Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 221 Skąd: Radom
Wysłany: 2015-02-01, 20:55 kiedy nowy Duster ?
Jak w temacie . Czy może ktoś z was coś wie na ten temat ... może warto poczekać .. szukałem w necie , ale jakośc słabo .... jakięs zajawko , mało m konkretów , raczej w kierunku modyfikacji DD ph 2 .
Pierwszy Duster pojawił się w 2010 roku, jego lift wyszedł pod koniec 2013 więc ja obstawiam że pewnie nie wcześniej niż 2016/ połowa 2016, choć oczywiście to są tylko moje przypuszczenia.
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2015-02-01, 21:09, w całości zmieniany 2 razy
Nowe marki tak mają, że jak jest jakiś udany model to klepią go długo - idealnym przykładem jest Skoda Octavia 1, którą klepali od 1996, a następce zaprezentowali dopiero w 2003.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3598 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-02, 12:01
Też jestem ciekawy strategii Reno. Po premierze Kadjara (tfu co za pasztet lingwistyczny) Duster będzie jego głównym konkurentem w grupie. Ciekawe co wymyślą żeby ograniczyć wewnętrzną konkurencję ? Może napęd na jedną oś tylko dla Dustera ? Takie pomysły miał swego czasu VW ograniczając dostępność haldexu w Octaviach i Superbach ....
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-02, 13:53
DrOzda napisał/a:
Też jestem ciekawy strategii Reno. Po premierze Kadjara (tfu co za pasztet lingwistyczny) Duster będzie jego głównym konkurentem w grupie. Ciekawe co wymyślą żeby ograniczyć wewnętrzną konkurencję ? Może napęd na jedną oś tylko dla Dustera ? Takie pomysły miał swego czasu VW ograniczając dostępność haldexu w Octaviach i Superbach ....
nie sledzilem newsow a tutaj fajne auto, bedzie skrzynia dwusprzeglowa, jakby to spiac z 4x4 i 1.6 dci 160km to bylby fajny samochod.
Cena niby od 20k euro, czyli u nas pewnie okolice 70 tys pln za podstawowa wersje.
Za fajna wersje pewnie jak za Koleosa, czyli jakie 110-120 tys pln.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-02, 18:46
johnson napisał/a:
DrOzda napisał/a:
Też jestem ciekawy strategii Reno. Po premierze Kadjara (tfu co za pasztet lingwistyczny) Duster będzie jego głównym konkurentem w grupie. Ciekawe co wymyślą żeby ograniczyć wewnętrzną konkurencję ? Może napęd na jedną oś tylko dla Dustera ? Takie pomysły miał swego czasu VW ograniczając dostępność haldexu w Octaviach i Superbach ....
nie sledzilem newsow a tutaj fajne auto, bedzie skrzynia dwusprzeglowa, jakby to spiac z 4x4 i 1.6 dci 160km to bylby fajny samochod.
Cena niby od 20k euro, czyli u nas pewnie okolice 70 tys pln za podstawowa wersje.
Za fajna wersje pewnie jak za Koleosa, czyli jakie 110-120 tys pln.
Czyli absurdalne, bo o trzy klasy lepsza konkurencja ma podobnie.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-02, 19:34
Cav napisał/a:
Czyli absurdalne, bo o trzy klasy lepsza konkurencja ma podobnie.
jaka konkurencja jest o 3 klasy lepsza w tej cenie? Nie interesuje mnie wersja podstawowa z reklamy tv tylko normalny model, z automatem, 4x4, nawigacja itp.
Qashqai ma slabe silniki i skrzynie cvt, kia/hyundai to stare parchy modelowo.
Nikt poza vw i chyba fordem nie ma skrzyni dwusprzeglowej a Tiguan to tez dziadek modelowo i w srodku traci starym kiblem.
Ford ma kuge ale to pudrowany poprzedni model.
Crv kosztuje duzo wiecej tak samo jak rav4 i nie wiem nawet czy maja automat w dieslu.
Koleosa mozna kupic za 100 tys ze wszystkim co renault tam wklada, nawigacja, 4x4, automat i diesel 175km. Nowy model nie bedzie duzo drozszy.
Ostatnio zmieniony przez johnson 2015-02-02, 19:38, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-02, 19:53
johnson napisał/a:
Cav napisał/a:
Czyli absurdalne, bo o trzy klasy lepsza konkurencja ma podobnie.
jaka konkurencja jest o 3 klasy lepsza w tej cenie? Nie interesuje mnie wersja podstawowa z reklamy tv tylko normalny model, z automatem, 4x4, nawigacja itp.
Qashqai ma slabe silniki i skrzynie cvt, kia/hyundai to stare parchy modelowo.
Nikt poza vw nie ma skrzyni dwusprzeglowej a Tiguan to tez dziadek modelowo i w srodku traci starym kiblem.
Ford ma kuge ale to pudrowany poprzedni model.
Crv kosztuje duzo wiecej tak samo jak rav4 i nie wiem nawet czy maja automat w dieslu.
Oczywiście z zasady jako totalnie nieistotny element, pomijam dwusprzęgłowe zautomatyzowane badziewia zamiast porządnej skrzyni- bo toto co oferuje Renault zapewne nie wytrzyma bezawaryjnej pracy nawet przez 3 lata i 100 kkm, a co dopiero później - VW zresztą ma ten sam problem.
O 1 klasę jest lepsze wszystko (europejskie lub zbliżone) co nie pochodzi od Renault.
O 2 klasy jest lepsze wszystko co nie pochodzi od Renault, a pochodzi z Dalekiego Wschodu (bez Chin czy Indii rzecz jasna).
Wszystko co dodatkowo jest z klasy wyższej niż kompaktowy SUV, względnie z segmentu premium, to już trzy klasy wyżej.
A właśnie tyle kosztują numer większe suv-y z 2014 r.
Choćby Outlander czy CX-5 (trochę droższa).
Czy Audi Q3 albo BMW X1.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-02, 20:12
Cav napisał/a:
johnson napisał/a:
Cav napisał/a:
Czyli absurdalne, bo o trzy klasy lepsza konkurencja ma podobnie.
jaka konkurencja jest o 3 klasy lepsza w tej cenie? Nie interesuje mnie wersja podstawowa z reklamy tv tylko normalny model, z automatem, 4x4, nawigacja itp.
Qashqai ma slabe silniki i skrzynie cvt, kia/hyundai to stare parchy modelowo.
Nikt poza vw nie ma skrzyni dwusprzeglowej a Tiguan to tez dziadek modelowo i w srodku traci starym kiblem.
Ford ma kuge ale to pudrowany poprzedni model.
Crv kosztuje duzo wiecej tak samo jak rav4 i nie wiem nawet czy maja automat w dieslu.
Oczywiście z zasady jako totalnie nieistotny element, pomijam dwusprzęgłowe zautomatyzowane badziewia zamiast porządnej skrzyni- bo toto co oferuje Renault zapewne nie wytrzyma bezawaryjnej pracy nawet przez 3 lata i 100 kkm, a co dopiero później - VW zresztą ma ten sam problem.
O 1 klasę jest lepsze wszystko (europejskie lub zbliżone) co nie pochodzi od Renault.
O 2 klasy jest lepsze wszystko co nie pochodzi od Renault, a pochodzi z Dalekiego Wschodu (bez Chin czy Indii rzecz jasna).
Wszystko co dodatkowo jest z klasy wyższej niż kompaktowy SUV, względnie z segmentu premium, to już trzy klasy wyżej.
A właśnie tyle kosztują numer większe suv-y z 2014 r.
Choćby Outlander czy CX-5 (trochę droższa).
Czy Audi Q3 albo BMW X1.
Takie życie - dla kompaktowego suva kiepskiej marki, granica 100 tys zł to już absolutny dach i komin cenowy, wszystko droższe jest absurdem.
pomijajac Twoj swiatopoglad i niechec do renault bo o tym nie ma sensu dyskutowac mozesz mi podac jakas konfiguracje na outlandera, cx5, q3 (predzej q5 bo q3 to maluszek), x1 z 4x4, automatem, nawigacja w cenie 100 tys pln?
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-02-03, 14:38
Kadiar będzie kosztował tyle co Nissan, więc konkurencją cenową dla DD raczej nie będzie
Cav, zapomniałeś o automatycznej skrzyni i stąd to nieporozumienie między wami.
Z automatem, 4x4 i silnikiem diesla nie znajdziesz nic nowego poniżej 130 tys. Tylko nieliczne demówki i wyprzedaże rocznika.
Ze skrzynią manualną jak najbardziej, do 120 tys. można wybierać.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-04, 16:41
ZbujMadej napisał/a:
Cav, zapomniałeś o automatycznej skrzyni i stąd to nieporozumienie między wami.
Nic nie zapomniałem - tylko od razu wyraźnie pisałem, że wykluczam ten badziew by Renault z porównań, bo to nieporozumienie.
O ile wiem - EDC to jest tylko skrzynia zautomatyzowana, a nie automatyczna, więc też się nie łapało pod tą kategorię.
No a porównania tego gniota, z prawdziwym automatem, który faktycznie byłby przydatny (w jeździe w terenie np.) było po prostu nie na miejscu.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-04, 16:55
Cav napisał/a:
ZbujMadej napisał/a:
Cav, zapomniałeś o automatycznej skrzyni i stąd to nieporozumienie między wami.
Nic nie zapomniałem - tylko od razu wyraźnie pisałem, że wykluczam ten badziew by Renault z porównań, bo to nieporozumienie.
O ile wiem - EDC to jest tylko skrzynia zautomatyzowana, a nie automatyczna, więc też się nie łapało pod tą kategorię.
No a porównania tego gniota, z prawdziwym automatem, który faktycznie byłby przydatny (w jeździe w terenie np.) było po prostu nie na miejscu.
EDC to takie DSG by renault, jezdziles samochodem z ktoras z tych skrzyn?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum