki beżowy/piaskowy. Mieszają z tymi nazwami kolorów straaaasznie.
Dzieki wszystkim ! do laisar i nietylko oslony wiazki w sklepie nie mieli (na zamowienie-3 dni czekania)(dzieki za numer) ale zdobylem na zlomowcu od Renault Escape ,pasuja idealnie 4 szt-za 4 Euro.Poniewaz nie bylo rowniez kabli w sklepie od kostki w kabinie/przy drzwiach do glosnikow kupilem kabel 2,5 i pomijajac kostke oryginalna przy radiu zastosowalem kostke dzielona ze starego WV Passat(osobno sekcja pradowa osobno sekcja glosnikowa).
W mojej wersji otwor na glosnik ma 125 mm i w zaden sposob nie da sie tam zamocowac 160 mm glosnik.Zrobilem obrecz dystansowa 26 mm miedzy blacha drzwi a plastikowa"tapicerka" z wycieciami na 4-y zebra glosnika.Wszystko przykrywa oryginalna maskownica moja ma 18 cm ale Max19 cm mozna zastosowac. Zdjecia jakby kogos interesowaly zamieszcze po moim urlopie.Jeszcze dodam ze zastosowalem gumowe dywaniki z mojego starego Passata II ,pasuja prawie idealnie,z przodu mogly byc 2 cm szersze.To byl pierwszy etap rozbudowy mojego "Golasa"
Bild 413.jpg Otwor pod glosnik
Plik ściągnięto 233 raz(y) 71,74 KB
Ostatnio zmieniony przez Atlas 2009-07-27, 22:41, w całości zmieniany 1 raz
Jestem pewien, że Twoje działania będą miały wielu kibiców (:
(ATSD to aż dziwne, że producenci aut jeszcze nie zastosowali - świetnie chyba działającego - modelu rynkowego wypracowanego przez firmy komputerowe i do tej samej metalowej "budy" nie sprzedają wciąż coraz to nowszych "bebechów". Przecież także w motoryzacji modułowość króluje już od dawna...).
Tak wyglada ciecie "tapicerki" plastyk jest miekki i swobodnie daje sie ciac nozem tapicerskim .Trzeba b.uwazac zeby nozyk sie nie zlamal albo nie wyskoczyl , bo pojedziemy nozem tam gdzie nie mielismy zamiaru! i zawsze 2-3 razy przemyslec i pomierzyc .Zdjecia pozniej wysle juz po urlopie pod koniec sierpnia
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-07-28, 06:02
Ahoj!
laisar napisał/a:
(ATSD to aż dziwne, że producenci aut jeszcze nie zastosowali - świetnie chyba działającego - modelu rynkowego wypracowanego przez firmy komputerowe i do tej samej metalowej "budy"
Zwłaszcza zważywszy na popularność overclockingu ...
:)
Borys
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum