Witam, dzis zarejstrowalem sie na forum,mimo że od jakiegos czasu odwiedzam wasze forum goscinnie. Dacia bardzo mi sie podoba i chcialbym stac sie na jesien jej wlasciciele. Obecnie jezdze Lanosem. Dzis ogladajac strone Dacii zauwazylem ze cena podstawowej wersji wynosii 29 tys zł. A jeszcze niedawno wydawalo mi sie ze jest to 27 tys. Czy wie ktos cos na ten temat?? Czy moze zawsze bylo 29 tys a ja sie po prostu pomylilem. ??
Ktos z was kupowal Dacie w podstawowej wersji?? Ile podstawowa kosztowała?? Zastanawiałem sie jeszcze nad Nową Fabia ale silnik 1.2 60km w podstawie mnie przeraza.:(
Ale ceny sprawdzałęm w zeszlym tygodniu bylo 27 tys dzis jest juz 29 tys;/ Jak to wyjasnic?? Przecież Kurs EURO jest bardzo słaby a złotówka dosc mocna!!
Dzieki . Szkoda ze te ceny tak rosną 29 tys zl za podstawowa wersje to juz nie jest tak tanio jak mialo byc w pierwotnej wersji jaką Dacia zakladala wprowadzic na rynek Europejski i Polski. Ciekawi mnie ile bedzie kosztowala sandero jesli Logan kosztuje od 29 tys zl
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-06-11, 15:31
Trzeba się spieszyć z zakupem. Cena znów może podskoczyć. Na jesieni (wrzesień-październik) wchodzi do sprzedaży Logan po kolejnej, drugiej już modernizacji. Już bez charakterystycznej uśmiechniętej buźki. W jej miejsce trywialna osłona jakich wiele. Sam się zastanawiam, gdzie podziały się obietnice utrzymania stale w sprzedaży samochodu za cenę 7000-7200 euro. A miało być tak pięknie....
Na początku każdego roku salony oferują samochody z poprzedniego roku ze specjalnym upustem cenowym. Wtedy można było natrafić na wersję Access w cenie około 26.500-27.000 tysięcy złp. Sam siebie zacytuję
Sprawdziłem, policzyłem, zbieram cenniki Dacii prawie od początku, czyli od września 2005 roku.
Ceny Dacii Logan z września 2005 roku:
Access 27.900 (obecna cena wyższa o 1100 złp)
Ambiance (silnik 75 KM) 29.400 (obecna cena wyższa o 2500 złp)
Laureate (silnik 75 KM) 32.000 (obecna cena wyższa o 1500 złp)
Seria Limitowana Arctic z maja 2006 roku, ceny dla wersji Laureate:
silnik 75 KM 33.500 (obecna cena wyższa o 2000 złp)
silnik 87 KM 35.500 (obecna cena wyższa o 1500 złp)
diesel 68 KM 40.000 (obecna cena wyższa o 1700 złp)
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2008-06-17, 11:07, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Logan Sedan
Silnik: 1,5 dci 85
Rocznik: 2008
Wersja: Prestige Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 41 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-11, 19:48
Nie bierz się za samochód o masie ponad grubo ponad 1 tony z silnikiem benzynowym 60 KM. To złe połączenie, zmusza do jazdy z pedałem w podłodze i zużycie paliwa jest sporo wyższe niż w silniku choćby 1,4 75 KM.
Dacia moim zdaniem będzie lepszym rozwiązaniem od Skody, chociaż ma pewne wady.
Nie bierz również podstawowej wersji LOGANA bo (moim zdaniem) się nie opłaca. Satysfakcja z jazdy w klimatyzowanym wnetrzu jest nieporównywalna, a Dacia dość mocno i szybko się nagrzewa w słońcu. Ponadto tak duzy samochód bez wspomagania nie jest miły w obsłudze. Nie oszczędzaj również na poduszkach powietrznych - bo nigdy nic nie wiadomo.
Skorzystaj z opcji 60/40 lub ulgowego kredytu i dopłać te 7 tysi do wersji min SL Arctica.
Twój pojazd nadal będzie atrakcyjny cenowo - a o wiele lepiej wypasiony i łatwiej go odsprzedaż, choć nie odzyskasz włożonej kasy.
Dodatki typu elektryczne lusterka, szyby z tyłu czy alufelgi możesz pominąć, ale klima, wspomaganie, poduchy - moim zdaniem warto. Silnik 1,4 czy 1,6 (75 lub 90 KM) to już sprawa wtórna.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-06-12, 06:53
dejotgrzes napisał/a:
Dzieki . Szkoda ze te ceny tak rosną 29 tys zl za podstawowa wersje to juz nie jest tak tanio jak mialo byc w pierwotnej wersji jaką Dacia zakladala wprowadzic na rynek Europejski i Polski. Ciekawi mnie ile bedzie kosztowala sandero jesli Logan kosztuje od 29 tys zl
Podejrzewam, że zwyżka cen to "chłyt"marketingowy reno. Tylko patrzeć jak ogłoszą promocyjną obniżke do starej ceny.
No chyba, że zapowiadany sandero będzie sporo droższy od logana i w typowy dla reno sposób zechcą zniechęcić do kupowania logana i zachęcić do łapania się za sandero.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ktos z was kupowal Dacie w podstawowej wersji?? Ile podstawowa kosztowała??
Cena Access-a jest tylko o 200 zł wyższa niż rok temu. Te 27 tys. to były modele promocyjne, z poprzedniego roku i wtedy wszystkie wersje były o 1500 zł tańsze, no to Access haczył tam jakoś o te 27 tys. zł.
W jednym z kredytów jest pełny pakiet ubezpieczenia gratis, więc to trochę obniża cenę auta.
laisar ma rację - będzie już tylko drożej. Sandero na pewno nie będzie kosztował 29 tys. zł, ja obstawiam ok. 31 tys. zł, no a sedan i MCV niedługo przejdą modernizację, a w takich wypadkach to cena raczej rośnie, a nie maleje.
Kamyk23 napisał/a:
Nie bierz również podstawowej wersji LOGANA bo (moim zdaniem) się nie opłaca. Satysfakcja z jazdy w klimatyzowanym wnetrzu jest nieporównywalna, a Dacia dość mocno i szybko się nagrzewa w słońcu.
Dołożenie do wersji z klimą to 6500 zł, czyli różnica bardzo wyraźna. Bez przesady, klima jest fajna, ale w Polsce spokojnie da się bez niej jeździć.
Kamyk23 napisał/a:
Ponadto tak duzy samochód bez wspomagania nie jest miły w obsłudze.
Brak wspomagania to dla mnie żaden problem, a nie spędzam każdej wolnej chwili na siłowni. Dla dzisiejszego człowieka każdy wysiłek większy niż wciśnięcia klawisza na pilocie jest problemem
Kamyk23 napisał/a:
Nie oszczędzaj również na poduszkach powietrznych - bo nigdy nic nie wiadomo.
Z tym jest problem. Ja mam dwie poduchy, bo wtedy można było dokupić poduszką dla pasażera za 800 zł. Teraz, z tego co widzę, nie ma już takiej możliwości w wersji Access.
Z moich doświadczeń w Accessie najbardziej przeszkadza brak wykładziny po bokach bagażnika, no oczywiście w upały przydałaby się też klima i szyby atermiczne. Tak poza tym, to jestem bardzo zadowolony, nie brakuje żadnych koniecznych opcji (tak jak kiedyś te lusterka czy kieszenie w drzwiach) i nie czuje się tego, że to najtańsza wersja. A jeździłem też już np. na trasach Wrocław - Warszawa , Wrocław - Częstochowa - Wrocław czy w korkach w upale. Razem 8,6 tys. km zadowolenia
No ale przynajmniej poprawia się też wyposażenie, a i same podwyżki nie są takie straszne - choć cały czas wolałbym, żebym to jednak ja miał wybór: niższa cena czy lepsze wyposażenie.
Cytat:
klima jest fajna, ale [...] spokojnie da się bez niej jeździć.
Dokładnie tak samo jest ze wspomaganiem - po prostu każdy musi rozważyć które opcje są dla niego najważniejsze.
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2008-06-12, 17:50
laisar napisał/a:
choć cały czas wolałbym, żebym to jednak ja miał wybór: niższa cena czy lepsze wyposażenie.
W Acces'ie (jak i w innych wersjach) prawie nic sie nie zmienilo. ABS byl w opcji za 1000 PLN'ow teraz Logan jest w niego wyposazony w standardzie (obligatoryjnie), wiec cena w sumie sie nie zmienila...
edit:
jan ostrzyca napisał/a:
dla reno sposób zechcą zniechęcić do kupowania logana i zachęcić do łapania się za sandero
Sandero w Polsce bedzie rowniez sygnowane marka Dacia, wiec tego bym sie nie spodziewal. Zamiest kupna Sandero moga naklaniac do Clio...
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2008-06-17, 10:22, w całości zmieniany 1 raz
Dziekuje za opinie i pomoc szczególne podziekowania dla "PSUR a" i"Kamyka"
Tez tak myslalem ze jazda autem 60 km w 1 ton to nic przyjemniego a tylko udręka. Jesli chodzi o silnik 1,4 to mialem z nim doczynienia w Megane I. Jest jaki jest ale nie jest ocięzały i jest napewno ekonomiczny (W Megane kuzynowi pali 8 litrow LPG). Co do wyposazenia to wspomaganie musi byc i obiecalem sobie że moje nastepne auto bedzie mialo klimatyzacje. Klimat jest taki jaki jest ale samo słonce dobrze grzeje przez szyby i wnetrze kazdego auta sie nagrzewa. Jeszcze raz dziekuje za sugestie i pozdrawiam:)
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-06-20, 09:44
1) Paradoksalne: Jak tutaj produkować tanie samochody, gdy prawo wymaga, aby były one coraz lepiej wyposażone?
Obowiązkowe ESP i kontrola ciśnienia
Kolejny krok w unijnym planie obniżenia liczby ofiar wypadków.
Jeszcze w tym tygodniu Komisja Europejska ma przyjąć rozporządzenie wprowadzające od 2010 roku obowiązek montowania w nowych samochodach elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy (nazywanego najczęściej ESP lub ESC) oraz systemu kontroli ciśnienia w oponach. Pierwszy zapobiega we wpadaniu w poślizg w czasie nagłego wymijania przeszkody, czy zbyt szybkiej jazdy w zakręcie. Drugi system to reakcja na sytuację kiedy większość kierowców jeździ ze złym ciśnieniem powietrza w oponach, co bezpośrednio zagraża bezpieczeństwu, w tym często innych uczestnikół ruchu. Już brak 0,3 atmosfery wystarcza aby w czasie hamowania w zakręcie auto ze zbyt małym ciśnieniem wypadło z drogi, podczas gdy taki sam pojazd z prawidłowym ciśnieniem utrzyma się na jezdni.
W użytkowanych już pojazdach domontowanie ESP na ogół nie jest możliwe (jeśli już to tylko w modelach z kontrolą trakcji, czyli ASR), ponieważ ingeruje w sterowanie silnikiem. Za to systemy kontroli ciśnienia są od lat oferowane na rynku, ale kosztowne (np. 300 euro).
Cytat:
w Accessie najbardziej przeszkadza brak wykładziny po bokach bagażnika,
Przez pewien czas myślałem o kupnie Accessa, którego zamierzałem doposażyć we własnym zakresie. W dyskontach (np. sieć sklepów na L.. oferująca cyklicznie akcesoria do samochodów), czy supermarketach można kupić wykładzinę bagażnikową z twardego filcu. Taką wykładzinę można też wziąść z zaprzyjaźnionego warsztatu. Trzeba tylko przyciąć, dopasować, i zastanowić się jak ją przymocować. Do tego zamierzałem zamocować listwy boczne, i dokupić tanie kołpaki, tym razem w sieci marketów na N... z częściami samochodowymi, i własnymi warsztatami serwisowymi. Jeszcze zamek centralny, i zacząłem się poważnie zastanawiać, czy moja zaradność nie zbliża się do granic absurdu...
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
A czy też macie w sedanach taką miękką wykładzinę na podłodze bagażnika czy to tylko w Accessie? Pod spodem jest koło i przez to ta powierzchnia bagażnika jest nierówna - widać to dobrze jak się kładzie ciężkie, ale małe rzeczy np. butelkę 5-litrową.
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-01-23, 10:22
Jakoś nie potrafię znaleźć tematu, gdzie były omawiane ceny Dacii Logan, te normalne, i te wyprzedażowe. Jednak teraz w styczniu 2009 roku Logany mają chyba najniższą cenę od chwili wprowadzenia na polski rynek:
Access za 25.500 zł
Ambiance za 28.900 zł
Ambiance diesel 68 KM za 35.100 zł
Były już wcześniej oferowane w polskich salonach Logany za 25.000 złp? W marcu ceny te chyba jeszcze ulegną obniżeniu. Może wynika to z faktu zamierającej sprzedaży nadwozia sedan?
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum