wygląda ciekawie, ale jak dla mnie za drogo. 41tys. podstawowa wersja+klima3,5 tys.+metalik pewnie około1,5-2tys. zł i robi się minimum 46 tys. zł. Sytuację mogą poprawić jakieś rabaty, jak w sytuacji aveo - sedan LT 1.3 95KM diesel był do wzięcia w piątek za 47tys. zł, normalnie 51kzł kosztuje.
Tylko nie wiem z czym miałby konkurować u Dacii... MCVka to tani, mac przestronny wóz - większe możliwości przewozowe, ale zdecydowanie uboższe wyposażenie i słabsze silniki. Lodgy to typowy van, więc też nie bardzo.
Eeee... raczej: zwyczajnie? Tzn. nie, że źle, czy cośkolwiek nie teges - ale jak się postawi obok innych kombi-kompaktów, to po prostu absolutnie niczym się nie wyróżnia. No chyba że o to właśnie chodzi? Że niby "jakiś tam szewrolet, a wygląda zarąbiście" jak cała reszta "cywilizowanego" towarzystwa??
Jak dla mnie wygląda o wiele lepiej od astry IV, golfa VI i meganki. Focus III jak dla mnie wygląda równie dobrze. Pytanie jak ustalą ceny i specyfikacje, choć o wyposażenie standardowe u chevroleta bym się nie martwił, sądząc po innych modelach
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-10, 22:10
"Nie dla mnie, nowoczesne kombi, w pieszczocie pian..."
Jak dla mnie - to pomyłka zupełna, przynajmniej w kategorii "praktyczność", a do tej pory żyłem w przekonaniu, że właśnie o to w kombi chodzi. Opadająca tylna szyba, ograniczająca widoczność i powodująca, że wyrażenie "załadować po dach" wkrótce wyjdzie z użycia, bo bagażniki w nowych "kombi" przestaną spotykać się z dachem. Wznosząca linia bocznych szyb, dzięki czemu na tylnym siedzeniu jest jak w łodzi podwodnej, a dziecko zobaczy coś przez okno po ukończeniu 21 lat. Jak jeszcze się okaże, że pojemność bagażnika jest niższa niż 500 l, to ludzi nazywających tego komfortowego hatchbacka "kombi" zacznę zabijać śmiechem. :>
W grudniu 2009 dealerzy twierdzili że cruze będzie tylko w sedanie, Minęły 2 lata mamy już hb, a w wakacje będzie kombi/kąbi* więc jak będzie z aveo tego nie wie (prawie nikt)
*niepotrzebne skreślić
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-02-26, 10:30, w całości zmieniany 1 raz
Jakby nie patrzeć to celują w ten sam lub bardzo podobny target co Dacia - ludzi chcących nowy, niedrogi samochód, którzy nie otaczają znaczka na masce kultem natury powszechnej i niemalże obowiązkowej...
Up!'a (właśnie sam sobie zadaje pytanie jak tą nazwę poprawnie odmienić w języku polskim).
No więc Up! to trochę porażka jak na VW, który produkuje auta dobrze wykończone, a w nim widać jednak tą taniość, chociaż aż taki tani to on nie jest.
Up! gdyby kosztował 22 tys. nie miał by konkurencji, ale z taką ceną to żadna rewelacja.
Mówicie Panda... hmm, a ja powiem Kia Picanto.
I nie VW ani Fiat.
Koreańczycy się postarali, standard w Picanto to 6x airbag i ESP, więc rewelacja bo najtańsze Picanto (3d) kosztuje 29 900 zł, a Up! z wyraźnymi niedoróbkami w podstawowej wersji to 31 300 zł.
z chevrolet Spark? też kiepsko nie jest i jest tani od 26990zł + jakieś promocje.
Bez przesady, 27kzł to już cena po rabatach, bez lakieru metalik... Jak na 6 poduszek, elektryczne szyby z przodu, sensowne radio cd w standardzie to i tak dobra cena.
Tak w telegraficznym skrócie:
1)Ceny podobno w przedziale 26,6-34kzł
2)Silnik 1.5 97KM, 0-100km/h w 11,1 sek, w opcji LPG
3)Chińskie NCAP dość przywoicie to oceniło, na 5 gwiazdek ichniejszych. Wyniki lepsze od Fabii I generacji czy też peugeota 307
4)gwarancja 5 lat/100kkm
Daleki jestem od hurra-optymizmu, ale jako zagorzały zwolennik tanich, lecz nowych samochodów nie mam nic przeciwko aby weszli na polski rynek
Ostatnio zmieniony przez benny86 2012-02-25, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
Wyposażenie standardowe wersji "Great Edition",
obejmuje klimatyzację manualną,
radio MP3 z wyjściem USB, AUX i 6 głośników,
elektrykę szyb i lusterek (także składane),
centralny zamek z pilotem, 15"
felgi aluminiowe
i lampy przeciwmgielne.
O bezpieczeństwo dbają dwie poduszki powietrzne,
systemy ABS, EBD, BA,
czujniki cofania,
a także 4 hamulce tarczowe.
Na liście opcji pojawią się także boczne i kurtynowe poduszki powietrzne.
Obecnie do wyboru są tylko - lakier metalik i fabryczna instalacja LPG.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
No do full wypasu to mi brakuje bocznych poduch i kurtyn, ale można je mieć w opcji więc OK. Cała reszta wyposażenia - nawet chevrolet w nowym aveo nie ma tak dobrych relacji cena/wyposażenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum