DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2010-06-10, 14:58
Magnetyzery do paliwa
Autor Wiadomość
marekwoj 


Marka: Hyundai
Model: I30 CW
Silnik: 1.6 CRDI
Rocznik: 2010
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 197
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2010-06-14, 07:47   

jackthenight napisał/a:
Magnetyzery są stosowane w przemyśle w systemach uzdatniania wody, w systemach chłodniczych. Są stosowane na szeroką skalę. Tylko że takie magnetyzery to są bardzo duże koszty.
Ale takie zastosowanie chyba nie dotyczy spalania :) Jeśli już chodzi o takie "inne" zastosowania, to w wielu samochodach był magnes w korku spustowym oleju, do wychwytywania opiłków. I do tego na pewno się nadawał.

A co do dużych kosztów, to w przypadku np okrętów które zużywają kilka czy kilkanaście ton paliwa na godzinę, nawet duże koszty szybko by się zwróciły. Ale chyba też nie stosują takich wynalazków. Podobnie jak w ciepłowniach itp.
Ostatnio zmieniony przez marekwoj 2010-06-14, 07:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
Xrzysioo 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2 16V
Rocznik: 2011
Wersja: BlackLine
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-24, 18:46   Montaż magnetyzerów

Witam,

Dostałem do testów magnetyzery :mrgreen: chciałbym je zamontować jednak po zajrzeniu pod maskę nie mogę znaleźć przedowu paliwowego :-/ czy ktoś mógłby mi na zdjęciu pokazać gdzie łon jest? od powietrza to rozumiem, że to ta czarna gruba rura u dołu

silnik 1.2 16V

_________________
http://vwszrot.pl/

 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-02-24, 20:47   

te magnetyzery to sobie lepiej na lodówkę przyczep :-P :lol: szkoda zachodu :mrgreen:
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2012-02-24, 22:10   

jak dostał za friko to dlaczego miałby sie nie pobawić
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-02-24, 22:16   

Xrzysioo,
polecam lekturę forum:
http://www.daciaklub.pl/f...t=magnetyzer%2A
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7498
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-02-24, 22:33   

Ja polecę coś lepszego. http://www.daciaklub.pl/f...szcz%EAdno%B6ci
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2012-02-24, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-02-25, 10:13   

r70 napisał/a:
dawno, dawno temu (jakieś 12lat), wydałem równwartość 1.5 tankowania samochodu (ok. 400zł) na zestaw amortyzatorów - takiech które były badane, przetestowane, opatentowane.

chyba miałeś na myśli magnetyzery - bo o nich w tym temacie i treści Twojej dalszej wypowiedzi mowa... a może nie? :lol:
 
Xrzysioo 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2 16V
Rocznik: 2011
Wersja: BlackLine
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-25, 11:42   

ok magnetyzer paliwa oraz powietrza zamontowany :mrgreen:
obecne średnie spalanie 6,6l/100 km
wg instrukcji... po godzinie użytkowania (przez kilka godzin) spalanie nieznacznie wzrośnie, poźniej trwa oczyszczanie komory spalania z nagaru oraz nasycenie magnetyczne komory spalania.
Pełne działanie będzie widoczne po 60 godzinach eksploatacji auta.
Będe informował czy spalanie spadło :-P
_________________
http://vwszrot.pl/

Ostatnio zmieniony przez Xrzysioo 2012-02-25, 13:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2012-02-25, 14:49   

magnetyzer powietrza a jak to wygląda
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-02-25, 19:19   

Xrzysioo napisał/a:
Będe informował czy spalanie spadło

teraz to wyniki mogą być mało obiektywne, wiosenny wzrost temperatur z reguły zmniejsza zużycie paliwa...
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1109
Skąd: krakow
Wysłany: 2012-02-25, 21:23   

Magnetyzery = dupa sałata podługowata. Też kiedyś byłem naiwny :mrgreen: pozdr
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2388
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-25, 21:47   

wat napisał/a:
magnetyzer powietrza a jak to wygląda

"Bierze się dziurę, i dokładnie oblepia ciastem..." - żydowski przepis na obwarzanki ;)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7498
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-02-25, 22:24   

I znowu ci sami koledzy zabierają głos co poprzednio w temacie szukania oszczędności. Zamilkli dopiero po przedstawieniu im wykresu z hamowni.

Xrzysioo rób swoje i opisuj a resztą się nie przejmuj. Ja np ciesze się nizszym spalaniem w porównianiu do pokonywanych codziennie tras. Może i nieduże, ale i koszt modernizacji niewielki. Najważniejsze, że mnie satysfakcjonuje.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-02-25, 22:32   

Ja chętnie poczytam relacje Xrzysia. Co do opinii - przecież kolega dostał je do testów, nie napalił się na super-efekty od rau tylko chce sprawdić co i jak...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-25, 23:42   

Marek1603 napisał/a:
Zamilkli dopiero po przedstawieniu im wykresu z hamowni.

Niektórzy dali sobie po prostu spokój wcześniej - od dawna wiadomo, że wiary nie można pokonać rozumem...

Co do wykresu: nikt nigdy nie negował, że się może zmienić - a jedynie, że "na pewno są to zmiany na lepsze". No więc: nie, nie muszą być na lepsze - i to wbrew wszelkim Twoim odczuciom, bo obiektywnego dowodu jak na razie nie jesteś w stanie przedstawić z powodu braku metody pomiarowej.

Ale oczywiście szczerze się cieszę Twoją radością - nawet gdyby to było placebo (:

(I nie mówię, że jest czy nie jest - ale w świetle dostępnych danych pozostaję dalece sceptyczny).
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7498
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-02-26, 12:34   

Masz rację Tomku że w pewnym senise i z pewnego punktu widzenia nie przedstawiłem metody pomiaru.
Otóż przedstawiam ją na przykładzie codziennego dojazdu do pracy (49km w dwie strony) więc powiedzmy, że daje jakiś ogólny pogląd na sprawę. Te 0,5l/100km nie wzieło się z powietrza. W tej chwili tankowałem w środę i średnie spalanie znowu wróciło do 6,5l po ustaniu mrozów. Przy najbliższym spotkaniu z miłą chęcia dam ci się przejechać dla porównania z twoją.

Co do wykresu to przedstawia on, jak to mi próbowano wmówić, właśnie placebo. A jednak moje subiektywne odczucia potwierdziły się na nim.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-02-26, 14:40   

przez ponad trzy lata "testowałem" magnetyzery w Lanosie, magnetyzowały paliwo, powietrze, olej silnikowy i płyn w układzie chłodzenia... :lol: efektów zero, być może były złej jakości (subiektywnie: wyglądały bardzo solidnie) albo brakło mi wiary w ich skuteczność... a zapewniam, że po ich zamontowaniu długo i baaaadzo chciałem dostrzec ich "magiczną moc", samochód sprzedałem z magnetyzerami nie mówiąc nic nowemu nabywcy jakie cudo przy okazji kupił... :lol:
 
monopios 



Marka: DACIA
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 983
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2012-02-26, 15:48   

Marek1603, ale w twoim autku to nie tylko magnetyzery się zadomowiły, bo z tego co pamiętam to zrobiłeś cały pakiet innowacji. Więc do końca nie wiemy, który z pomysłów osiągną skutek zmniejszenia pjiactwo drakuli.
A tak na poważnie, to niektórzy mają gen poprawy wszystkiego co mogą, a jak nie mogą to i tak próbują. I dzięki temu, świat idzie do przodu. ;-)
Ostatnio zmieniony przez monopios 2012-02-26, 15:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
Xrzysioo 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2 16V
Rocznik: 2011
Wersja: BlackLine
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-26, 19:24   

Lukas87 napisał/a:
te magnetyzery to sobie lepiej na lodówkę przyczep :-P :lol: szkoda zachodu :mrgreen:


rozumiem, że wypowiadasz się tutaj jako ekspert i stosowałeś te magnetyzery, które ja teraz założyłem (mino iż nie wiesz jakie) ;-)

benny86 napisał/a:
Ja chętnie poczytam relacje Xrzysia. Co do opinii - przecież kolega dostał je do testów, nie napalił się na super-efekty od rau tylko chce sprawdić co i jak...


dokładnie :) mało tego jestem raczej sceptykiem.

TD Pedro napisał/a:
teraz to wyniki mogą być mało obiektywne, wiosenny wzrost temperatur z reguły zmniejsza zużycie paliwa...


teraz to nie będzie żadnych wyników, bo auto musi przejechać 60 godzin z magnetyzerami powietrza i paliwa (oczyszczanie silnika), żeby można było obiektywnie to ocenić.

Pozdrawiam
_________________
http://vwszrot.pl/

Ostatnio zmieniony przez Xrzysioo 2012-02-26, 19:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-02-26, 21:12   

Cytat:
Lukas87 napisał/a:
te magnetyzery to sobie lepiej na lodówkę przyczep :-P :lol: szkoda zachodu :mrgreen:


rozumiem, że wypowiadasz się tutaj jako ekspert i stosowałeś te magnetyzery, które ja teraz założyłem (mino iż nie wiesz jakie) ;-)


jak dostałeś je za free to ok masz tuning wizualny ale jeśli za nie zapłaciłeś to strata kasy :-P

kiedyś też byłem napalony na magnetyzery tak jak moi kumple i kuzyni i po przejechaniu kilkunastu tysięcy nikt nie odczuł żadnych zalet i jak by to było takie dobre to by seryjnie montowali je od razu by sie norma emisji euro5 poprawiła :lol: :lol:
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-27, 02:24   

Marek1603 napisał/a:
w pewnym senise i z pewnego punktu widzenia nie przedstawiłem metody pomiaru

Nie - w żadnym sensie jej nie przedstawiłeś, bo nie jesteś w stanie z wyników odfiltrować wpływu innych czynników. (Np pogodowych takich jak wyjątkowo długa ciepła jesień zeszłego roku czy choćby psychologicznych - wiedza o modyfikacjach może i pewnie wpływa na Twój sposób jazdy).

Dlatego ja nie twierdzę, że zmiany na coś wpłynęły albo nie - a tylko że nie sposób tego obiektywnie stwierdzić.

Natomiast że subiektywnie jesteś zadowolony? Świetnie, gratuluję (: (Bez sarkazmu, serio-serio).
 
Xrzysioo 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2 16V
Rocznik: 2011
Wersja: BlackLine
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-27, 21:54   

Lukas87 napisał/a:
jak by to było takie dobre to by seryjnie montowali je od razu by sie norma emisji euro5 poprawiła :lol: :lol:


lepiej inwestować w drogą platynę w katalizatorach i je wciskać klientom no i... zarabiać więcej ;) pytanie inne skoro to nic nie daje, to dlaczego Niemcy już podczas II wojny światowej stosowali magnetyzery paliwa w Messerschmittach i zwiększali ich zasięg? ;)
Myślę, że może to działać pod warunkiem dobrej jakości magnetyzera a nie za 50 PLN na allergo ale może się mylę, czas pokaże :)
_________________
http://vwszrot.pl/

Ostatnio zmieniony przez Xrzysioo 2012-02-27, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-02-27, 21:59   

Xrzysioo napisał/a:

Myślę, że może to działać pod warunkiem dobrej jakości magnetyzera a nie za 50 PLN na allergo ale może się mylę, czas pokaże :)

Jeśli to nie tajemnica - jaki jest koszt zakupu tych magnetyzerów, które używasz?
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-02-27, 22:30   

Xrzysioo napisał/a:

lepiej inwestować w drogą platynę w katalizatorach i je wciskać klientom no i... zarabiać więcej ;) pytanie inne skoro to nic nie daje, to dlaczego Niemcy już podczas II wojny światowej stosowali magnetyzery paliwa w Messerschmittach i zwiększali ich zasięg? ;)

Masz jakieś źródło tych informacji? Tylko nie strony o magnetyzerach.
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-02-27, 22:34   

jeśli zrobię sam taki magnetyzer z magnesów neodymowych o takiej samej ilości gausów to będzie tak samo (działał) jak ten za kilka stówek ;-) co to za filozofia dwa lub cztery magnesy neodymowe ustawić je odpowiednio biegunami proste jak budowa cepa :-D

zadajmy sobie pytanie warto kupować coś za kilka stów co nie wiadomo czy zadziała/nie działa czy lepiej zalać bak do pełna :roll: :roll:
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2012-02-27, 22:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne