nie ma problemu ze zdjęciem plastiku klapy.Dwie srubki i ciągnąć śmiało
A jest tam filc, czy nie ma? Bo jeśli jest, to nie ma po co ściągać. Jeśli nie ma, można rozebrać i podkleić pianką (jest na to miejsce?).
Nie ma filcu, ani pianki wewnątrz klapy - normalne widoki - czyli siłownik zamka klapy, cięgna, przewody oświetlenia do rejestracji. Ciasno jednak jest że cięzko wsunąć dłoń w szparę w bok tam gdzie goła blacha. A plastik trzyma się na zaczepach takich jak boczki drzwii no i te 2 śrubki torx. Gdzieś już zamieszczałem fotki w tym temacie z wytłumienia tego plasiku i jak to u mnie wygląda
Odnośnie tego wyciszenia w profilu - z innych aut i forum dacii
Cytat:
Terofoam - dwuskładnikowa pianka poliuretanowa do wygłuszenia. izolacja akustyczna jest do filarów ciała. Ps: pójdzie umieścić go w filarach A, B i C do punk
"Pomiary w standardowym pasażera że samochód ujawniają poziom hałasu wewnątrz samochodu jest raczej dość wysoki w szerokim zakresie częstotliwości około 224 Hz przy normalnych prędkościach. tonalny ten można zmniejszyć hałas dodając pochłaniania dźwięku wewnątrz opony. Modele predykcji oraz redukcji hałasu tonalnego Przedstawiono. Zmierzone i przewidywane wyniki są porównywane i umowa znajduje się na dobre. Stwierdzono hałas tonalny które mogą zostać zmniejszone nawet o 9 dB .
Skutki rezonansów jamy powietrza na zakłócenia zewnętrzne badano także. Szacuje się, że można zmniejszyć zewnętrznego hałasu opony 1 dB dodając dźwięk materiał absorbujący wewnątrz opony. " jestem ciekaw czy próbowałeś, zwłaszcza, że to opony. hałas transmisja może być zmniejszona przez umieszczenie materiału chłonnego pod samochodem jak Passat ex (mediana tunelu): "Na Samochód porusza się po drodze do silnego pola akustycznego jest indukowane pomiędzy podłogą samochodu i drogi. Wpływ pola akustycznego można zmniejszyć montując materiał absorbujący dźwięku pod samochodem. Szacuje się, że poziom ciśnienia akustycznego w pobliżu uruchomionego samochodu może zostać zmniejszona o 3 dB, dodając ten rodzaj dźwięku absorpcji " był używany w przeszłości, o masie na obecnym silnika W niektórych modelach Duster. posiada średnicę 84 mm, 15,5 mm grubości i waży około 550-600 gramów. popełniłem ciężarze równoważnikowym, ale po testach okazało się, że zmniejsza drgania w kilku 1400-1600U/min zamiast 1-1.5dB wzrost 2400 -2500rpm.
Ostatnio zmieniony przez corrado 2014-07-15, 08:27, w całości zmieniany 1 raz
na pewno warto ciąć zamknięte profile żeby wpuścić tam pianke .
No oczywiście! W ogóle profile zamknięte należy porozcinać. Otwarte społeczeństwo, otwarte umysły, otwarte profile! Na pewno na tego rodzaju przedsięwzięcie można będzie zdobyć jakiś projekt europejski
robią to na linii gdzie jest dostęp
zresztą zamiast z jakaś badziewiarską pianka lepiej władować w profil olej antykorozyjny .
Jest na tyle gęsty iż będzie utrudniał odbijania się dźwięku
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-07-15, 14:44, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-15, 17:41
Cytat:
zresztą zamiast z jakaś badziewiarską pianka lepiej władować w profil olej antykorozyjny .
Jest na tyle gęsty iż będzie utrudniał odbijania się dźwięku
Wiesz, może pojdziesz krok dalej przeczytaj jakieś podstawowe publikacje o akustyce, wibroakustyce, falach itd, choćby z wikipedii?
I nie jest to rada tylko do Ciebie. Poważnie - chłopaki - starajmy się utrzymać jakiś poziom w tym temacie, bo zaraz zrobi się śmietnik.
polecam głównie sznury w uszczelki i faktycznie przód / gródź + nakola.
Corrado, chyba się z Tobą nie zgodzę do końca. Zacząłem od wytłumienia przednich drzwi. Troszkę poczułem różnicę, ale niewielką. Potem był dach - znów nie było wielkiej różnicy w jeździe (ale deszczu już nie było słychać na dachu). Gdy wytłumiłem bagażnik i nadkola - poczułem ogromną różnicę podczas jazdy. Potem położyłem jeszcze maty i piankę na pokrywę silnika - to już niewiele dało. Podłogi i grodzi nie robiłem (tam są jakieś fabryczne wytłumienia). Mam teraz tak cicho, że nie widzę już potrzeby dalszych działań, za wyjątkiem poprawy uszczelek, bo jednak przy większych prędkościach słychać wiatr. Muszę jednak dodać, że słychać go jakby inaczej niż przed wytłumieniem - buda nie jest już jedną wielką płytą rezonansową. Zatem jeśli ktoś nie ma dużo środków, polecam zacząć od tyłu
Tak tył robiłem na początku , chociaż pobieżnie bez butylu . Drzwi jednak chodziło mi o uszczelki , gumę porowata wewnątrz i to wyklejenue szyb które robili niemcy.to polecam najbardziej. Szybko i słychać rezultatu
Używałem wczoraj tego baranka w spreju co ktoś tu polecał.
Fakt jest tani ale jest też mniej wydajny od SINUSLIVE ES 500
do tego finalnie baranek w speju mocno twardnieje (bo takie ma zadanie )
a ten sprej SINUSLIVE zostaje elastyczny i miękki
ja bym powiedział że 2 puszki baranka to jedna profesjonalnego spreju do wygłuszania czyli żadna oszczędność
Powiedzcie, czy wygłuszenie drzwi i bagażnika dużo daje jeśli chodzi o wyciszenie wnętrza? Bo walory dźwiękowe z audio przy drzwiach to wiadome, ale czy warto inwestować? Bo jest obok mojej pracy na Bemowie zakład, który się tym zajmuje i biorą od 150-200zł za drzwi. Ja nie mam ani czasu, ani wiedzy żeby samemu się tym zająć, więc może ewentualnie polecicie jakąś firmę z Ursynowa, albo Bemowa, gdzie robią to taniej??
- podszybie podklejone matą bitumiczną - na połączenie szyby i blachy podszybia
- wytłumienie bitumą w spreju osłony tłumika końcowego
- wytłumienie klapy matami ile się dało wykleić , żeby nie pociąć łapek , ale żeby też nie nawalić zbędnych kg
( jak się popuka to już głuchy głos i nie dzwoni jak typowa blacha ) , ciężar nie duży - amortyzatorki podnoszą nadal klapę bez problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum