Dzięki działalności pewnego tajnego super agenta (dziękujemy!!!) możemy dziś po raz pierwszy zobaczyć oficjalny szkic nowego logana w wersji kombi, której premiera nastąpi gdzieś w pierwszym kwartale 2013 r.:
Wygląda "poprawnie", i przez to "czegoś" mi brak... Zobaczymy jak będzie wyglądał w naturze.
laisar napisał/a:
Dzięki działalności pewnego tajnego super agenta (dziękujemy!!!)
?Tomek???!
laisar napisał/a:
...możemy dziś po raz pierwszy zobaczyć oficjalny szkic nowego Logana w wersji kombi
Jak sądzę pochodzące z serwisówki do auta którego jeszcze nie ma, ale w
Skunk Works ;) już go testują
Na serio: Jeżeli nic się nie zmieni, w stosunku do prezentowanej ryciny, to Noul Logan Combi miałby wzdłużne przetłoczenia na dachu, które postulowałem w przypadku Dustera (a w tedy Baj, baj, maszkaro! całość dyskusji: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6869 )
Ale myślę, że dla księgowych to oznaczałoby zbyt duży koszt...
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-10-31, 13:22, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-31, 14:19
Gratulacje dla tajnego super agenta za odwagę
Najważniejsze pytanie, to jaki jest rozstaw osi ? Bardziej Loganowy, czy bliższy MCV, co z góry skazuje kombi na wielki sukces . Poprawnie to chyba będzie tak: Dacia Logan Estate.
Teraz będę jak ten osiołek, któremu do jednego żłobu dano i owsa i siana. Co wybrać: podstawową wersję kombi, czy sedana w wersji Ambiance Może czas na odmianę?
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Nie wszyscy lubią kobylaste miniwanny - to dlaczego odbierać im możliwość wzbogacenia konta akurat fabryki Dacii? (;
Osobiście nie wierzę w wersję 7-os. tego kombi - to by się dopiero nie trzymało qpy.
Tzn. konstrukcyjnie, bo szeroka paleta modelowa to w przypadku Dacii prawie same zalety - części i tak są w znakomitej większości wspólne, więc różnorodność generuje minimalne koszty.
Natomiast ładowanie 7 miejsc pod zwykły niski dach to po prostu kiepski pomysł.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-10-31, 15:56, w całości zmieniany 2 razy
a ja się zastanawiam, po co Dacii taka alternatywa dla klienta między tym a Lodgy
i wcale nie chodzi mi o to, że sam już Lodgy kupiłem
MSZ żeby móc powalczyć o kawałek rynkowego tortu z autkami kombi segmentu b- pokroju Fabia combi, 207 break/208-o ile będzie, bo nie wiem, i innymi takimi, poza tym brakowało mi takiego auta w ofercie Daci. Sandero i logan, były "za małe", a mcv zbyt duża. Duster to znowu inny segment.
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Sądząc po porównaniu [...] to [rozstaw jest] w dalszym ciągu MCV-kowy
A d***! ): Metoda może mało precyzyjna, ale chyba wystarczająca (i trzeba było od niej zacząć): nałożyłem na siebie szkice sedana i nowego kombi - to jest jednak ten sam rozstaw osi...
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-31, 17:34
Marckok napisał/a:
a ja się zastanawiam, po co Dacii taka alternatywa dla klienta między tym a Lodgy
i wcale nie chodzi mi o to, że sam już Lodgy kupiłem
Może się przydać. Jak za czterdzieści parę tysi uda się kupić z silnikiem diesla Laureate z ESP i miejscem na multimedialną konsolę, to chyba mnie tym kupią. Zamiast ładnego Clio kombi ze zwykłym mułowatym 1.2, choć ładniejszym i bardziej odbajerzonym..
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-31, 18:22
Sądząc po kosmicznym nawisie, bagażnik zapowiada się na typowe wśród konkurencji 500 l, może tylko bardziej kształtne niż np. studnia głębinowa z Fabii. ;) Ciekaw jestem, co to się kluje z tyłu - wygląda na pionowe światła na całą wysokość klapy. Poczekam na ph. II, może zrobią z automatem. :]
bagażnik zapowiada się na typowe wśród konkurencji 500 l, może tylko bardziej kształtne
Ja obstawiam, że mniej więcej to samo co w lodgy czy dokkerze - zmniejszony względem nich rozstaw nie wpłynie na nawis. Realne jest więc nawet ponad 600 L (:
bagażnik zapowiada się na typowe wśród konkurencji 500 l, może tylko bardziej kształtne
Ja obstawiam, że mniej więcej to samo co w lodgy czy dokkerze - zmniejszony względem nich rozstaw nie wpłynie na nawis. Realne jest więc nawet ponad 600 L (:
Byłoby co najmniej dziwne gdyby to było tyko 550L zwróćcie proszę uwagę na fakt, że "stary" sedan miał "tylko" 510L. Tu oczekiwałbym ponad 600+ Przy MCVlicznym rozstawie osi, licząc do linii okien i uwzględniając, że nie ma tu Strraaaszzliwych Zawiasów do Miażdżenia Walizek może tob yć nawet 650L.
Co by nie było NLB (Noul Logan Break) powinien kufrem konkurować z Szkodą Octavią Kombi
Z kolei pakowanie 7 osób, w tej akurat konfiguracji budy byłoby hmm, mocno niehumanitarne.
A co do nazwy to obstawiam Logan Break, boć przeca Daćka "brejka wszystkie rule"
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-10-31, 19:35, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-31, 19:41
piotrres napisał/a:
laisar napisał/a:
bebe napisał/a:
bagażnik zapowiada się na typowe wśród konkurencji 500 l, może tylko bardziej kształtne
Ja obstawiam, że mniej więcej to samo co w lodgy czy dokkerze - zmniejszony względem nich rozstaw nie wpłynie na nawis. Realne jest więc nawet ponad 600 L (:
Byłoby co najmniej dziwne gdyby to było tyko 550L zwróćcie proszę uwagę na fakt, że "stary" sedan miał "tylko" 510L. Tu oczekiwałbym ponad 600+ Przy MCVlicznym rozstawie osi, licząc do linii okien i uwzględniając, że nie ma tu Strraaaszzliwych Zawiasów do Miażdżenia Walizek może tob yć nawet 650L.
No nieee wiem. Rozstaw nie jest MCVliczny, tylko taki sam jak w hatchbacku/sedanie. Fakt, że linia okien (właściwie ostatniego okna) jest poprowadzona wyżej, ale jednak nadal kształt całości bardziej przypomina normalny samochód, a nie silnik przyczepiony do kontenera (MCV ;).
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-31, 20:00
laisar napisał/a:
bebe napisał/a:
bagażnik zapowiada się na typowe wśród konkurencji 500 l, może tylko bardziej kształtne
Ja obstawiam, że mniej więcej to samo co w lodgy czy dokkerze - zmniejszony względem nich rozstaw nie wpłynie na nawis. Realne jest więc nawet ponad 600 L (:
Dobrze by było, bo przynajmniej skopałby du.. Rapidowi (550 L).
Co do rozstawu osi to przypominam kol., że Sandero I miał mniejszy od Logana I a ten od MCV.
Pytanie za 100 punktów czy nowy Logan ma taki sam rozstaw jak nowe Sandero czy nie bo nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji (dacia.ro ; dacia.fr).
Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 350 Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2012-10-31, 20:22
Jak cenowo to dobrze skalkuluja, to może być hit wśród leasingobiorcow. Rapid jest z jednej strony stosunkowo drogi, tak sobie wyposażony, a gama silników nastawiona na downsizing bez alternatyw (bo czy 3cylindrowe 1.2 to dobre źródło napędu?). Coś mówi się o Rapidzie kombi, ale Logan Break rozłoży konkurencję na łopatki, jak będzie w dobrej cenie.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-11-01, 00:53
No to będzie prawdziwa rewolucja na rynku jak się okaże, że kombi Dacii na rynku pojemnością bagażnika może konkurować tylko z...
"Bagażnik Skody Superb jest bardzo duży. Połyka od 603 do 1835 litrów. Jednak i tak nie dorównuje możliwościom transportowym Mercedesa, w którym zmieści się gigantyczne od 695 do 1950 litrów bagażu!"
http://www.auto-swiat.pl/...da-krolem-kombi
Swoją drogą chciałbym widzieć takie porównanie: Dacia kombi-Skoda Superb kombi-Mercedes E kombi. Na wymiary, kolorowe pudełeczka i skrzynki z piwem... I to porównanie cen
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum