Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-15, 17:05
laisar napisał/a:
100% racji - wydaje Ci się ((((: Nie pomyliłeś forum? Z jaguarowym, czy coś? (; No na litość świętej Spawarki - toż to tylko d-a-c-i-a, czego się spodziewać, wykończenia jak w szwajcarskim zegarku? d(((: To się ma trzymać, wytrzymać i nie rdzewieć - reszta to jakieś niepotrzebne nowomodne fanaberie... (:
mekintosz napisał/a:
Na pewno premierowe pojazdy Renault wyglądają o niebo lepiej pod spodem
Nie mów? Niemożliwe! Ciekawe dlaczegóż by tak mieli czynić...
<;
Też nie wiem... koszty ? Tną w daci ile mogą i to widać wyłazi tu i ówdzie. Nie pomyliłem forum , uważam, że jest wykonane paskudnie i wydaje mi sie,ze nawet jak na dacie jest lipa. Nie wymagam od daci cudów ale to co widzę w nowym pojeździe z 2013 r. zakrawa na kupę śmiechu. Oglądałem dustera i jest lepiej wykonczony w tym samym miejscu. Mimo≤ ze jestem sympatykiem daci i jej uzytkownikiem nie wychwalam jej dla dziwnie pojętej zasady "to tylko dacia" wiec ma prawo być tandetna.
myślałem o teoretycznie możliwym następcy mojego samochodu
Powiedziałbym, że scouty okazały się właśnie nie pasować do podanych wcześniej parametrów - i to nie tylko ceną...
bebe napisał/a:
miał samochód do wszystkiego
Takich rzeczy to nawet w Erze nie było (;
bebe napisał/a:
to jest niemal inny samochód po prostu
No właśnie nie jest - różnice geometryczne w karoserii to w zasadzie tylko tylne nadkola, zawierające dodatkowe punkty mocowania drążków wielowahacza (pozostałe wchodzą w miejsce belki w 4x2), oraz podłoga bagażnika. Reszta ma pewne drobne różnice, ale głównie wzmacniające konstrukcję, a nie rzutujące na możliwość montażu potrzebnych mechanizmów 4x4 (np tego wału).
Płyta podłogowa daciek to naprawdę jest niemal plug & play - stąd moje rozczarowanie wyraźną niechęcią Renault do wykorzystania jej możliwości. W tej chwili chyba jedyne volkswagenowskie superhipernowoczesne MQB/MLB są bardziej elastyczne.
bebe napisał/a:
nie ma normalnych Nissanów
W Europie obstawiają właśnie 4x4 - tylko że właśnie też coś słabo.
bebe napisał/a:
nie spojrzałbym w kierunku Renault
Bez urazy, ale po prostu nie jesteś "normalny" (;
bebe napisał/a:
ie mam kwalifikacji do kierowania koncernem Renault
Może wcale nie - obecne wyniki firmy rzucają cień wątpliwości właśnie raczej na aktualny zarząd.
Dyziek napisał/a:
korozja / zabezpieczenia antykorozyjne w Dacii
Czy / kiedy twoją Dacie zaczęła wcinać rdza
Pierwszego nikt nie podsumował i MSZ nie odstaje od innych marek.
Drugie - OK, kwestia gustu, w końcu nawet 1% można przecież uznawać za wysoki procent, więc tym bardziej tamte liczby. Patrząc jednak dokładniej, to próbka 50 egzemplarzy jest jednak po prostu trochę przymała do rzetelnych wniosków.
mekintosz napisał/a:
koszty?
Nie. Zgaduj dalej <;
(Odpowiedź zaczyna się na "P"...).
mekintosz napisał/a:
tandetna
"Tandetna" się okaże, jeśli się popsuje - a wygląd (w dodatku w takim miejscu) to w przypadku dacii sprawa na ostatnim miejscu.
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-16, 09:18
laisar napisał/a:
Powiedziałbym, że scouty okazały się właśnie nie pasować do podanych wcześniej parametrów - i to nie tylko ceną...
Teraz to wiem. Wcześniej gdzieś przeczytałem, jakie te Scouty fajne - że tańsze od Audi Allroad, wygodniejsze niż zwykła Octavia (to akurat żaden wyczyn - miewam teraz auto służbowe, mokry sen przedstawicieli handlowych, Octavię w tedeiku - o matko moja...), i w'ugle ósmy cud świata. ;) Nie należy wierzyć wszystkiemu, co się czyta. :]
laisar napisał/a:
bebe napisał/a:
nie spojrzałbym w kierunku Renault
Bez urazy, ale po prostu nie jesteś "normalny" (;
"I'm not insane - my mother had me tested!" ;>
laisar napisał/a:
bebe napisał/a:
ie mam kwalifikacji do kierowania koncernem Renault
Może wcale nie - obecne wyniki firmy rzucają cień wątpliwości właśnie raczej na aktualny zarząd.
Ależ bynajmniej (: - przecież cały czas chodzi o dacie, Czeszka to tylko przykładowy punkt odniesienia...
bebe napisał/a:
Aplikować?
Poparłbym!
kapelusznik napisał/a:
pozycjonowanie
Brawo dla tego pana, tam, tego w kapeluszu! (((:
Czyli reasumując: Renault nie wstydzi się "marnego" wyglądu Dacii na wystawie, bo przecież samo go zaplanowało. Dla wymagających klientów ma w końcu i tak coś lepszego.
(Dla jasności: ja nie uważam, żeby akurat to faktycznie marnie wyglądało, ale zasadniczo też uważam takie działanie "pogarszające" za głupie i przeciwskuteczne).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-03-17, 17:41, w całości zmieniany 1 raz
Ten nowy Logan MCV jest ... niebrzydki, ale już taki jak każdy kombi, a w starym modelu spodobały mi się ( i są bardzo praktyczne ) tylne drzwi. Na razie nie zamierzam zmieniać samochodu.
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-23, 20:24
Dzisiaj obejrzałem sobie nowe Sandero, przejechałem się TCe. Muszą przyznać, że ten silniczek jest OK. Jak Clio jeździłem, jakoś gorzej go odbierałem. Co do wnętrza, kokpitu - tutaj zdecydowanie lepiej w Lodgy się czuję. Jakbym dziś miał kupować auto to chyba wybrałbym Lodgy, nie czekał na MCV. Ale ciekaw jestem ostatecznie cennika.
Autko wygląda zacnie w środku i na zewnątrz. Fakt, wykończenie pod spodu wygląda niechlujnie. Chyba, że... tak ma wyglądać
Podstawowe silniki wydają się ciutkę słabe nie można było dać w np. 1.6 16V +LPG ?
1. Nakładka na próg, jakiej nie ma mój wypasiony DD
3. Normalna roleta, więc w odróżnieniu od DD jednak da się:
http://www.daciaclub.ro/i...t&id=1627874747
No ale ja już przywykłem do Szarej Fałdy Rozkoszy. Ma tyle zastosowań
4. Bebe, aplikuj proszę na Prezesa Zarządu R... :D
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2013-03-24, 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Dokker z fabryczną instalacją LPG planowany jest na koniec tego roku. Warto też dodać, że pod koniec kwietnia otwieramy zamówienia na Logana MCV, który będzie również dostępny w wersji z instalacją LPG.
Dacia. Wybieram mądrze.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2013-04-04, 16:39, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2013-04-15, 10:20
Dyziek napisał/a:
laisar napisał/a:
Dyziek napisał/a:
w mojej ocenie
No ale na jakiej podstawie? Jakieś dane? Czy to po prostu ogólne, bliżej nieudokumentonowane wrażenie, "wszyscy wiemy jak jest" itp?
(To nie zarzut, serio pytam - ja po prostu nie znam takich danych, ale nie widzę też jakiejś nadzwyczajnej liczby zgłoszeń o korozji, a czytam też kilka zagranicznych forów. Skąd więc bierze się taka opinia?).
DKPL
korozja / zabezpieczenia antykorozyjne w Dacii
Czy / kiedy twoją Dacie zaczęła wcinać rdza
Tyle że po przeczytaniu tych wątków wychodzi że większość autorów pisze o pierdołach - że rdzewieją felgi stalowe ( jakby istniały takie co nie rdzewieją) że bębny hamulcowe maja rdzawy nalot ( nie miałem samochodu gdzie by tak nie było ) że na wydechu rdzawy nalot - ale nikt nie pisze że z powodu korozji wymienił wydech wcześniej niż po 100tyś czy 5 latach, co prasa motoryzacyjna uważa za dobry wynik.
Korozja to korozja - rdzewiejące progi, błotniki, klapy czy purchle pod lakierem - co się zdarza ale porównując z innym markami z podobną częstotliwością.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2013-04-15, 10:25, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2013-04-15, 10:25
Logan MCV był promowany w ostatnim ...To&owo. Jeśli jest prawdą to co piszą ( a nie wyssane z palca przez redaktora jak informacje o życiu celebrytów) to wygląda to całkie dobrze - w podstawowym modelu ABS, ESC, składana tylna kanapa i cztery poduszki, o wspomaganiu nie piszą ale sądzę że jak 4 poduszki to i wspomaganie. Cena od 28 900.
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-17, 17:49
Dj Brabus napisał/a:
Bardzo wątpię w tę cenę 28 900 zł za MCV - tyle to kosztuje Logan sedan.
Stara MCV się zaczynała od 35 kafli, a była gdzieś tak 998132746 razy większa od sedana. :) Nowa MCV to zwykłe kombi, bez opcji 7-mioosobowej, bez bagażnika typu "o ja j..bię". ;) 29 albo 30 kafli jest IMHO realne.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-18, 10:25
Ostatnio udało mi się przewidzieć ceny Lodgy z dokładnością do 1000 PLN dla wersji access i laureate więc tu obstawiam 31900 za golasa i 38900 za laureate 1.2 16V.
_________________
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2013-04-18, 10:26, w całości zmieniany 1 raz
Za podstawę będzie 29900. To jest bardzo dobra cena pod względem marketingowym. I tak jej nikt nie kupi, więc można sobie na to pozwolić.
Za Laureata zaśpiewają 1000 zł więcej niż Sandero czyli 38400
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum