Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2016-03-03, 19:52
Regulacja zaworów
Autor Wiadomość
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2014-05-19, 17:52   

Jeżeli zawory nie odzywają się to po co robić regulację. Pamiętaj, że serwisy na tym zarabiają. Jak auto zacznie bujać się na wolnych obrotach, będzie głośno cykać lub zacznie pracować podobnie do diesla to wtedy pojedziesz na regulację.
_________________

 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2014-05-19, 19:14   

Chyba 50 a nie 500zł... IMHO walneli się o 1 zero.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3684
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-19, 19:42   

Kup szczelinomierz i podkladkę pd dekiel i wyreguluj sam. Albo zleć poza aso za grosze.
 
Józef 


Marka: dacia
Model: sandero
Silnik: 1,4 mpi
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2014-05-19, 20:37   

500 zł za regulację zaworów ! To za wymianę rozrządu chyba biorą 2 tyś?

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2014-05-19, 23:02 ]
Odpowiedź ws cen rozrządu: http://www.daciaklub.pl/f...1639378#1639378.
 
pol34 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.6 MPI+LPG
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 83
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2014-05-19, 21:50   

50 zł to cena adekwatna do roboty i tyle miesiąc temu płaciłem za taką usługę,co do sensu regulacji to jest i to duża,sam reguluję swojego staga i podgląd ma prawie zawsze za pomocą telefonu i programiku BT Remapper i Torque i choć wszystko jest ok to pierwszą oznaką do regulacji zaworów jest podwyższone podciśnienie w kolektorze dolotowym i nierówna praca na wolnych obrotach i nagrzanym silniku,odczuwany spadek mocy.Większość zaworów miałem podpartych czyli bez żadnego luzu,po regulacji jak by włożył nowy silnik,wróciła moc i silnik przestał się (telepać) na wolnych obrotach.Sprawdzić luzy przy gazie zawsze warto tak co 15000 km bo koszt naprawdę niewielki a korzyści ogromne :mrgreen:
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3713
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-19, 21:51   

ASO zawsze bierze dużo, bo musi pokryć cały zakład wraz z urzędnikami (kierownicy, księgowi, itp.).
Mnie zaśpiewali 400 zł za montaż czujników cofania, bo miałem nowy samochód na gwarancji (inne zakłady montujące czujniki biorą jakieś 150-200 zł). Przykra prawda, ale jak chcesz mieć gwarancję to tylko tam w ASO. A jak zrobisz gdzieś u innego zakładu bez autoryzacji to w ASO na przeglądzie mogą czepiać i grozić utratą gwarancji. To jest chore i totalna paranoja. :shock:
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-19, 22:08   

route2000 napisał/a:
jak chcesz mieć gwarancję to tylko tam w ASO

Nieprawda - traci się jedynie gwarancję na elementy zmodyfikowane, nie całą.

route2000 napisał/a:
w ASO na przeglądzie mogą czepiać i grozić utratą gwarancji

Mogą, ale nic z tego nie musi wynikać.
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-06-21, 22:36   

Dla potomnych. Regulacja tylko na zimnym silniku.
Na pierwszym zdjęciu są potrzebne narzędzia tj.
Klucz płasko oczkowy lub oczkowo gięty 10, szczelinomierz, płasko szczepy, torx E12 i T50 do tego przedłuża pokrętka, opcjonalnie klucz dynamometryczny, wkrętak PZ2 i podnośnik samochodowy i nowa uszczelka.
Na początku odkręcamy cztery śruby kluczem E12 dwie z przodu zaznaczone na czerwono dwie z tyłu nie widoczne na zdjęciu nr2. Odłączany też rurę ssącą wchodzącą do filtra. Naszym oczom ukazuje się widok pokrywy zaworowej, z której odkręcamy osiem śrub na klucz T50 cztery zaznaczyłem na czerwono z przodu a cztery są z tyłu na tej samej wysokości. Zdjęcie nr3. Odłączamy też przewód zaznaczony na żółto i zdejmujemy fajki ze świec zapłonowych.
Świecę wykręcamy żeby było nam wygodniej kręcić silnikiem, chociaż nie jest to konieczne.
Przed wykręceniem świec wydmuchujemy gniazda tak by piasek nie wpadł do cylindrów. Dekiel zaworowy ściągamy i naszym oczom ukazują się dźwigienki zaworowe na zdjęciu nr4.
Następnie podnosimy lewarkiem dowolne przednie koło tak by się uniosło, ja polecam prawe będzie mniej chodzenia a i widok na klawiaturę dobry. Widać to na zdjęci nr5. Przy podnoszeniu obowiązuje BHP takie samo jak przy wymianie, koła, czyli zaciągnięty ręczny i kliny pod kołami. Następnie wrzucamy piąty bieg i kręcimy kołem w PRAWO!!! Nigdy w lewo. Czyli zgodnie z kierunkiem jazdy. Kołem kręcimy tak długo aż ustawimy tzw. mijankę na czwartym cylindrze, czyli tym od koła zamachowego. Mijanka to takie ustawienie zaworów, w którym zawór wydechowy( ten skierowany do przodu samochodu) zaczyna się zamykać, a ssący, ( czyli ten w kierunku kabiny) zaczyna się otwierać. Czyli mamy dwa uchylone zawory. Zaznaczyłem te zawory zieloną ramką na zdjęciu nr 4.
Jeżeli mamy takie ustawienie to rozpoczynamy regulację zaworów zaznaczonych na zdjęciu nr4 na czerwono. Regulujemy w sposób pokazany na zdjęciu nr6 wkładamy płytkę szczelinomierza. (0,25 dla zaworów wydechowych, 0,15 dla ssących - dop. Laisar). Ta powinna się przesuwać z wyraźnym oporem. Jeżeli nie możemy jej włożyć to luz jest za mały. Jak wchodzi lekko to luz za duży. Wtedy przystępujemy do regulacji. Rozkątrowujemy kluczem 10 nakrętkę i kręcimy wystającym trzpieniem do uzyskani właściwego luzu następnie kontrujemy lekko kluczem. Dla tych, co nie mają wyczucia jest klucz dynamometryczny nastawiony na wartość 10 Nm. Jest to wartość naprawdę niska nie siłując się ta wartość uzyskacie ciągnąc klucz małym palcem u ręki
Ja już sprawdzicie i wyregulujcie te cztery zawory to obróćcie silnik o 180 stopni, czyli tym razem mijanka na pierwszym cylindrze. I sprawdźcie pozostałe cztery zawory w ten sam sposób.
Składamy w odwrotnej kolejności. Dekiel zaworowy dokręcam na 10Nm. Uszczelkę jak mamy to wymieniamy, Chociaż stara metalowa potrafi wytrzymać jedną dwie regulacje. Świece przed wkręceniem dobrze jest posmarować( gwinty) smarem aluminiowym lub miedzianym. Zdjęcie nr7 i wkręcić dokręcając na 25-30Nm. Następnie z gardzieli zdejmujemy uszczelkę gumową i zakładamy ją na obudową filtra powietrza od spodu. Zdjęcia 8 i 9. Dobrze jest też odkręcić i zdjąć z klamerek dekiel filtra powietrza. Dzięki czemu łatwiej będzie nam włożyć w swoje miejsce obudowę filtra a jednocześnie widzimy z góry czy dobrze wodzi nam uszczelka na gardziel. Przed włożeniem obudowy filtra nie zapominamy o włożeniu wężyka odmy. Zdjęcie nr 10. Na końcu wkładamy filtr dokręcamy dekiel i opuszczamy koło. Robota wykonana.

02_Filtr.jpg
Plik ściągnięto 592 raz(y) 35,27 KB

03_dekiel.jpg
Plik ściągnięto 732 raz(y) 30,99 KB

04_Mijanka.jpg
Plik ściągnięto 1669 raz(y) 52,28 KB

05_Lewarujemy koło.jpg
Plik ściągnięto 556 raz(y) 33,37 KB

06_regulacja.jpg
Plik ściągnięto 1157 raz(y) 56,59 KB

07_świece.jpg
Plik ściągnięto 587 raz(y) 53,83 KB

08_usczelka.jpg
Plik ściągnięto 504 raz(y) 33,67 KB

09_załozona.jpg
Plik ściągnięto 472 raz(y) 59,7 KB

10_Wężyk odma.jpg
Plik ściągnięto 668 raz(y) 28,09 KB

11_dokrecamy filtr.jpg
Plik ściągnięto 503 raz(y) 27,15 KB

Ostatnio zmieniony przez laisar 2023-05-10, 12:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
lukki100 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI + STAG-4 plus
Rocznik: 2009
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-09-09, 15:52   Popychacze mechaniczne czy hydrauliczne?

Dopomóżcie, bo zgłupiałem ;-)
Zaprzyjaźniony mechanik stwierdził, że zaworów mi nie wyreguluje, bo w moim aucie (Logan MCV 1,4 MPI 75 KM) są popychacze hydrauliczne! Jedyne co może zrobić, to spuścić z nich olej i ustawić "luz początkowy".

P.S. Dzięki za instrukcję, przyda się.
Pozdrawiam
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-09, 15:54   

omijać tego mechanika szerokim łukiem
_________________
Moje auto
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-09-10, 07:40   

lukki100, I co takiego od nas oczekujesz? Mamy się zebrać do kupy i mu wp.... Znaczy wytłumaczyć, że się myli? :mrgreen: Instrukcję ci podałem zrób to sam. :!: Poza tym hydrauliczne popychacze to dziś się tylko wkłada do silników, w których ustawiano jeszcze luz wstępny to dziś się już nie produkuje, chociaż są w użyciu. Ale nie było ich dużo tak z pamięci to Fiat i VW w paru silnikach to stosował. I można je policzyć na palcach jednej ręki drwala po wypadku z piła łańcuchową. :-P
 
lukki100 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI + STAG-4 plus
Rocznik: 2009
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-09-10, 14:14   Nie bijemy!

Nie, no, biednego mechanika oszczędźcie ;)
Po prostu miałem wątpliwości - a nuż mam jakąś inną wersję silnika? Dokładnie jest to "stara" Dacia Logan MCV z grudnia 2009 r.

P.S. Dziś w sklepie moto chciałem zamówić uszczelkę pod dekiel zaworów. Przy okazji spytałem i sprzedawca wg katalogu stwierdził, że Dacia Logan MCV 1,4 po 2007 r. ma popychacze hydrauliczne :)

P.S. Wrzuciłem hasło "dacia logan mcv 1.4 popychacze" do wujka Googla i znalazłem takie strony:
http://www.4cars.pl/samoc...hacz_zaworu.php
http://wajbex.pl/partscat...22,0100424.aspx
http://e-autoczesci24.pl/...0002-01216.aspx

Na wszystkich piszą "tryb pracy: hydrauliczny". Dlatego wciąż mam dylemat, bo szkoda mi rozgrzebać auto na daremno.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez lukki100 2014-09-10, 14:37, w całości zmieniany 3 razy  
 
lukki100 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI + STAG-4 plus
Rocznik: 2009
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-09-10, 20:33   Rozbieżności...

kapelusznik napisał/a:
laisar napisał/a:
K7J to inaczej 1.4 8v (:

Prawidłowe wartości wg instrukcji serwisowej (dotyczą także K7M czyli 1.6 8v):

Cytat:
- wlot: 0,1-0,15 mm

- wylot: 0,25-0,30 mm - bez wymiany zaworów (0,20-0,25 mm - z wymianą zaworów)

Moment dokręcania nakrętki regulującej: 9 Nm.

czy podane wartości dla 1.4 8v dotyczą rozgrzanego silnika ?
w serwisówce którą posiadam znalazłem tekst:
Cytat:
Luz w przypadku regulacji nierozgrzanego silnika
(mm)
Zawory układu dolotowego: 0,20 +0,05 -0,075
- Zawory układu wydechowego: 0,40+0,05 -0,075


No właśnie Panowie, skąd te różnice? Inne wersje aut, silników ???

Ta serwisówka do wglądu i pobrania z forum: http://www.daciaklub.pl/d...handbook_PL.zip
Silniki niby te same, ale w zasadzie dotyczy Logana w wersji sedan...

Pozdro

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2021-09-21, 11:30 ]
Wyjaśnienie: Powyższe wartości dotyczą silnika diesla, K9K.
 
lukki100 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI + STAG-4 plus
Rocznik: 2009
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-09-10, 20:53   Dociekliwy - upierdliwy :)

OK, będę dalej upierdliwy, w instrukcji rumuńskiej znalazłem "pierwsze" wartości:

"Joc reglaj la rece (mm)
-Admisie: de la 0,10 la 0,15 mm
-Evacuare: de la 0,25 la 0,30 mm (fără schimbare
supape)
-Evacuare: de la 0,20 la 0,25 mm (cu schimbare
supape)
Strângeţi la cuplu piuliţa de reglaj al jocului la
supape (9 N.m)."

Do pobrania tutaj: http://www.google.pl/url?....74894050,d.bGQ

Strona 72.

Ponawiam pytanie z poprzedniego postu: skąd te różnice? Może luzy "rumuńskie" są optymalne dla benzyny E86 ? Może w Polsce mamy lepsze paliwo/LPG i luzy "polskie" są lepsze?

Dobranoc :)
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-09-11, 07:45   

Sprawdzałem u siebie i dane są mocno rozbieżne. :idea:
Silnik jest 8v a w dokumentacji, że na ten silnik wchodzi 16 sztuk. I to mi nie pasuje, bo powinno być 8. Jeden zawór jedna szklanka.
Te szklanki mają zastosowanie w sporej ilości silników ze stajni Reno. I pewnie z rozpędu weszły do katalogu. I tak z 1,4 to silniki to K7J 710, 714.

Wiec to na pewno jest błąd firm wystawiających artykuły do sprzedaży. Bo w sprawdziłem tez swoje auto i też mogę zamówić szklanki hydrauliczne. Dwie firmy to produkują SWAG i
Pewniejszym źródłem jest Dialogsys
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-11, 12:26   

kali napisał/a:
jest błąd firm wystawiających artykuły do sprzedaży

Nie - to błąd w katalogu producenta części, firmy Bilstein, do której należą marki Febi i SWAG. Pewnie ktoś z rozpędu przypisał popychacze także do 8v, bo one rzeczywiście występują w 1.4, tyle że właśnie w 16v (K4J).
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-09-12, 07:39   

Dlatego tez napisałem że to błąd firm bo nie można włożyć 16 szklanek do 8 zaworowego silnika.

Sklanki.jpeg
Plik ściągnięto 608 raz(y) 96,49 KB

 
lukki100 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI + STAG-4 plus
Rocznik: 2009
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-10-08, 11:06   Luzy zaworowe - wątpliwości już rozwiane

Już wiem w czym rzecz - to było moje niedopatrzenie ;-)

Instrukcja polska (www.daciaklub.pl/download...handbook_PL.zip) dotyczy silników "L90, i K9K, i 790" (patrz góra str. 61 w pliku MR388LOGAN1.pdf).
Instrukcja rumuńska (www.google.pl/url?sa=t&rc....74894050,d.bGQ) dotyczy m.in. silników "K7J, şi 700 sau 701 sau 710 ≠ K7M..." (str. 72).

Oj, trzeba było czytać dokładnie :-)
W zeszłym miesiącu ustawiłem 0,15/0,25 mm i silnik jeszcze się nie rozleciał ;-)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez lukki100 2014-10-08, 11:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-10-25, 17:19   

http://www.daciaklub.hu/stuff/szervizkonyvK7JM.pdf

strona 24
 
olyy 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Dołączyła: 12 Lis 2014
Posty: 2
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2014-11-12, 19:30   

To teraz bardzo proszę was o pomoc .
Czytam czytam i rozumiem wszystko tylko że ,
nasz problem to widniejący problem przy podpięciu do komputera cewka zapłonowa . Została wymieniona i nadal jest problem . zaś w innym komputerze pokazuje ,że na jedną świece nie pali . Zostały wymienione i nadal jest to samo chodzi jak traktor , jak dluzej stoi problem z odpaleniem gaśnie na skrzyżowaniu jak trzeba się zatrzymać . Najgorzej chodzi do osiągnięcia 2tys obrotów potem jako tako jedzie i jak jest na 5 biegu cały drży jak by mu cos zaraz miało z pod spodu odpaść . Mechanik powiedział , że nie reguluje sie w Daci zaworów ?!?! jest to 2007 Lpg ma przjechane 160tys .
Pomóżcie co moze być .
Mechanik zasugerował , że problem moze być z komputerem od lpg :!: :?: :-(
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-12, 20:26   

olyy napisał/a:
Mechanik powiedział , że nie reguluje sie w Daci zaworów

No to po pierwsze - zmienić mechanika.

Co do samego problemu z silnikiem - niestety, takich spraw przez internet się nie zdiagnozuje...
 
olyy 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Dołączyła: 12 Lis 2014
Posty: 2
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2014-11-12, 20:32   

domyslam się , że sienie da :) Jednak posiadacze tego auta może mogą mieć jakieś podejżenia co może być przyczyną spotkali się z podobnym problemem .
Jednak co mechanik inna rzecz co jest strasznie wkurzające . Musze auto zaprowadzić do PL i boje się , że po drodzę padnie .
Mechanik wydawał się profesjonalny :) szukam innego zobaczymy co powie kolejny z rzędu .
Ostatnio zmieniony przez olyy 2014-11-12, 20:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
Lajkonik 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,6 16v
Rocznik: 2010
Wersja: Ambiance
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 1143
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-12-09, 07:28   

Mogę Ci powiedzieć co było w moim poprzednim aucie z LPG jak nie palił jeden cylinder na benzynie (na LPG było ok). Okazało się że emulator padł i zablokował wtrysk od jednego cylindra. Po wymianie było cacy.
_________________

 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-02-01, 19:42   Co ile regulujecie luzy zaworowe w LPG dokładanych?

Co ile regulujecie luzy zaworowe w instalacjach LPG dokładanych??
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 814
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-01, 21:54   

20 tys.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne