DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Co to kurka jest???
Autor Wiadomość
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-20, 20:58   

Auta Renault są montowane we Francji i w swoich filiach w: Hiszpanii, Belgii, Turcji, Słowenii, Portugalii, Argentynie, Brazylii oraz w Rosji, Kolumbii, Urugwaju, Maroko, Malezji i w Chinach.
Nie sądzę aby w Chinach, Malezji, czy Turcji płacili pracownikowi więcej niż pracownikowi Rumunii, także nie ma się co podniecać zbytnio :)
A Clio Grandtour jest akurat montowany w Turcji - pewnie poziom ludzki jest podobny do tego Rumuńskiego - także ....
A czy zgrzew zrobi robot czy człowiek, to chyba nie ma znaczenia bo zgrzewarki mają te same.
To właśnie Renówki są częstymi gośćmi serwisów ASO, a nie Dacie.
_________________

 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-20, 21:05   

jackthenight napisał/a:

To właśnie Renówki są częstymi gośćmi serwisów ASO, a nie Dacie.


Pewnie wynika to z ilosci sprzedanych egzemplarzy wszystkich renault a daci. Czysta statystyka, a nie od razu gorsza zawodnosc.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-20, 22:01   

Kratylos napisał/a:
przywieziono stare wyekspaatowane maszyny z fabryki z francji

Sorki, ale to akurat pitolenie - nie ma żadnego problemu, żeby takie maszyny przemysłowe doprowadzić do stanu tip-top. Czy to by zrobiono - to osobna sprawa, ale nowe urządzenia też mogą być bardzo marnej jakości, więc tak naprawdę nie jest to zbyt istotna kwestia.

Najważniejszy jest natomiast zakładany, wymagany i kontrolowany poziom jakości - od surowców począwszy, poprzez wspomniany reżim technologiczny, aż do ostatecznej kontroli jakości gotowego produktu. I to ewentualnie w tym miejscu zdarzają się u Dacii lapsusy, a nie w wykorzystywaniu starych czy nowych maszyn, starych czy nowych projektów, starych czy nowych technologii produkcji - to wszystko są sprawy drugo- albo i trzeciorzędne. Po prostu: "chcieć to móc", ale problem z tym, żeby "chcieć chcieć"...


(A trzeci koniec kija, to na ile tatuś Renault w ogóle pozwala na to dbanie o jakość - bo trzeba pamiętać, że to od niego właśnie zależy "chcenie", które musi się wpisywać w politykę jakościową całego Aliansu Renault-Nissan).


...Co wszystko napisawszy, wcale jednak nie oznacza, że się z konkretnymi decyzjami producenta zgadzam czy jestem z nich zadowolony. A być może nawet wręcz przeciwnie - bo sądzę, że jest baaaaaaardzo, ale to bardzo duży margines, który pozwoliłby na poprawę jakości Daciek bez zagrożenia dla Reno (a la Skoda vs VW)...



@www.uizysklep.p: Przede wszystkim - bez paniki; zdenerwowanie jest absolutnie zrozumiałe, tak samo zawód, ale najpierw warto dokładnie sprawdzić jak duży jest problem faktycznie. Zawsze jest szansa, że nie jest zupełnie tragicznie, może nawet średnio dobrze na jeża z przedziałkiem (;

A w razie totalnej porażki i tak będzie dużo czasu na pomstowanie - choć oby nie...
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-20, 22:28   

Przecież najlepsze samochody takie jak Ferrari czy Rolls-Royce są robione tylko ręcznie więc raczej nie narzekał bym na to.
Raczej bym brał to za wyróżnienie . 8-)
taki obrazek to tego
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-03-21, 08:39   

Karenzo napisał/a:
obrazek to tego

To tylko montaż.
Blach nie klepali młotkiem. ;-)
_________________
48piotr
Ostatnio zmieniony przez 48piotr 2012-03-21, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3550
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-03-21, 15:18   

greg1367 napisał/a:

http://www.daciaklub.pl/f...ecenia&start=30 Jest to całkiem normalne,taki proces produkcyjny :)(czytaj tani) Ale już chyba z tą koszmarną usterkowością to lekko przesadziłeś :lol:


I jak się tamta sprawa skończyła? Czy jeszcze w toku?
 
greg1367 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCi 4x2
Rocznik: 2010 był, teraz 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 343
Skąd: prawie Łódź :)
Wysłany: 2012-03-21, 18:47   

eplus napisał/a:
I jak się tamta sprawa skończyła? Czy jeszcze w toku?
Dawno już jest zakończona,po prostu taka konstrukcja i tak ma to wyglądać i nie jest to żadna wada, :mrgreen: Duster jest produktem typu "low cost" ;-)
_________________
D u s t e r D r a k u l a
Ostatnio zmieniony przez greg1367 2012-03-21, 19:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3550
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-03-22, 09:06   

|No to niech dadzą takie zdjęcie w prospekcie z dachem w kolorze cajou, żeby dla wszystkich od początku było jasne. :evil:
Gdyby dach był matowy, to pewnie widać byłoby tylko 10% tego, co na błyszczącym lakierze.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
www.uizysklep.p 


Marka: Dacia
Model: Logan Van
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2012-03-23, 15:23   

Serwis Renault wypowiedział wojnę. Wyszło 2 panów kiedy przyjechałem zgłosic reklamację, popatrzyło na zakurzony samochód (do salonu mam 70km) i stwierdziło że nie ma mowy zeby to była rdza. Jeden z nich przetarł pastą ścierną kilka wżerów, fakt kolor pomarańczowy zniknał ale pozostały mikro wżery. W poniedziałek rzeczoznawcę muszę umówić i do boju.
 
www.uizysklep.p 


Marka: Dacia
Model: Logan Van
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2012-03-23, 15:40   

Czynnik zewnętrzny który zżera karoserię pod lakierem. Najpierw pojawiają się "górki" pod lakierem, później pęknięcia a na koniec rozlewa pomarańczowy kolor. Wszystko to w skali mikro więc nawet ciężko do zauważenia bez lupy. A już na pewno w sposób w jaki do tematu podeszli pracownicy serwisu.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7487
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-03-23, 17:14   

Proponuję najpierw zadzwonić do RP zapytać się co w sytuacji gdy serwis nie chce przyjąć reklamacji i zobaczysz co dalej robić. Podejrzewam, że wyślą cię do serwisu lakierniczego celem zrobienia zdjęć i prześlą reklamację. Potem może ktoś przyjechać z centrali na oględziny jeżeli stwierdzą poważny problem i rozstrzygną sprawę.

Tak powinien zrobić serwis. Na razie się wstrzymaj od rzeczoznawcy bo możesz się niepotrzebnie naciągnąć na koszty bo zrobią to po dobroci. Postaraj się podejść najpierw do nich jak do człowieka. Grzecznie ale stanowczo.

Powodzenia i zdaj relację na bieżąco.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne