DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
10.000 za kółkiem Dustera
Autor Wiadomość
Dyziek 



Marka: Cactus i Passeratti
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-08-26, 21:33   

Prezes, tak
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2013-08-27, 11:16   

miskowski napisał/a:
funyo napisał/a:
(...)Ale jednak jakoś kusi mnie to 4x4. Może dlatego, że idea SUVa z pojedynczym napędem jest jakby .... niepełna?
(...)
Do tego dochodzi kwestia późniejszej odsprzedaży - 4x4 schodzą "na pniu", nie wiem jak 4x2?


Duster z napędem 4x4 to auto dla ludzi, którzy muszą prywatnie lub zawodowo poruszać się w trudnym terenie, lub dla miłośników lżejszego off-roadu. Każdy użytkownik Dustera z napędem 4x2 powie Ci, że ta wersja zaskakująco dobrze radzi sobie nawet w dość trudnych warunkach i w połączeniu z umiejętnościami kierowcy wyjątkowo często powoduje wytrzeszcz oczu u obserwatorów. Jeśli więc rzadko zjeżdżasz z asfaltu i slipujesz na trawiastym podłożu kilka razy w roku - naprawdę poważnie się zastanów.


Ja uwazam, ze kupowanie 4x2 jest malo sensowne bo jak ktos chce 4x2 to moze sobie kupic Sandero. Przewaga Dustera nad innymi samochodami jest wlasnie to, ze jest tanim autem z napedem 4x4, i to nie koniecznie do trudnego terenu ale chociazby do przyjemniejszej jazdy zima. Nie bardzo widze przewage Dustera nad innymi samochodami poza zawieszeniem.. . Oczywiscie pomijam kwestie wizualne bo komus sie moze po prostu podobac i wtedy wszystko jedno jaka wersja..

Moim zdaniem 4x4 beda bardziej poszukiwane z drugiej reki bo nie sztuka kupic tanie auto 4x2.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2013-08-27, 11:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-08-27, 13:18   

Biorąc pod uwagę stosunkowo młody wiek używanych dusterów, nie dziwi fakt, iż 4x4 schodzą szybciej bo różnica w cenie używki jest mniejsza niż przy zakupie nowego ale...za parę lat czar pryśnie bo napęd 4x4 jest droższy w eksploatacji i serwisie a cięższy teren nie sprzyja spokojnej eksploatacji.
Tak więc przy przebiegach powyżej 100 tysięcy duster z napędem na przód będzie obarczony zdecydowanie mniejszym ryzykiem późniejszych kosztów i ewentualnych napraw. Ciekawe co będzie z ewentualnymi usterkami napędu 4x4 po gwarancji?
Bardzo dużo suvów sprzedaje się w wersjach z napędem na jedną oś dlatego, iż pozwalają zjechać z asfaltu na polną, leśną drogę i dojechać tam gdzie zwykłe rodzinne kombi nie dotrze a nie koniecznie potrzebny jest do przejechania większych dziur i kolein napęd na wszystkie koła.
Zakup dustera z napędem na przednią oś ma więc proste uzasadnienie: jeśli potrzebujemy pojemnego auta (sandero jest sporo mniejsze) na mniej przystępne drogi (nie mylić z trudnym terenem) za przystępną kasę to proszę bardzo:)
Ktoś kto będzie się poruszał w cięższych warunkach weźmie 4x4 i tyle a dyskusja, który jest lepszy nie ma sensu bo po to są dwie wersje by każdy wybrał dla siebie.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-27, 18:21   

kilazz napisał/a:

Ja uwazam, ze kupowanie 4x2 jest malo sensowne bo jak ktos chce 4x2 to moze sobie kupic Sandero.


Moze, szczegolnie Stepway MK II, z 20 cm przeswitem. Jednak Duster ma pojemniejszy bagaznik i mocniejsze silniki.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-27, 23:45   

kilazz napisał/a:


Ja uwazam, ze kupowanie 4x2 jest malo sensowne

Ja za to uważam że duster z 4x4 to żadna terenówka , i jak ktoś potrzebuje koniecznie pokonywać ciężki teren to na-pewno nie będzie myślał o dusterze
Już ktoś pisał 4x4 w SUV-ach jest dla kierowcy żeby się pewniej czół że ma większe szanse wyjechać z ekstremalnych sytuacji . Pragnę zauważyć że zazwyczaj wysokimi wielkimi autami takimi jak SUV-y jeżdżą kobiety bo bezpieczniej się czują i mają lepsza widoczność , do tego takie auto jest bardziej odporne na krawężniki i wszystkie dziury których kobiety po prostu nie omijają . Do tego pojemność takich samochodów jest wystarczające dla rodziny . Na zachodzie gdzie zwykłą rodzina ma 2 samochody zazwyczaj mężczyzna ma albo coś fajnego sportowego albo samochód klasy premium a kobiety właśnie suvy 4x4 dla ich lepszego samopoczucia .
Jak ktoś potrzebuje terenówki za małe pieniądze to sobie kupi suzuki jimny . Niektórzy przecenią te 4x4 w dusterze , fakt przydaję się w zimę żeby ruszyć pod oblodzoną górkę albo wyjechać z piachu ale na tym koniec .
Osobiście bym sobie dustera w 4x4 kupił żeby mieć ten komfort psychiczny że jak wpadne w zaspe albo do rowu to z niego wyjadę ale z nieznanego nikomu powodu firma nie chce do niego montować fabrycznego gazu , ale przestańcie przesadzać bo większość dusterów jest sprzedawana z napędem na jedną oś , bo klienci nie oczekują od niego własności terenowych bo 99 % nie zjedzie z asfaltu .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2013-08-27, 23:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2013-08-27, 23:51   

ale dlaczego zakladanie ze 4x4 kupuje sie po to zeby zjezdzac z asfaltu? Zima warunki na wiekszosci drog sa gorsze niz najgorszy teren w lecie i tutaj 4x4 pokaze swoja wiekszosc. Zima od listopada do kwietnia = prawie pol roku bezdyskusyjnej przewagi posiadania auta 4x4..
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-28, 06:54   

Jak już pisałem Duster 4x4 to najtańsze nowe auto z całkiem przyzwoitym 4x4 do którego mogę spakować rodzinę i gdzieś wyjechać.
Gdybym nie szukał auta z 4x4 to kupiłbym coś innego, zapewne w ogóle nie Dacię, bo w kategorii "plaskatych" samochodów wybór jest bardzo duży za te pieniądze.
A po którejś tam zimie, gdy na (płaskim!) parkingu ludzie nie mogli wyjechać rano z miejsca postojowego stwierdziłem, że nie kupię więcej auta z napędem na jedną oś. No i ja lubi szwendać się w dziwnych miejscach, gdzie posiadanie 4x4 daje duży komfort. Nie tylko psychiczny.
 
Dusterjack 



Marka: Dacia/Jeep
Model: Duster/Grand Cherokee
Silnik: 1,5 dCi 110 4x4/ 3.0 CRD 4x4
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 319
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2013-08-28, 20:22   

Każdy będzie tłumaczył zakup Dustera na swój sposób, ja np. kupiłem tylko ze względu na napęd 4x4 i za przystępne pieniądze, warunek też był że musiał być nowy.
 
zdzisiu27 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 371
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-28, 22:04   

A po co tłumaczyć zakup Dustera?
Nie ma co tłumaczyć.
To po prostu dobry samochód.

Tłumaczyć to może ktoś ze Skodą ;-P
_________________
Dusty Popylacz ;-P 1.6 Laureate 2011


W moim odczuciu samochód Dacia Duster zrobi niesamowitą wręcz furorę na rynku motoryzacyjnym
 
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2013-08-28, 22:18   

skoda gadać :P
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-08-29, 08:29   

wojtek_pl napisał/a:
Duster 4x4 to najtańsze nowe auto z całkiem przyzwoitym 4x4........ Gdybym nie szukał auta z 4x4 to kupiłbym coś innego, zapewne w ogóle nie Dacię, bo w kategorii "plaskatych" samochodów wybór jest bardzo duży za te pieniądze.

nic dodać nic ująć... u mnie też to zadecydowało...
 
Transfogarski 



Marka: Była Dacia
Model: Był Duster 4x4
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-08-29, 14:53   

Karenzo napisał/a:

Pragnę zauważyć że zazwyczaj wysokimi wielkimi autami takimi jak SUV-y jeżdżą kobiety bo bezpieczniej się czują i mają lepsza widoczność , do tego takie auto jest bardziej odporne na krawężniki i wszystkie dziury których kobiety po prostu nie omijają .

Niektórzy przecenią te 4x4 w dusterze , fakt przydaję się w zimę żeby ruszyć pod oblodzoną górkę albo wyjechać z piachu ale na tym koniec .
Osobiście bym sobie dustera w 4x4 kupił żeby mieć ten komfort psychiczny że jak wpadne w zaspe albo do rowu to z niego wyjadę...


Nie do końca się z tym zgodzę. Oto mój punkt widzenia
Primo: Mam prawie 2m wzrostu i pewnie się czuję w także w niżej zawieszonym aucie :-P
Secundo: W te wakacje w Czarnogórze wjechałem na ponad 2000 m npm kamienisto-błotnym mega wyboistym górskim duktem. Dystans 5 km przebyłem na jedynce w porywach do dwójki w ciągu godziny Po drodze widziałem tylko LR straży granicznej i ze dwie rasowe japońskie terenówki i żadnych pań z dziećmi i bojących się krawężników i studzienek jegomościów :mrgreen:
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-29, 23:31   

Zimą na krótką chwilę zmuszony byłem jeździć Toyotą Yaris, zrozumiałem wtedy jaki to komfort mieć 4x4, cały czas w Dusterze mam włączone "auto" i to działa, ja nawet nie wiem kiedy mi pomaga i to skutecznie, czasem tylko słychać i czuć w ekstremalnych sytuacjach drogowych.
Toyotka bardzo chętnie nawet w nowiutkich zimówkach miała ochotę się ślizgać tyłem na zakrętach, Dustera nie mogłem zmusić do tego, zawsze coś pilnuje toru jazdy.

Proponuję przesiąść się zimą w inne auto 2WD i wtedy oświecenie nastąpi ..;))
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
Hakama 4x4 



Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Śląsk Cieszyński
  Wysłany: 2013-08-30, 07:38   

I ja tam uważam, że pełne wykorzystanie możliwości geometrii podwozia Dustera jest w wersji 4x4. Miałem wcześniej samochód osobowy z przednim napędem. Czasem ciągam ciężkie przyczepy np. z drewnem czy z węglem w zimie i pamiętam jak martwiłem się kiedyś o każde ruszenie pod górkę na śniegu, kiedy przód się podnosi z powodu ciężkiej przyczepy. To samo w piachu. W tym miejscu gdzie zakopał się czaju (to ja byłem tym brązowym), widziałem też zakopaną nową Toyotę Rav4 z napisem jazda próbna - którą wyciągała terenówka.
Także moim uzasadnieniem zakupu dustera 4x4 było nie tylko zamiłowanie do taniego off roadu ale także potrzeba ciągania przyczep. Poza tym w 4x4 masz krótką 1. Ostatnio holowałem Transita 2.5 d pełnego towaru do zapalania (a odpalić nie chciał). Nie wiem ile toto ważyło ale ponad 2 tony napewno. Ruszanie na szutrze nie stanowiło problemu w trybie auto. Przód oczywiście uślizgnął (słyszałem opony) ale zaraz tył pomógł i nie było problemu. Silne przełożenie krótkiej 1 spowodowało, że ruszałem w zasadzie normalnie.
Więc jeżeli używasz auta na gorszych nawierzchniach z cięzarem na haku lub dopiętym do haka - to raczej sugruję 4x4.
Do tego komfort jazdy w zimie w górach jest naprawdę zupełnie inny.
Spalanie nie jest aż tak wiele wyższe, bo możesz jeździć na 2x4 (ile ta skrzynka i mechanizm z tyłu mogą ważyć - 70-90 kg.).
Do tego napęd ten zmienił sposób spędzania przeze mnie wolnego czasu:
http://www.youtube.com/ch...WQkwDUt9XaE7xpQ
Reasumując, rozumiem zakup 2x4 jak ktoś potrzebuje wyższe auto z olbrzymim bagażnikiem na dziurawe, gorsze drogi i szutry itp. Uważam natomiast, że 4x4 na ciąganie czegoś cięższego w piachu, wodowaniu itp. (4x4 i krótka 1), czy wypoczynek off roadowy w górach jest niezastąpione.
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2013-08-30, 07:52, w całości zmieniany 7 razy  
 
dragon 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,6 LPG
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-30, 08:21   

Każdy szuka autka do zaspokojenia swoich potrzeb. Mam przejechane 42 tys. i jestem super zadowolony. Większość czasu śmigam po mieście (stąd też decyzja o LPG), ale o wyborze 4x4 czy 4x2 zdecydowała wielkość bagażnika. Żona + dwójka dzieciaczków + częste wyjazdy w góry. Pokonuję też sporo dystansu na krótkich odcinkach autostradowych i zauważyłem,że Dusterki 4x4 jeżdżą wolniej, tak do 130 przy dozwolonych 140. Ja wykorzystuję w pełni wszelkie limity prędkości i mam sporą satysfakcję mijając właścicieli leciwych "super fur". Mnie 4x2 wystarcza do wszelkich wojaży i oby rzeczywiście do 200 tyś ;-)
Zapewniam też, że 4x2 daje radę z przyczepą :mrgreen:
Przejechałem całą Polskę tam i z powrotem bez żadnych problemów.

IMG_8299.jpg
Plik ściągnięto 203 raz(y) 155,06 KB

 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-08-30, 10:49   

Dalej ciągniecie Koledzy dyskusję na oklepany temat wyższości 4x4 nad 4x2...to już nudne zaczyna się robić:(
I jedno i drugie jest dla określonej grupy klientów i tyle a dalsze klepanie tych samych argumentów nie ma sensu.
4x4 ma mnóstwo zalet i wszyscy o tym wiemy. Jak ktoś ma więcej kasy i mu taki napęd się przyda to pewno se kupi bo warto.
Z drugiej strony będą tacy klienci jak ja, którym duster się podoba a 4x4 do szczęścia nie był potrzebny i te parę tysięcy gotówki zostało też w kieszeni...
Przejechałem ponad trzydzieści tysięcy i nigdy jeszcze nigdzie nie utknąłem w drodze bo nie wpierdzielam się tam gdzie nie dam rady przejechać a i nie planowałem kupując dustera z napędem na przód jakiś off roadowych przepraw:)
Myślę, że warto by raczej podyskutować o zaletach 4x4 w porównaniu z innymi markami...z podobnymi właściwościami jezdnymi.
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2013-08-30, 11:28   

Dyskusję można prosto zamknąć - 4x4 jest lepszy a 4x2 jest tańszy i tyle..
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-08-30, 12:16   

Dyskusję można prosto zamknąć - 4x4 jest lepszy aczkolwiek nie każdemu potrzebny a 4x2 jest tańszy i większości kierowcom w zupełności wystarczy:)

http://www.daciaklub.pl/f...r+4x4++4x2+test
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2013-08-30, 12:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2013-08-30, 13:11   

tomala72 napisał/a:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4471&highlight=dacia+duster+4x4++4x2+test


chciałbym zobaczyć ten sam test wykonany zimą :)

_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2013-08-30, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II / Sandero III
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V / 1.0 LPG 100 Eco-G
Rocznik: 2020 / 2014 / 2024
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1248
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2013-08-30, 13:27   

tomala72 napisał/a:
Dyskusję można prosto zamknąć - 4x4 jest lepszy aczkolwiek nie każdemu potrzebny a 4x2 jest tańszy i większości kierowcom w zupełności wystarczy:)

http://www.daciaklub.pl/f...r+4x4++4x2+test


Kupić Dustera bez napędu na 4x4 to lepiej kupić jakieś kombi.. np Kia Ceed... Wyjdzie cenowo podobnie, a komfort jazdy i bagażnik większe.
W ogóle moim skromnym zdaniem kupować SUV czy Crossover bez 4x4 mija się z celem. Chyba, że chodzi jedynie o wygląd "prawie jak off road".
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-08-30, 18:42   

keikan napisał/a:
tomala72 napisał/a:
Dyskusję można prosto zamknąć - 4x4 jest lepszy aczkolwiek nie każdemu potrzebny a 4x2 jest tańszy i większości kierowcom w zupełności wystarczy:)

http://www.daciaklub.pl/f...r+4x4++4x2+test


Kupić Dustera bez napędu na 4x4 to lepiej kupić jakieś kombi.. np Kia Ceed... Wyjdzie cenowo podobnie, a komfort jazdy i bagażnik większe.
W ogóle moim skromnym zdaniem kupować SUV czy Crossover bez 4x4 mija się z celem. Chyba, że chodzi jedynie o wygląd "prawie jak off road".


No i dalej to samo "pieprzenie" kotka za pomocą młotka...

Keikan Ty wiesz co to jest off road...wrzuć film na forum jak przeprawiasz się dusterem przez prawdziwy ciężki teren to oficjalnie napiszę temat, iż 4x2 jest do dupy:)

Tylko pamiętaj: Ciężki Teren napisałem, nie pipindalanie leśnymi dróżkami dla grzybiarzy:)))
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2013-08-30, 18:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
bogdan_16 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 41
Skąd: Jaslo
Wysłany: 2013-08-30, 19:19   

''Tylko pamiętaj: Ciężki Teren napisałem, nie pipindalanie leśnymi dróżkami dla grzybiarzy:)))''

Odpowiadam za Keikana. W tym roku mielem przyjemnosc jechac przez Kijow w tym czasie gdy to miasto bylo calkowicie sparalizowane i to nie byly drogi dla grzybiarzy jak to okreslisiles tylko drogi w stolicy kraju.Bylo tam naprawde duzo fajnych samochodow ale wiekszosc tylko z przednim napedem.
Frajda dla mnie bylo uslyszec ''popatrz wszyscy stoja a Duster jedzie" .Moze nie byl to jak to okresliles off road ale dzieki 4x4 po 36 godzinach dojechalem do kraju, na przednim napedzie niestety zostalbym w kijowie co najmniej dwa dni. Kto nie byl nie zrozumie.Wiec nie pieprz glupot 4x4 ze naped 2x jest lepszy od 4x4.Niestety jak chcialem wyprobowac mozliwosci Dustera zawsze zostawalem w miejscu gdzie wjechalem.Nie bede przytaczal innych przypadkow proponuje pojezdzic po swiecie to sie przekonasz ze 4x4 naprawde pomaga.
 
zdzisiu27 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 371
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-30, 20:11   

keikan napisał/a:

Kupić Dustera bez napędu na 4x4 to lepiej kupić jakieś kombi.. np Kia Ceed... Wyjdzie cenowo podobnie, a komfort jazdy i bagażnik większe.


Lekki off-topic.
Nie wiem co rozumiesz przez komfort jazdy, więc zakładam, że nie miałeś styczności z taką taczką jak Kia Ceed. Jeździ tym mój teść, rocznik 2011, 1.4 benzyna, nówka z salonu. Komfort jazdy to rzecz, która w tym aucie moim zdaniem nie istnieje. Jest to taczka, samochód bardzo twardo zawieszony. W porównaniu do Dustera zachowuje się jak skacząca taczka. Owszem, Ceed wygląda nieźle, ma dobre ceny, jakieś tam wyposażenie w dobrej cenie - i to tyle! Wiesz co teść mówi jak się przejedzie z Tłuszcza (gdzie mieszka) do mnie, do Marek? Że go boli kręgosłup od tych dziur. I chwali Dusterka za komfort jazdy!!!!
_________________
Dusty Popylacz ;-P 1.6 Laureate 2011


W moim odczuciu samochód Dacia Duster zrobi niesamowitą wręcz furorę na rynku motoryzacyjnym
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-08-30, 20:17   

Kolego bogdan_16 ja nie przypominam sobie abyśmy razem piwko pili więc nie wyskakuj mi z tekstami typu "nie pieprz głupot" i wysil mózgownicę dokładnie czytając moje posty bo nigdzie nie napisałem, iż 4x2 jest lepszy...
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-08-30, 21:43   

zdzisiu27 napisał/a:
W porównaniu do Dustera zachowuje się jak skacząca taczka

problem tkwi w tym,że po dłuższym użytkowaniu DD przesiadka do jakiegokolwiek innego auta sprawia,że wydaje się ono pozbawione amortyzatorów
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne