Wysłany: 2007-09-18, 19:07 Dacia Logan na sportowo
Hej
W sobotę ok. godz. 13:30, na stacji benzynowej BP w Warszawie, w Al. Jerozolimskich (wylotówka na Pruszków) widziałem Dacię Logan w wersji rajdowej :)
Zrobiłem fotkę telefonem. Jutro postaram się ją podrzucić.
Dacia była profesjonalnie przygotowana do rajdów. Miała wbudowaną klatkę bezpieczeństwa, charaktersytyczne zapięcia na masce. Na przedniej szybce widniał baner www.logan-cup.com :)
Pod machą 1.6 MPI 105KM ale ile koni miała naprawdę - tylko driver wiedział :)
To tyle w telegraficznym skrócie.
Pzdr
Mirek (tasba)
PS. Jak wynika z w/w stronki - za jedyne 4 tyś eurosków mozna mieć autko profesjonalnie przygotowane do ścigania się w pucharze logana - bierzta i zamawiajta!!! :D
rajdowy loganik to chyba jedyna słuszna odmiana na jaką bym się zdecydował
na początku były robione na bazie autka z silnikiem 2.0 ale potem stwierdzili, że to za drogo i autko jest troszkę niestabilne i robią na 1.6
cały kit można zamówić u dealera :)
Marka: Opel
Model: Astra F
Silnik: 1.4 60 KM
Rocznik: 1995
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 89 Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-09-21, 16:16
Mimo wszystko z silnikiem 1,6 raczej nie ma szans powalczyć nawet w swojej klasie, zdecydowanie bardziej interesującą rajdówką jest wersja S2000 którą mam w Podpisie, samochody tej klasy są szybsze w chwili obecnej nawet od N4 (Lancer Evo i Subaru Impreza).
tylko jest spora różnica ponieważ S2000 to samochód zbudowany niemal od podstaw a LoganCup 1.6 bazuje na fabrycznym samochodzie i różnice to:
1. kubły
2. klatka
3. system gaśniczy (lub duża gaśnia)
4. amortyzatory i sprężyny
5. rozpórka
6. skrzynia biegów
reszta to 100% fabrycznego Logana i cena też dużo niższa :D
taki Logan na KJS jest jak znalazł :D
Wysłany: 2007-09-22, 21:15 Re: Dacia Logan na sportowo
mireks napisał/a:
Hej
W sobotę ok. godz. 13:30, na stacji benzynowej BP w Warszawie, w Al. Jerozolimskich (wylotówka na Pruszków) widziałem Dacię Logan w wersji rajdowej :)
Zrobiłem fotkę telefonem. Jutro postaram się ją podrzucić.
Dacia była profesjonalnie przygotowana do rajdów. Miała wbudowaną klatkę bezpieczeństwa, charaktersytyczne zapięcia na masce. Na przedniej szybce widniał baner www.logan-cup.com :)
Pod machą 1.6 MPI 105KM ale ile koni miała naprawdę - tylko driver wiedział :)
To tyle w telegraficznym skrócie.
Pzdr
Mirek (tasba)
PS. Jak wynika z w/w stronki - za jedyne 4 tyś eurosków mozna mieć autko profesjonalnie przygotowane do ścigania się w pucharze logana - bierzta i zamawiajta!!! :D
Marka: Opel
Model: Astra F
Silnik: 1.4 60 KM
Rocznik: 1995
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 89 Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-09-22, 21:21
No podaba mi się, z tego co wiem to swego czasu polacy wygrali którąś rundę tych zawodów na torze Hockenheim w Niemczech. Ciekawy jestem czy już ktoś myślał nad przeszczepem sportowego zawieszenia do cywilnego Logana.
Marka: Opel
Model: Astra F
Silnik: 1.4 60 KM
Rocznik: 1995
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 89 Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-09-22, 21:33
Na temat sportowych zawiasów, kierownic itp. jest chyba tyle opini ile wypowiedzi, ale ja jestem zwolennikiem takich rozwiązań, bo poprawia sie prowadzenie i stabilność auta na zakrętach kosztem komfortu, ale to raczej rozwiązania dla prawdziwych samochodziaży.
Na temat sportowych zawiasów, kierownic itp. jest chyba tyle opini ile wypowiedzi, ale ja jestem zwolennikiem takich rozwiązań, bo poprawia sie prowadzenie i stabilność auta na zakrętach kosztem komfortu, ale to raczej rozwiązania dla prawdziwych samochodziaży.
To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.
Marka: Opel
Model: Astra F
Silnik: 1.4 60 KM
Rocznik: 1995
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 89 Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-09-23, 08:55
Fuzzy napisał/a:
To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.
W większości przypadków pewnie tak, ale nie zapominajmy że Logana kupują do skrajnie różnych zastosowań, osobiście gdybym miał sam używać samochodu na drogach zachodniej Europy to na 100% posadził bym Dacie na sportowym zawiasie i oponach o niskim profilu, bo jeżdząć z dużą prędkością po autostradach na wysokim miękkim zawieszeniu nie należy do najprzyjemniejszych.
To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.
W większości przypadków pewnie tak, ale nie zapominajmy że Logana kupują do skrajnie różnych zastosowań, osobiście gdybym miał sam używać samochodu na drogach zachodniej Europy to na 100% posadził bym Dacie na sportowym zawiasie i oponach o niskim profilu, bo jeżdząć z dużą prędkością po autostradach na wysokim miękkim zawieszeniu nie należy do najprzyjemniejszych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum