Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-05-05, 17:54
jeśli są grubsze w przekroju, to możliwe,że mają też grubsze podstawy - trzeba zmierzyć - może ktoś z ph2 zerknie?
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-05-31, 17:34
TD Pedro napisał/a:
MSZ kol. DD chyba chodzi o kompatybilność mocowań relingów z ph2 do nadwozia ph1...
Tak, mniej więcej . Chodziło mi o to, czy dla się zdemontować relingi w DD ph1 i w to miejsce, bez większych przeróbek, zamontować relingi z ph2. Przypuszczam, że ukształtowanie dachu się nie zmieniło, ale czy zgadza się umiejscowienie tych 5-ciu szpilek mocujących (na jedną stronę)? No żeby chociaż te 4 główne (czerwone strzałki na fotce) się zgadzały.
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-01, 14:26
To pierwsze pytanie pozostaje nadal aktualne, a póki co może jakaś dobra dusza mogłaby podać numery ref. i sugerowane ceny kompletnych relingów do DD ph2 ?
Do tego różne duperele: śruby, nakrętki, spinki, zaślepki - w sumie chyba jakieś 250 zł.
Wewnętrzny kurs Renault wynosi obecnie mniej więcej 3-3,5 zł / euro, więc wychodziłoby ok. 1500 zł - ale nie jestem w stanie nic powiedzieć o możliwości dopasowania w miejsce starych relingów.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-06-13, 00:08, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-12, 19:46
->Laisar: Wielkie, wielkie dzięki za te wszystkie cenne informacje .
Nieźle kroją na tych częściach zamiennych, np. przy cenie 1500zl za te relingi, to koszt wyprodukowania stanowi 1/3, może nawet mniej. Móglby ktoś powiedzieć, że jak się ma kaprys "tuningowania" starego Dustera, to trzeba bulić . Gorzej, gdy ktoś będzie zmuszony wymienić, np. z powodu jakiegoś uszkodzenia .
Czy byłoby nadużyciem Twojej uprzejmości, gdybym poprosił Cię jeszcze o analogiczne informacje, jak w poprzednim poście, tylko w odniesieniu do relingow do DD ph1 ? Próbowałem coś znaleźć za pomocą forumowej szukajki, ale efekty dość słabe. Byl ostatnio wątek z numerem i ceną przedniej, lewej nakładki na reling DD ph1. Poza tym znalazłem jeszcze n-ry i ceny samych relingów (tylko "belki") i to tylko srebrnych, ale wątek był sprzed prawie trzech lat, więc ceny mogły się zmienić.
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-13, 10:16
->Laisar: Super, jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki .
Tak jak przypuszczałem, ceny relingow do nieprodukowanego już DD ph1 (przynajmniej samych "belek") obniżyły się w stosunku do cen sprzed lat, poza tym są też trochę niższe niz ceny relingów do świeżego ph2. Muszę przyznać, że jest jednak nieco logiki w tej polityce cenowej .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum