Bajbus u mnie udało się rozwiązać problem.
Wycieraczkę najpierw serwisant próbował podnieść (wychodziło mu to w połowie szyby, albo niżej niż była...), po chwili pozwolił mi spróbować no i udało się za pierwszym razem :), w trakcie jazdy 140km/h dopiero zaczyna dotykać uszczelki (tzn mam ślad na uszczelce o głębokości 1mm), wolniej nie ma problemów, na postoju tym bardziej.
Co do dziury w lakierze, po licznych negocjacjach zaproponowane mi zostało zrobienie zaprawki w tym miejscu. Oczywiście po pierwotnej propozycji "pan se kupi zaprawkę a my ją panu gratis nałożymy" wyszło "do pana zadzwonimy jak będzie zaprawka to pan podjedzie i gratis zrobimy".
Może i lepiej bo nikt mi później przy sprzedaży nie potraktuje testem grubości lakieru i nie powie, że bity był.
Więc spróbuj ją sobie delikatnie przesunąć, najlepiej w serwisie, najwyżej wrócisz do poprzedniego ustawienia.
Dzięki Czaju.
U mnie też rozeszło się po kościach i w zgodzie.
Człowiek w serwisie była bardzo mily i pomocny.
Mimo że stanowisko Renault jest takie jakie jest,
to w serwisie przestawiono mi wycieraczkę
i naprawiono uszkodzony lakier.
Nie nazwałbym tego arcydziełem,
ale zabezpieczone i pomalowane jest.
Byłoby pięknie wszystko, gdyby nie mała drobnostka,
wprawdzie już o wiele mniej, ale wycieraczka nadal się opiera o maskę. :(.
Także zastosuje sie chyba do rady kolegów w forum i kupię czerwony Hammerite.
jackthenight, chodzi o to że minimalnie u mnie nie dotyka a już skrzydło przy 130kph+ wchodzi na uszczelkę szczerze mówiąc nie widzę problemu, bo a) wchodzi minimalnie, b) nie ma odgłosów w kabinie świadczących że tak jest więc jest ok :P
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-04-28, 10:21
Ja przyglądałem się nowej Lagunie i tam odległość od maski do wycieraczki jest dużo mniejsza niż w Dacii więc nie ma bata żeby w Lagunie nie obcierała wycieraczka o maskę! Dodam tylko,że egzemplarz,który oglądałem kosztuje ponad 100000 zł
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-28, 10:48
Chodzi o to że w nowej Lagunie pomimo tego że wycieraczka jest blisko maski, to i tak nie podniesiesz jej tak wysoko aby dotknąć maski. W mechanizmie ramienia wycieraczki
są blokady które uniemożliwiają uszkodzić maskę. Nie można tak wysoko podnieść wycieraczki aby dotknąć maskę. Można podnieść tylko tyle, aby wystarczyło na wymianę pióra i koniec, dalej wycieraczki podnieść nie można.
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-04-28, 11:06
Mnie osobiście nie przeszkadza, że wycieraczka dotyka do maski.Ale jedno jest pewne jest to jakiś defekt!
Widziałeś Artur w Lagunie te blokady w wycieraczkach?
Ostatnio zmieniony przez Mariusz 2009-04-28, 14:39, w całości zmieniany 1 raz
Chodzi o to że w nowej Lagunie pomimo tego że wycieraczka jest blisko maski, to i tak nie podniesiesz jej tak wysoko aby dotknąć maski. W mechanizmie ramienia wycieraczki
są blokady które uniemożliwiają uszkodzić maskę. Nie można tak wysoko podnieść wycieraczki aby dotknąć maskę. Można podnieść tylko tyle, aby wystarczyło na wymianę pióra i koniec, dalej wycieraczki podnieść nie można.
jack w Megane tego na pewno nie ma (Laguny nie widziałem), bo pozwolili mi delikatnie dotknąć piórem maski, nie było żadnego ogranicznika, czy czegoś o co można było ją zaprzeć, a cena była 85k. Wymiana pióra chyba tylko w serwisie, bo nie wygląda to na łatwą czynność...
myślę o tym aby przy przeglądzie po 15k km na bąknąć że mam wadliwe wycieraczki i czy one nie powinny być wymienione ;p
ale tam u mnie jest już prawie ok (zauważyłem, że znowu opadła wycieraczka ;/ ale to jest do zrobienia) i nie wiem czy chcę cokolwiek dostać - miło by było gdyby ktoś od siebie zaproponował - wiem za dużo oczekuję.
Zmienione ramiona wycieraczek wyglądają identycznie jak te z Nowej Thalii (obejrzałem wczoraj w salonie). I co prawda w dokumentacji mają inne numery referencyjne, ale może będą jednak pasować? Tylko nowothaliowe są niestety wyraźnie droższe - 188 zł brutto / szt. wobec 104 loganowo-sanderowych...
(...chociaż osobiście uważam, że to się kwalifikuje na akcję przywoławczą).
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-25, 20:22
laisar napisał/a:
Zmienione ramiona wycieraczek wyglądają identycznie jak te z Nowej Thalii (obejrzałem wczoraj w salonie). I co prawda w dokumentacji mają inne numery referencyjne, ale może będą jednak pasować? Tylko nowothaliowe są niestety wyraźnie droższe - 188 zł brutto / szt. wobec 104 loganowo-sanderowych...
(...chociaż osobiście uważam, że to się kwalifikuje na akcję przywoławczą).
No jak komuś zależy na znaczku na masce to musi się liczyć z zwiększonymi wydatkami
Ostatnio zmieniony przez Seal 2009-09-25, 20:27, w całości zmieniany 1 raz
JARMUŁKA (((: to oczywiście słowo przekręcone przez GugloTłumacza - tak naprawdę chodzi o OSŁONĘ NAKRĘTKI (czyli ten plastikowy kapturek na samym wierzchu).
Czy myślicie, że jeżeli pojadę do ASO i im pokażę, że mam problem z wycieraczką po stronie pasażera wymienią to (na przedłużone ramię) w ramach gwarancji przy przeglądzie po 15k?
_________________ "I not only think that we will tamper with Mother Nature, I think Mother want's us to"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum