Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 20:24
do diesla poza ciężarówkami to się nie oplaca
ale do gdi zwraca się po 100 tys przebiegu przy obecnych cenach przy instalacji która podaje lpg od uruchomieniu silnika bez kropli benzyny
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-05-10, 06:16
BoloSr, kolego, zes troche malo czasu poswiecil na to zainteresowanie, zwlaszcza, ze z taka pewnoscia sie wypowiadasz na temat gazu.
Poniewaz deklarujesz chec instalacji LPG do ropniaka, poswiec temu wiecej czasu, bo mozesz byc potem bardzo rozczarowany.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-03, 14:36
Logany dopiero docierają do nabywców -zamówienie otwarto chyba w lutym.
W każdym razie tendencja jest mocno zwyżkowa - pewnie 1500 na miesiąc zostanie w tym roku przebite.
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-07-21, 18:31
kapelusznik napisał/a:
a może ta instalacja za 4kPLN to nie wtrysk fazy ciekłej gazu, tylko normalna sekwencja dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa (dotryskująca noPb w trakcie jazdy na LPG)
Za jedyne 4kzl to na 99,9% nie jest wtrysk fazy cieklej, tylko sekwencja (IVgen.), a zeby to chodzilo w miare bezpiecznie dla wtryskiwaczy nPb (bezposredni wtrysk nPb), to bieg jalowy pewnie 100% na nPb, a poza nim tez znaczacy % dotrysku nPb. W konsekwencji taka instalka zwraca sie sporo dluzej niz w przypadku sekwencji i silnika z wtryskiem posrednim.
Duster spada, nowsze modele rosna... za wyjatkiem Logana, gdzie jest spadek i to ogromny (w prownaniu nie tylko do lipca, ale takze do czerwca i maja).
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-03, 10:26
Ja również w sedanie zamiast Logana wolałbym Aveo. Ale kombi nie ma już alternatywy w tej cenie. Podejrzewam, że będzie wymiatać i jest na 1-szym miejscu jeśli będę zmieniał autko. Przegrać by mogło ewentualnie z mocno przecenionym clio kombi.. ale to mocno
Odnośnie logana sedana moja opinia jest taka iż obecnie bym go nie kupił - wolałbym sandero. MCv też jakiś taki doczepiony ma ten bagaznik. Stary logan miał swój urok swoją kańciatość nowy - jeśli już sedan to bardziej aveo albo celisium czy 308 (czy jak one się zowią)
_________________ Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
O ile tylko armie handlowców się nie zbuntują, że jeżdżą "tylko" Dacią to nowe MCV/Logan kombi ma szansę pozamiatać Fabię kombi i być hitem, bądź nawet liderem sprzedaży najbliższych 12 miesięcy w tym segmencie aut flotowych, o ile tylko nie trzeba będzie na nie czekać , tak długo jak na Dustery tuż po premierze.
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Jeżeli cenowo go upozycjonują, jak Rapida tuż po premierze, to nie będą mieli szans. Co jak co ale we flotach akurat liczy się koszty, choć podejrzewam, że nie w każdej firmie Dacie by przeszła......np u mnie w pracy, byłoby silne NOGO!
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Ostatnio zmieniony przez Domel2250 2013-09-03, 15:19, w całości zmieniany 1 raz
Ja również w sedanie zamiast Logana wolałbym Aveo. Ale kombi nie ma już alternatywy w tej cenie. Podejrzewam, że będzie wymiatać i jest na 1-szym miejscu jeśli będę zmieniał autko. Przegrać by mogło ewentualnie z mocno przecenionym clio kombi.. ale to mocno
U mnie w tej walce wygrał Logan. Jak dla mnie ładniejszy przód i deska, która bardziej mi odpowiada (w Aveo jak dla mnie za bardzo futurystycznie, choć bryła samochodu już takich cech niestety nie posiada). Różnica w cenie około 8tyś plus skórzana tapicerka minus upust w Chevrolecie, więc może byłaby porównywalna, ale raczej na korzyść Logana. Bagażniki prawie takie same natomiast miejsca wewnątrz szczególnie w tyle z delikatną przewagą Logana. Na plus w Aveo na pewno jest 6 biegowa skrzynia biegów. Natomiast, jeżeli chodzi o silnik to jakoś większe zaufanie mam do 1.5dCi niż do 1.3. Koszt przeglądów i pakietu ubezpieczenia nie sprawdzałem w Chevrolecie więc tego nie jestem w stanie porównać.
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-04, 08:23
Serwis w Chevrolecie nie był drogi (miałem 2 przeglądy). W Chevim jeszcze dochodzi 6 poduszek, wspomaganie ruszania pod górkę, wytrzymała konstrukcja, zbarankowane progi i kilka jeszcze detali, których na szybko nie powiem. Zwieszenie pewniejsze, ale z czasem stukniejsze - w Daciach na gorsze drogi jest lepsze.
Ale kombi już nie ma konkurencji. Jeśli za ok. 42 tysie można mieć "full wypas" MCV z pominięciem silnika, to nawet za 50 tysi u konkurencji trudno coś znaleźć.
W Dacii też nie jest drogi, dlatego tego nie porównywałem. W Chevrolecie dochodzą 2 poduszki. Jeżeli chodzi o wytrzymałość to na tą chwilę raczej trudno to jednoznacznie stwierdzić. No i jak napisałem różnica w cenie też występuje i pytanie czy w Chevrolecie by mi dali 10tysięcy upustu od ceny katalogowej by zbliżyć się do ceny Logana.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-09, 21:41
cyt:
"Polskich "blach" nigdy (a przynajmniej przez kilka lat) nie ujrzy co czwarty kupiony w naszych salonach Peugeot, co dziesiąty Mercedes, co dziesiąte BMW i Renault, prawie co dziesiąty Citroen. Prawdziwym hitem jest jednak Dacia. Z danych wynika, że na 6384 sprzedanych przez polskich dilerów pojazdów tej marki 2 277 (36,7 proc.), powędrowało w świat w ramach "detalicznego eksportu". Oznacza to, że zainteresowanie ofertą owej marki wśród rodzimej polskiej klienteli nie jest aż tak wielkie, jak się dotychczas wydawało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum