Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 07:39 Jak zdjąć listwy tylnych drzwi w MCV?
Może ktoś już to robił? Chodzi mi szczególnie o zdjęcie dłuższej listwy z zamkiem.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 18:40
A jak zdjąc silnik wycieraczki? Rozebrałem boczek i nie widzę żadnych śrub mocujących.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
O ile dobrze pamiętam to silnik jest mocowany na trzech śrubach M10.
Problem jest z czym innym. Mianowicie z odkręceniem wycieraczki i jej ściągnięciem, aby go wyciągnąć. Ja się z tego powodu poddałem, chociaż tą listwę odkręciłem luzując mocowanie silnika. Gimnastyki było i ręce całe brudne bo mi kilka razy nasadka spadła na dno drzwi a tam sama konserwacja.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2012-04-01, 19:53, w całości zmieniany 1 raz
Wszystko pięknie cacy jak się odkręci i jeszcze zejdzie ramię. U mnie właśnie nie chciało ramię zejść pomimo za sterownia w nią WD40, a potem jeszcze innych preparatów. Nawet robiłem drugie podejście po dwóch dniach i nic.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 20:10
laisar napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
jak zdjąc silnik wycieraczki?
Tak:
Cholera u mnie nie ma żadnych śrub, są jakieś dziwne zatrzaski, chyba że mutry są skierowane do wewnątrz drzwi, ale jakoś mi się nie wydaje, bo to głupie...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ooo, bardzo przepraszam - łobrazecki wstawiłem bez czytania instrukcyji (no bo kto by ją czytał, skoro przecież wszystko widać...), a tymczasem stoi w niej jak wół: "rozwiercić nity (2)" TSD pomysł wyjątkowo durny
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 20:57
laisar napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
Cholera u mnie nie ma żadnych śrub
Ooo, bardzo przepraszam - łobrazecki wstawiłem bez czytania instrukcyji (no bo kto by ją czytał, skoro przecież wszystko widać...), a tymczasem stoi w niej jak wół: "rozwiercić nity (2)" TSD pomysł wyjątkowo durny
No właśnie. I tu jest cały chuj, bo muszę się dostać pod listwę. Kratylos pewnie wie dlaczego... Rozwiązanie samo w sobie to szczyt debilizmu, tym bardziej że listwa po prawej trzyma sią na dwóch śrubkach i schodzi jak talala.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2012-04-01, 21:03, w całości zmieniany 3 razy
Dziwne ale u mnie jest mocowany na takich gumowych tulejkach do konstrukcji.
Nie tylko Kratylos wie po co skoro i ja tam rozkręcałem. U mnie ten problem wystąpił, ponieważ Panowie z Tandem Będzin, a raczej ich zakładu lakierniczego źle to poskładali.
Drugi raz jak mi przeskoczył zamek rok temu przed wyjazdem do Zrębic podczas pakowania się.
Jak zablokujesz czymś klamkę od wewnątrz drugich drzwi, a od zewnątrz spróbujesz otworzyć to przeskakuje w zamku zapadka i dupa. Trzeba rozbierać i tą zapadkę przestawić i pokonać powyższe problemy.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2012-04-01, 21:13, w całości zmieniany 1 raz
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 21:17
Marek1603 napisał/a:
Dziwne ale u mnie jest mocowany na takich gumowych tulejkach do konstrukcji.
Nie tylko Kratylos wie po co skoro i ja tam rozkręcałem. U mnie ten problem wystąpił, ponieważ Panowie z Tandem Będzin, a raczej ich zakładu lakierniczego źle to poskładali.
Drugi raz jak mi przeskoczył zamek rok temu przed wyjazdem do Zrębic podczas pakowania się.
Jak zablokujesz czymś klamkę od wewnątrz drugich drzwi, a od zewnątrz spróbujesz otworzyć to przeskakuje w zamku zapadka i dupa. Trzeba rozbierać i tą zapadkę przestawić i pokonać powyższe problemy.
Nie rozumiem. Masz jakieś tam zatrzaski wielorazowego użytku, czy rozwierciłeś dziadostwo i poskręcałeś na śruby?
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Mam tam takie gumy z rowkiem, które wchodzą w otwór w blasze (otwór typu U). W środku tej gumy jest metalowa tulejka przez, którą przechodzi śruba. Pod łeb i nakrętkę podłożona jest taka duża podkładka.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 21:28
Coś takiego?
P1240877.JPG Coś takiego?
Plik ściągnięto 198 raz(y) 253,31 KB
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 21:33
Tak to wygląda u mnie
P1240873.JPG tak to wyglada
Plik ściągnięto 553 raz(y) 115,12 KB
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Teraz dopiero zaskoczyłem. Pewnie też miałem takie ustrojstwo ale jak rozbierali w Tandemie to pewnie przerobili na normalne śruby.
Janie zobacz czy nie ma nakrętek od wewnętrznej strony bo mam w zestawie narzędzi takie trójkątne "krzyżaki", więc może to jest śruba, a nie nit.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-01, 21:41
Marek1603 napisał/a:
U mnie jest ta właśnie guma i normalnie śruba.
Teraz dopiero zaskoczyłem. Pewnie też miałem takie ustrojstwo ale jak rozbierali w Tandemie to pewnie przerobili na normalne śruby.
Janie zobacz czy nie ma nakrętek od wewnętrznej strony bo mam w zestawie narzędzi takie trójkątne "krzyżaki", więc może to jest śruba, a nie nit.
Nakrętek od wewnątrz nie ma. Niestety wybitny projektant tego ustrojstwa nie wziął poprawki na partaczy od Nazaruków. A szkoda... Dzięki, i dobranoc.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum