DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Gdy włączam kieunkowskaz to światła z tyłu szaleją
Autor Wiadomość
marek68_68 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Katowice
  Wysłany: 2012-01-15, 15:45   Gdy włączam kieunkowskaz to światła z tyłu szaleją

Gdy włączam kieunkowskaz to światła z tyłu szaleją , światła stopu migają mocniej niż kierunkowskazy. Pomóżcie!
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-01-15, 16:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-15, 15:54   

marek68_68 napisał/a:
Gdy włączam kieunkowskaz to światła z tyłu szaleją , światła stopu migają mocniej niż kierunkowskazy


Jeśli chodzi o to, to problemem jest brak masy w tylnych lampach. Musisz odłączyć wtyczki od tylnych lamp i popskiać styki we wtyczce i w lampie jakimś sprayem typu Kontakt, w ostateczności WD40 i kilka razy podłączyć wtyczkę i ją odłączyć od lampy w celu przeczyszczenia się styków.
_________________

Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-01-15, 16:35, w całości zmieniany 3 razy  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-01-15, 20:17   

taka elektryczna rada wyczyscic styki i psiknac wazelina ;-) polecam a bedziecie mieli spokoj tak samo klemy aku
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
Pawlo 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV, Dokker
Silnik: 1,5dci, 1,5dci
Rocznik: 2007, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 332
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-15, 23:17   

A ja powiem tak, jak widzę jakość kabli ich grubość oraz grubość izolacji to się nie dziwię, jest cienka a po kilku zgięciach izolacja pęka więc nie ma się co dziwić że potem gdzieś coś dowiera i robi się dyskoteka.
_________________
Pawlo
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-16, 00:05   

A ja Pawlo jeszcze nie słyszałem aby komuś przetarł się kabel, albo ktoś miał jakieś problemy z przewodami - według mnie grubość kabli jest prawidłowo dobrana do obciążenia, także tutaj nie widzę żadnych problemów, a grubość izolacji określają normy i tutaj również nie ma żadnych nieprawidłowości.

A problem z choinką kontrolek kierunkowskazów, stopów, cofania jest znany i już kilkakrotnie na forum przypominany. Chodzi o brak masy w tylnych złączach lamp, spowodowany wypalaniem we wtyczce pinu masowego, który jest tylko jeden na lampę na wszystkie żarówki. Przeczyścić złączę i problem rozwiązany.
_________________

 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-01-16, 11:25   

jackthenight napisał/a:
problem z choinką kontrolek kierunkowskazów, stopów, cofania jest znany

zwłaszcza, że jest to zjawisko występujące nie tylko w Daciach...
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 814
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-01-16, 21:09   

Bardzo często występujące właśnie w tylnych lampach w Renault ;-)
Zamiast sprayu może być specjalny "smar", ale to raczej droga zabawa.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-16, 22:39   

matucha napisał/a:
Zamiast sprayu może być specjalny "smar", ale to raczej droga zabawa.

Chyba droższy od smaru jest spray Kontakt Gold :
http://sklep.avt.pl/p/pl/...+gold+2000.html

Poza tym smarów ja nie polecam. To musi być środek który usuwa tlenki ze złączy a przy tym również smaruje zmniejszając rezystancję styków.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-01-17, 06:16, w całości zmieniany 4 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne