Ja testowałem przez 2 dni - najbogatsza wersja w dieslu.
Bardzo przyjemne auto - podniesione względem serii o 4 centymetry.
Zawieszenie bardzo fajnie się sprawuje.
Fotele mogłyby być nieco bardziej wygodniejsze.
Duży skok in plus dla Dacii za kolejną wersję Sandero.
No i spalanie w mieście ok. 6 litrów.
Marka: Dacia
Model: Sandero STEPWAY
Silnik: 1.5 DCi 90 KM
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 57 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-27, 13:19
Ja jestem właśnie w trakcie zamawiania takiej wersji.
Nawet gdybym dziś podpisał wszystkie "papierki" to i tak odbiór będzie dopiero
w marcu (zapewne pod koniec). Więc coś więcej będę mógł powiedzieć gdy już
będę miał go na własność. W trakcie jazdy próbnej można tylko stwierdzić czy
mi auto "pasuje" czy nie.
Mete, jest zdecydowanie ciszej niż w twoim dusterze ?
Dustera jeszcze nie kupiłem, trzeba było wpisać auto przy rejestracji na forum :D
Właśnie się waham pomiędzy Sandero a Dusterem - ważne, żeby było nowe!
mekintosz napisał/a:
W czym jest skok jakościowy nowego Sandero ?
Chociażby we wnętrzu. No jakoś ładniej to wszystko wygląda.
mekintosz napisał/a:
Moze to tylko ewolucja ?
Może Chociaż patrząc na nowe sandero - dla mnie to rewolucja.
A ktoś może coś powiedzieć na temat sprawowania się ślinika TCe 90 ? - w Renault już chyba wcześniej montowane. Obawiam się o tą turbinę jak to będzie pracować.
Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 339 Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2012-12-30, 19:50
TCe 90 to świeża konstrukcja. Co innego 1.2 TCe 100 KM, montowana np w Clio 3, czy też 1.4 TCe z Megane, Scenic. Ten 90 konny silnik montowany jest raptem kilka, kilkanaście tygodni, a to za krótko to mówienia o trwałości. Ale dotychczasowe TCe nie sprawiają jakiś szczególnych problemów. Te z wtryskiem pośrednim dają się nawet gazowac z dobrym skutkiem. Co do trwałości samej turbiny wątpię, by stwarzala problemy przed przebiegiem 150 000 km. No chyba, ze auto będzie pilowane na zimnym niemiłosiernie, a potem nie chłodzone.
Marka: Dacia
Model: Sandero STEPWAY
Silnik: 1.5 DCi 90 KM
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 57 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-30, 21:43
W sobotę miałem okazję pojeździć Sandero z silnikiem TCe 90 i mogę powiedzieć, iż sprawuje się on całkiem przyzwoicie. Co prawda jeździłem krótko i w mieście, więc jak będzie się sprawował silniczek przy prędkościach autostradowych - niewiem? Jakiś czas temu w TVN TURBO był test nowego Clio IV z tym właśnie silnikiem, – ale nie pamiętam jak go ocenili. Ja osobiście zamówiłem z silnikiem 1,5 dci.
Przy okazji nowe Sandero ma już fabryczne światła do jazdy dziennej, więc i nowy Logan będzie je miał.
A ktoś może coś powiedzieć na temat sprawowania się ślinika TCe 90 ? - w Renault już chyba wcześniej montowane. Obawiam się o tą turbinę jak to będzie pracować.
jeździłem meganem o mocy 110KM i przyspieszenie miał 10,0s ,a ważył 1100kg
, a palił mi średnio 6,5l benzyny, przy agresywnej jeździe dochodził do 7,5l.
uważam ,że silnik clio jest za slaby,
zwróć uwagę na 2 rzeczy clio jest mniejsze i lżejsze więc powinno mieć lepsze osiągi i mniejsze spalanie,
a tu rewelacji nie ma ,
myślę raczej silnik 0,9 powinien być stosowany w Twingo.
_________________ (•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
Ostatnio zmieniony przez marszelest 2013-01-01, 13:27, w całości zmieniany 3 razy
Silniki z turbo i bez to inne światy. Wolnossące 90KM z silnika, powiedzmy 1,4 nijak się ma do 90KM z silnika 0.9Turbo. W czasie jazdy ważniejszym parametrem niż moc, jest moment obr. a ten w silnikach doładowanych jest korzystniejszy. Pozostaje tylko kwestia ew. turbodziury, ale jeśli jej nie ma, to wrażenia z jazdy z takim motorem będą lepsze niż z wolnossącym odpowiednikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum