Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-11-02, 09:52
Podświetlenie i wygląd tablicy wskaźników / zegarów
Autor Wiadomość
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-08, 14:50   

Odgrzewam trupka. :)
  1. Czy na tablicy wskaźników występują w ogóle jakieś niewykorzystane diody? Czy pozostaje tylko wlutowanie?
  2. Czy występują jakieś niewykorzystane połączenia niewykorzystana dioda/miejsce na diodę <-> UCH/wtyczka w module zespolonym?
  3. Czy tryb testowy zapala wszystkie diody i tym samym mogę samodzielnie określić swój diodowy stan posiadania?
Interesuje mnie stan faktyczny dla Dacii Logan MCV Laureate '2010. Z góry dzięki! :)
Ostatnio zmieniony przez bebe 2011-07-08, 17:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-08, 19:48   

Ad 1) Zazwyczaj jest tak, że wlutowane są wyłącznie diody, które są potem używane - czyli np wersje podstawowe nie mają kontroli otwartych drzwi, więc nie mają wlutowanej LED. Ale... nie zawsze - zdarzają się egzemplarze, gdzie tablica jest od innej wersji wyposażenia, a tylko brak odpowiedniego połączenia. Ogólnie: do tablicy w miarę łatwo się dostać, więc najlepiej sprawdzić organoleptycznie - ale dużych szans na istnienie niewykorzystanych diod (zwłaszcza w laureate) to nie ma...


Ad 2) Czy są miejsca na diodę - to już musisz sam porównać wygląd swojej tablicy z jej "płytą główną". Jak widać, kontrolek maksymalnie jest 24 szt., z czego u Ciebie wykorzystanych jest zapewne... 19? (U nas tablica się nieco różni niż na zalinkownej fotce). I przypuszczalnie tyleż samo jest też wlutowanych LED.

Co do połączeń - j.w.: zazwyczaj jak czegoś nie ma, to i nie ma kabelka między tablicą a źródłem danych (nie zawsze jest to UCH). Ale... stan faktyczny może się różnić od światłych założeń fabrycznych panów konstruktorów <:


Ad 3) Hmmm... Jak przestanie lać, to pójdę sprawdzić, ale wydaje mi się to słusznym założeniem (:


A stan faktyczny jest niestety nie do oceny wyłącznie na podstawie dokumentacji, bo Daćki to rękodzieła...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-07-08, 20:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-08, 20:38   

Cytat:
Ad 3) Hmmm... Jak przestanie lać, to pójdę sprawdzić, ale wydaje mi się to słusznym założeniem (:

No więc jednak nie - tryb testowy dotyczy zegarów i środkowego wyświetlacza LCD, natomiast kontrolki testowane są po prostu przy przekręcaniu kluczyka na pozycję "A". I wtedy też można sprawdzić stan posiadania podłączonych LED.
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-09, 01:13   

laisar napisał/a:
No więc jednak nie - tryb testowy dotyczy zegarów i środkowego wyświetlacza LCD, natomiast kontrolki testowane są po prostu przy przekręcaniu kluczyka na pozycję "A". I wtedy też można sprawdzić stan posiadania podłączonych LED.

Niestety - nie wszystkich. Świecą się tylko te związane chyba z silnikiem i osprzętem, ale już np. od świateł przeciwmgłowych itp. - nie. To była pierwsza rzecz, jaką sprawdziłem. :)

Dzięki wielkie za odpowiedź. Miałem cichą nadzieję, że jest gdzieś jakaś tabelka z rozpiską, w której wersji są które LEDy albo co...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-10, 20:10   

To trzeba sobie włączyć światła i będzie prawie wszystko na raz (;

(Prawie - bo kontrolki mijania i drogowych świecą oczywiście naprzemiennie).

No i oczywiście - to tylko na chwilę, bo poduchy, aku, heble itd zaraz gasną.


Rozpiski niestety nie ma, bo wersje zmieniały się w czasie, a nikomu nie chciało się śledzić akurat tego aspektu...


Jeżeli potrzebujesz dwóch LED więcej, to można by wykorzystać tablicę z MCV-Laureate-diesel - ma dodatkowo kontrolki świec żarowych oraz obecności wody w filtrze paliwa.

(A taki duster-laureate-diesel-4x4 ma ich dostępnych chyba jeszcze więcej?).


Natomiast najprościej to jednak niczego nie lutować do płyty, tylko po prostu wsadzić kabelek zakończony LED w odpowiednie miejsce samej tablicy:



(Fotka http://www.daciamodellen.nl/gordel-lampje/ - gdzie jest dużo fotek jak całe to tałatajstwo wygląda).


Ale lutować też oczywiście można - np http://www.tutorialelogan...i-deschise.html
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-07-10, 20:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2012-09-12, 22:06   Tuning licznika czyli fotografie z modyfikacji

Witam. Chciałbym się pochwalić małym tuningiem wizualnym. Mi się podoba. Koszt licznika z przesyłką 110 zeta ( alledrogo.pl )

Album licznika

i jeszcze pare fotek ( złożony jest stary licznik ten z czanym obrotomierzem ( odsprzedam go z chęcią ) - nowy jest z białym obrotomierzem )









przy okazji - jak dobrze skalibrować wskazówki ??


dodatek - założyłem żarówkę cofanie z dźwiękiem.... wsteczny i beeeeeep, beeeeeep, beeeeeeeeeeeep...
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2012-09-12, 22:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-09-13, 06:18   

ustawienia zegara chyba zmienia się w komputerze - nie dostaniesz dokładnej wskazówki co do wartości, bo czynników jest kilka - co najmniej faktyczny rozmiar koła, jeśli nie dodatkowo ciśnienie, a na pewno stan bieżnika...no chyba że modyfikacja w kierunku gps'a podłączonego do blatu
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-14, 00:39   Re: Tuning licznika czyli fotografie z modyfikacji

jjmalin napisał/a:
przy okazji - jak dobrze skalibrować wskazówki ??

Trzeba przed złożeniem licznika podpiąć go na chwilę do samochodu. :) Wystarczy wejść w tryb diagnostyczny (wcisnąć pedał hamulca na parę sekund i przekręcić kluczyk), natenczas wskazówki zaczną same się obracać - wskazówka obrotów będzie się zatrzymywać co 1000 rpm bodajże, wskazówka prędkościomierza - nie pamietam, chyba co 20 km/h. Trzeba pracowicie poprawiać wskazówki tak długo, aż zaczną pokazywać mniej więcej to co trzeba. Z mojego doświadczenia - prędkościomierza idealnie ustawić się nie da, ale można znacząco zniwelować przekłamanie.

Dopiero potem założyć szybkę licznika i przykręcić licznik na miejsce. :)
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2012-09-14, 05:51   

Białe zegary...ważne że Ci się podobają:)

Jeśli mogę wtrącić swoje krytyczne trzy grosze to uważam, iż srebrne obwódki lepiej komponują się z czarnymi i białe tarcze mają "cieniutką" trzcionkę:)
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2012-09-14, 16:38   Re: Tuning licznika czyli fotografie z modyfikacji

bebe napisał/a:

Trzeba przed złożeniem licznika podpiąć go na chwilę do samochodu. :) Wystarczy wejść w tryb diagnostyczny (wcisnąć pedał hamulca na parę sekund i przekręcić kluczyk), natenczas wskazówki zaczną same się obracać - wskazówka obrotów będzie się zatrzymywać co 1000 rpm bodajże, wskazówka prędkościomierza - nie pamietam, chyba co 20 km/h. Trzeba pracowicie poprawiać wskazówki tak długo, aż zaczną pokazywać mniej więcej to co trzeba. Z mojego doświadczenia - prędkościomierza idealnie ustawić się nie da, ale można znacząco zniwelować przekłamanie.

Dopiero potem założyć szybkę licznika i przykręcić licznik na miejsce. :)


a którą wtyczkę ? obydwie ?
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-14, 17:32   

bebe napisał/a:
Wystarczy wejść w tryb diagnostyczny (wcisnąć pedał hamulca na parę sekund i przekręcić kluczyk)

Wcisnąć hamulec ?
Na pewno nie hamulec, tylko zupełnie coś innego :)

Tutaj informacje nt. trybu diagnostycznego licznika : http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3787
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-09-14, 17:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2012-09-14, 20:15   

wszedłem w ten tryb tak jak pisał jackthenight tylko że masz mały błąd bo obrotomierz się zaczyna od 500 a predkość od 15 km/h ale wszystko wyregulowałem.

końcowy efekt:

_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2012-09-14, 20:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-14, 20:40   

jjmalin napisał/a:
że masz mały błąd bo obrotomierz się zaczyna od 500 a predkość od 15 km/h ale wszystko wyregulowałem.

Jaki błąd kolego ? Przestań :)
To jest przepisane z manuala serwisowego Logana, także takie pierdoły mogą się różnić w zależności od modelu auta i jego rocznika.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-09-14, 22:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
Endymion 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,4 + LPG (od nowości)
Rocznik: 2007
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 64
Skąd: Sochaczew
  Wysłany: 2013-04-07, 16:03   Zmiana koloru podświetlenia zegarów i konsoli

Żona zasugerowała mi zmianę podświetlenia zegarów i konsoli w naszym Loganie na niebieskie bo oryginalny kolor już jej się znudził :D

Na pierwszy ogień poszedł licznik bo przy okazji chciałem dołożyć jeszcze dwie kontrolki (otwarcia drzwi i GAS).

Demontaż jest stosunkowo prosty, dwa wkręty w osłonie kolumny kierowniczej, dwa kolejne aby zdjąć daszek osłaniający zegary, i ostatnie cztery trzymające licznik.
Następnie na wszelki wypadek odłączam akumulator, wypinam obie wtyczki z licznika i zabieram go do domu.
Tam kolejne kilka wkrętów, trochę zatrzasków, jeszcze demontaż wskazówek i mamy samą płytkę na stole.
Po szczegóły demontażu odsyłam do forumowej szukajki, było to dokładnie opisane, nawet filmik z opisem był na rumuńskiej stronie.


Fabryczne diody to diody SMD w obudowach PLCC-2 niestety są stosunkowo mało popularne. Dużo łatwiej można kupić diody SMD w obudowach 1206.
Ja zastosowałem diody niebieskie w obudowie 1206 o jasności 80mcd w cenie 0,80zł./szt. i są one nieco jaśniejsze.
Każda wskazówka jest podświetlana 3 diodami, natomiast wyświetlacz ma ich 6 co razem daje 12szt. + 3szt. na wypadek zgubienia.
Co do narzędzi to mam stację lutowniczą Elwika RT-24, ale jedną diodę wymieniłem przy użyciu lutownicy transformatorowej, ciężko ale przy odrobinie wprawy się da.
Przyda się też pęseta, odsysacz i cyna 0,5mm lub 0,7mm.

Tutaj mamy zdjęcie z po wymianie LEDów z zaznaczonymi diodami do wymiany


A teraz zbliżenie na którym widać starą i nową diodę. Ta po prawej w pierwszym rzędzie to PLCC-2 lutowana transformatorówką, a po środku w pierwszym rzędzie mamy już LED w obudowie 1206. Drugi rząd to fabryczne PLCC-2.
dla ciekawskich podpowiem że dioda po prawej to dołożona kontrolka otwartych drzwi (czerwona), a środkowa to kontrolka od LPG (zielona) na liczniku fabrycznie oznaczona jako GAS.


[ Komentarz dodany przez: laisar: 2014-02-17, 23:54 ]
Pytanie ws kontrolki GAS: http://www.daciaklub.pl/f...1609756#1609756.
_________________
401kkm i nadal się toczy...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-02-17, 23:27, w całości zmieniany 4 razy  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-04-07, 19:05   

Te niebieskie diody nie są czasem za jasne ?

Bo z tego zdjęcia widać, że po wymianie jednej diody na niebieską już masz nieźle jasno, i kontrolka od przeciwmgielnych dość mocno świeci.
Jedna z trzech wymieniona a już pomarańczowego koloru nie widać.
Niebieskie diody są bardzo jasne i rażą po oczach.
Ja w swoim radiu niebieskie diody właśnie zmieniłem na pomarańczowe ciemniejsze :)
Coś czuję, że po wymianie diód będą zegary razić po oczach w nocy..
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2013-04-07, 19:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
Endymion 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,4 + LPG (od nowości)
Rocznik: 2007
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 64
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2013-04-07, 20:00   

Licznik rzeczywiście świeci troszkę mocniej niż oryginał ale nie jest to znacząca różnica, nie oślepia mnie w czasie jazdy.
Zdjęcie po wymianie pierwszej diody było bez ustawienia aparatu, prześwietlone a licznik nie był skręcony. Najlepiej świadczyła o tym poświata na wskazówce obrotomierza, w rzeczywistości nie było jej widać, zresztą usunąłem to zdjęcie bo wprowadzało w błąd.
Sądzę że diody 60mcd były by optymalne ja niestety miałem tylko jedną jasność: 80mcd.Zawsze też można dopasować jasność wymianą rezystorów.

Licznik:
_________________
401kkm i nadal się toczy...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-02-17, 23:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-07, 20:42   

No, no, podziwiam zdolności, chociaż niebieski kolorek to faktycznie nie jest dobry dla oczu...

Endymion napisał/a:
z LEDem

"Z LED-ą" - to ona jest, ta dioda [:
 
Endymion 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,4 + LPG (od nowości)
Rocznik: 2007
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 64
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2013-04-08, 20:15   

Dziś przejechałem się zarówno w dzień jak i w nocy doszedłem go kilku wniosków:
1. Podświetlenie obrotomierza oraz prędkościomierza na niebiesko wyszło super. Cyfry są czytelne i wyglądają świetnie.
2. Wyświetlacz komputera w ciągu dnia wydaje się nieco za ciemny, natomiast nocą nieco za jasny. Jutro zamawiam białe diody i zobaczę jaki da to efekt.

Jak wprowadzę te korekty to opiszę efekt.
_________________
401kkm i nadal się toczy...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-02-17, 23:36, w całości zmieniany 3 razy  
 
Endymion 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,4 + LPG (od nowości)
Rocznik: 2007
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 64
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2013-05-04, 14:00   

Wczoraj zmieniłem kolor podświetlenia komputera z niebieskiego na biały i jest lepiej.

Nowe diody świecą troszkę słabiej a pomimo tego wskazania są bardziej czytelne.

Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-02-17, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-04, 15:14   

Fajnie jak wszystkie elementy podswietlenia sa w zblizonej tonacji i podobnym kolorze. Innaczej wyglada to festyniarsko-choinkowo.
 
Ryszard 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 22luty2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 107
Skąd: Pleszew
Wysłany: 2013-05-13, 22:34   

A czy może koledzy maja jakiś patent na podświetlenie lampek kierunkowskazów w Dusterze ? Przy większym słońcu , jasnym dniu ten zielony nie widać dobrze niestety. R
 
Alien 



Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2013-05-16, 20:17   

Osobiście nie przepadam za niebieskim podświetleniem (mam na myśli te znane np z Golfów IV - potwornie razi) ale u Ciebie wygląda to naprawdę ciekawie, ponieważ widzę że bawisz się z testowaniem podświetlenia - wskazówki na biało będą fajnie wyglądać przy błękitnych zegarach (mam podobnie w swojej E11, tyle że u mnie kolor zegarów jest nieco bledszy (podświetlenie żarówkami, nie diodami).

A jak już mówimy o podświetleniu - osobiście najbardziej lubię zielone, najmniej męczące (obok białego).
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-26, 20:13   

Ciekawy mix kolorków w zaczipowanej boxem daci logan.

 
Endymion 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,4 + LPG (od nowości)
Rocznik: 2007
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 64
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2013-05-31, 17:10   

Wykonanie takich przeróbek wymaga naprawdę sporo pracy, nie wystarczy prosta podmiana LEDów. Oryginalnie tuż przy osi wskazówki znajdują się 3 diody które podświetlają zarówno wskazówkę jak i tarczę.



Dało mi to do myślenia.
_________________
401kkm i nadal się toczy...
 
yakov 


Marka: Jeep
Model: Compass
Silnik: 1.4
Rocznik: 2019
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 152
Skąd: Sko-Kam
Wysłany: 2013-07-25, 12:00   Wyłączenie podświetlenia kokpitu

Czy możliwe by było w daćkach wyłączenie podświetlenia kokpitu przy włączonych światłach?
Marzy mi się taki przełączniczek, cobym sobie w jasny dzień nie ściemniał podświetlenia komputerka (i nie włączał podświetlenia kokpitu), a po nocy mógł sobie to włączyć.
Jest taka możliwość w ogóle?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne