Wysłany: 2012-09-19, 20:08 WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Mory
Przegląd po 90 tys. km i 5 latach z małym hakiem - czyli teoretycznie powinien być okresowy z dodatkami, ale z racji historii serwisowej u mnie z tych drugich była tylko wymiana płynu chłodniczego.
Na moją usilną prośbę (śpieszyłem się, nie przewidziałem, że to ma trwać więcej niż 3 godz.) robotę wykonano ekspresowo.
Czekając, macałem lodgy, odbyłem nią jazdę próbną i pogadałem ze sprzedawcą, bohatersko odpierając jego zakusy na moją leciwą MCV-kę (;
Serwis maluteńki, salon normalny, obsługa sympatyczna i rzeczowa, terminy krótkie, a ceny zwyczajne, daćkowo-ASOwskie, z rabatami (:
Niestety, po miesiącu musiałem jednakże podjechać z reklamacją - coś, gdzieś kapało na podłogę w garażu... Wydawało mi się, że korek spustowy oleju jest wilgotny, więc chociaż ponoć jednak nie był, to na wszelki wypadek od ręki wymieniono jego uszczelkę.
Wysłany: 2014-06-11, 08:26 Warszawa REAGROUP Mory - ul.POZNAŃSKA - dziadostwo!
Wyobraźcie sobie , że u tego oto dealera, odmówił mi młody pracownik ( przynajmniej po głosie ) działu części podania nru OEM poduszki skrzyni biegów tłumacząc "polityką producenta" . Dodatkowe pytania : "Po co panu ten nr ? " przyznam się bardzo mnie zaskoczyły .
Były oczywiście problemy z ustaleniem elementu, który mnie interesuje, ponieważ nie mieli podobno takiego schematu na którym widać elementy na nadwoziu, a oddzielnie widok poduszek , a tłumaczenie, że chodzi o element w który wchodzi tuleja metalowo-gumowa , nie pomogło w ustaleniu elementu.
Oczywiście zadzwoniłem do innego salonu i udało się ustalić który to element i oczywiście dostałem nr OEM tego elementu.
Zastanawiam się czy nie zgłosić tego i nie napisać skargi do RENAULT na tego pracownika.
Co sądzicie ?
Ostatnio zmieniony przez corrado 2014-06-11, 08:31, w całości zmieniany 1 raz
Napisz do szefa działu sprzedaży/części - niech naprostuje "młodego" ;)
No chyba, że odpisze Ci to samo, co powiedział "młody" - nie udzielamy informacji o numerach części...bo nie! ;-p
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-11, 12:52
corrado napisał/a:
Zastanawiam się czy nie zgłosić tego i nie napisać skargi do RENAULT na tego pracownika.
Możesz. Ale nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że taka jest oficjalna polityka Renault Polska, a młody po prostu nie chciał podpaść.
Kilka razy zdarzało mi się zamawiać albo pytać o różne części na Puławskiej. I mimo, że jestem ich ukochanym, specjalnie dopieszczanym klientem-klubowiczem-łałałiła i właściwie z niczym mi nigdy nie robili problemów, to temat podawania numerów OEM zawsze był tematem trudnym. I również spotkałem się z odmową "nie możemy podać/a po co to panu", więc stąd mam wrażenie, że to odgórny prikaz. Natomiast kiedy spokojnie wyjaśniłem, "po co to mi", to numer w końcu dostałem.
Inna sprawa to niestety pierdolnik w dialogysie i tym drugim utliszczu do części Renault. Normą było, że poszukiwania jakiejś fikuśnej części trwały kilkanaście minut, po których część w końcu się znajdowała, ale w jakimś zupełnie innym modelu (najczęściej - w sedanie).
Wątpię - co prawda rzadko potrzebowałem numerków, ale nigdy nie spotkałem się z odmową. Może to po prostu problem z niechęcią do szukania / z przyznaniem się do braku umiejętności odnalezienia szukanej rzeczy? Bo czasami rzeczywiście bywa to pracochłonne / trudne...
Ostatnio miałem styczność z ASO RRG Warszawa Mory i przyznam, że jako stary wyjadacz jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem.
Podczas realizacji vouchera na akcesoria z programu "Dacia dla przyjaciół" spotkałem się z dużą życzliwością, fachową poradą i uprzejmością Pana od akcesoriów - serdecznie pozdrawiam Pana Rafała T.
Sprawa została załatwiona sprawnie i elegancko. IMHO wysoka kultura osobista i wysoki standard obsługi klienta. Dzisiaj odebrałem wszystko o co prosiłem.
Żałuję, że mam tam trochę daleko.
Ostatnio zmieniony przez Linde 2019-02-27, 19:05, w całości zmieniany 1 raz
Załatwiałem dwie niezbyt proste sprawy zarówno w ASO Dacia Decar jak i w ASO Dacia Renault RRG Mory i w obu przypadkach sprawa została załatwiona wzorcowo a wcale nie musiało tak być. Dodam do tego jeszcze wysoki poziom komunikatywności i zrozumienia dla klienta.
Czy należy tylko narzekać i pisać źle o serwisach?
Uważam, że należy również pisać dobrze jeżeli sprawy zostały załatwione na ponadprzeciętnym poziomie.
Mam doświadczenie z serwisami ASO VW osobowe i użytkowe od ponad 20 lat i to jest moja skala porównania.
RRG Mory (w skrócie)
Na DUŻY PLUS - wzorowa sprzedaż pojazdu, wiedza i kultura sprzedawcy.
Na minus - 3 tygodnie później chamskie zachowanie jednego z pracowników i protekcjonalne podejście kierownika obsługi po sprzedażowej. Generalnie na podstawie zachowania i podejścia do klienta, który przyjechał z reklamacją, nie wiem jak z wiedzą, ale kultura do klienta zadem stoi.
Ciekawa lektura jest w ocenach na mapach google.
Ostatnio zmieniony przez daszek 2019-11-25, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum