ABS miały nawet seicenta od jakiegoś tam rocznika, już od kilku lat jest obowiązkowy. ESP będzie standardem przynajmniej w osobowej wersji z tego samego powodu, pytanie czy w dostawczaku obowiązują te same przepisy? Bo np. pickupy rejestrowane jako samochody ciężarowe nie musiału spełniać normy EUROV od 2011 roku, tak jak osobówki...
Seicento miało, bo to było auto osobowe. ABS obowiązkowy od 2000 roku bodajże.
Kangoo 2005 nie ma ABS'u, pomimo tego, że wersja 5-osobowa - stąd się zastanawiam.
no co ty? od 2000? ABS jest obowiązkowy od 1 lipca 2006 . Po pierwsze nie byliśmy w UE w 2000. Po drugie pierwsze Logany nie miały ABS-u :)
zresztą o Wymogach ESP, ABS, i innych nakazach UE była już mowa na tym forum.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-05-21, 21:56, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 80 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3626 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-22, 10:26
To w takim razie trzeba się spodziewać że i Lodgy dostanie ESP w standardzie wraz z premierą Dokkera (o ile rzeczywiście nie zrobili tej szopki z homologacją).
To już byłby szczyt gdyby do wersji Prestige trzeba było dopłacać a w Vanie blaszance za 25 tys netto był w standardzie.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-05-23, 10:47
Czy Dokker naprawdę nie będzie mieć ścianki oddzielającej przestrzeń bagażową od kabiny? Jeśli tak, to -sądząc po opiniach kierowców z firmy gdzie pracuję - jego użyteczność jest bardzo mizerna...
Sądząc po dostępnych kombivanach - to jest po prostu sprawa do wyboru, w zależności od potrzeb, i można ją zamontować w każdej chwili. Przypuszczalnie podobnie więc będzie i w dokkerze. A wystawienie egzemplarza bez niej może ma ten sens, że lepiej wszystko widać.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-05-23, 11:04
Same wystawienie jak najbardziej, dlatego pytałem jak będzie w seryjnych egzemplarzach. U nas w firmie kompletnie by się nie sprawdziły wersje bez ścianki działowej, wielkie gabarytowo i dość ciężkie przedmioty (wystawałyby powyżej foteli, a oberwać 50kg paczką (lub cięższą) kiepska perspektywa. Jeśli będzie to nie ma problemu...
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 80 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3626 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-23, 12:25
I tak żeby załapać się na pełne odliczanie VAT od ceny zakupu i paliwa taką przegrodę wstawią. Inaczej w pomrocznej nie sprzedadzą za wielu egzemplarzy.
Całkiem ładne auto :) Jeździłem Kangoo I po lifcie wersją dostawczą i mimo, że surowo to dobrze na trasie i w mieście (najsłabszy diesel 68km). Wysokie zawieszenie, wysoko się siedzi, duże lusterka, pakowność :) Naprawdę miło się podróżuje tego typu samochodami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum