DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-12-16, 23:52
Fabryczny LPG
Autor Wiadomość
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-07-12, 00:20   

W poniedziałek skontaktowałem się telefonicznie z LR Polska i porozmawiałem z osobą odpowiedzialną za LPG w Daciach i Renault. Okazało się, że zostałem wprowadzony w błąd i do Dusterów z instalacją podpadającą pod EURO5 na chwil obecną nawet LR nie ma możliwości odblokowania sterowników. Co ciekawsze to w naszych Dusterach (z EURO5) nie powinno nawet już być złącza diagnostycznego do sterownika LPG! Pan był zdziwiony, że takowy jeszcze posiadam. Jeszcze "lepszą" informacją było to, że EURO5 wymaga/zaleca (nie wiem dokładnie) aby komp od LPG był na jednej płycie sterującej- czyli jeden komputer obsługiwany (to chyba niewłaściwe słowo) tylko przez ASO; tak jest już w przypadku Fiata i Opla. W Drakulach jeszcze te systemy są osobne ponieważ konkurencji LR nie udało się na czas wdrożyć tego rozwiązania.

Sprawa związana z moim problemem jest znana, podpytywano nawet kogoś tam z Renault ale zostało to przykładnie zlane. Mam zadzwonić ponownie za dwa tygodnie, w tym czasie Pan Piotr będzie znowu próbował coś wywalczyć. Po tym czasie sam napiszę do Renówki, ale nie do polskiego oddziału, chociaż znając ich podejście to...
Przy okazji otrzymałem odpowiedź na niezadane pytanie- podczas ujemnych temperatur poniżej 10 stopni mieliśmy z żoną problem z przełączaniem na gaz- instalacja zmieniła zasilanie na LPG ale instalacja nie podjęła pracy- piszczyk dał tylko znać, że jedziemy na noPb. Pomimo osiągnięcia wymaganej temperatury (cztery cegły) nie udało się pojechać na LPG. Pomogło dopiero wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie. Spowodowane jest to jednymi parametrami dla różnych stref klimatycznych- jest jeden zakres temperatury gazu w listwie dla wszystkich co powoduje właśnie takie zachowanie. Jeśli natomiast chodzi o przełączanie instalacji na LPG podczas przyspieszania to Pan Piotr również nie był w stanie podać sensownego wytłumaczenia dlaczego tak to ustawiono, Przypuszcza tylko, że po zakończeniu testów oprogramowania nie zmieniono tego parametru i zablokowano soft. Potwierdził również to, że te same parametry ładowane do wszystkich silników bez późniejszego ich "dopieszczenia" to nie jest dobre rozwiązanie. Niestety, zgodził się ze mną, że w obecnej chwili zakup samochodu z fabrycznym LPG to nie jest dobry pomysł i jeśli pojawią się w sumie nawet drobne problemy lub chęć drobnej zmiany (jak w moim przypadku) aby instalacja była bardziej bezpieczna dla użytkownika to na wsparcie producenta ciężko liczyć.
A z bieżących spraw to coraz częściej po zmianie zasilania na LPG silnik potrafi zgasnąć, oczywiście nie za każdym razem- fajnie się zaczyna robić :mrgreen: Niestety, musiałbym furę zostawić w serwisie na kilka dni aby sobie panowie poszaleli ale teraz nie mogę. Przy dodawaniu gazu obroty potrafią spadać aż do zgaśnięcia 2:41)- potrafię to odtworzyć poprzez mocne wdepnięcie pedału gazu- widać na poniższym filmie.

Czyżby wtryski się zaczęły sypać?...


Ostatnio zmieniony przez piotr. z 2014-07-12, 01:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
stykowski 


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-26, 09:37   

Dla mnie największą bolączką w moim DUSTERZE z fabrycznym LPG jest to, że pali 11-12l/100 i silnik nierówno pracuje. Nie jeżdżę szybko, do pracy nie stoję w korkach. Robię 60-80km/dziennie i co 3-4 dni muszę tankować. Wychodzi, że na 32 litrach przejadę 280-300km. To nie jest to co tygryski lubią najbardziej.

Powinna być możliwość regulacji parametrów przez gazownika z serwisu.
Druga sprawa - wkurza mnie elektroniczna przepustnica i opóźniona reakcja na wciśnięcie gazu. Czasem samochód nawet potrafi "prawie" zgasnąć jak nagle wdepnę pedał w podłogę. Niby fajnie że mam 5 lat pełnej gwarancji na LPG i cały samochód, ale wkurza mnie to, że mając auto 3 tygodnie już raz musiałem posiłkować się serwisem. To mój pierwszy samochód z wolnossącym benzyniakiem od 10 lat, a pierwszy w ogóle na gazie. Nie jestem przyzwyczajony do pływających obrotów wolnego biegu oraz chaotycznie przyrastającej mocy. Raz jedzie tak, że spod dupska ucieka, a raz się mozoli jak 126p pomimo wchodzenia na obroty.

2000km dziś mi stuknęło, a ja od 2 tygodni zastanawiam się, czy przypadkiem jak mi instalowali LPG w fabryce to nie zrobili jakiejś mikro nieszczelności na kolektorze ssącym, bo czasem mam wrażenie jakby samochód się dławił, co zresztą opisywałem już w innych wątkach....

Frajda z jazdy jest, ale przez te dziwne spostrzeżenia dupy nie urywa. A może to ze mną jest coś nie tak, może za dużo wymagam, przecież to "tylko Dacia" jak to powiedział mój kumpel, śmiejąc się w duchu. Z drugiej strony wydając 63 tysiące na samochód chciałbym przez te 5-7 lat cieszyć się z jazdy a nie zastanawiać, kiedy mi coś padnie w samochodzie.
Ostatnio zmieniony przez stykowski 2014-07-26, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2014-07-26, 10:36   

MSZ zużycie LPG na takim poziomie nie jest powodem do niepokoju i sądzę, że jeszcze się obniży...
ja również czasami zauważam "zmienną dynamikę" przy jeździe na LPG ale sądzę, że to raczej "zasługa" jakości LPG... ;)
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-07-26, 11:12   

stykowski napisał/a:

Powinna być możliwość regulacji parametrów przez gazownika z serwisu.


Regulacja jest automatyczna w 3 zakresy prędkości i przez swoje zachowanie kierowcy wpływ.
The adjustment is automatic in 3 speed ranges and is by your driving behavior influenced.

Jeśli masz problemy mają na niskich obrotach, trzeba silnik na LPG 0,5 godziny przy niskiej szybkości pracować, do jednostki sterującej LPG może nauczyć się.
If you have problems have at low speed, you need the motor on LPG 0.5 hours at low speed work, in order to LPG unit control can learn.

Serwis Renault zawiera jednostkę sterującą LPG dostęp tylko do Automatyczna aktualizacja firmware.
The Renault Service has the LPG control unit only access for an automatic update of the firmware.
http://www.serviceapplica...e/download.aspx
 
stykowski 


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-26, 11:38   

eastcowboy napisał/a:

Regulacja jest automatyczna w 3 zakresy prędkości i przez swoje zachowanie kierowcy wpływ.
The adjustment is automatic in 3 speed ranges and is by your driving behavior influenced.

Jeśli masz problemy mają na niskich obrotach, trzeba silnik na LPG 0,5 godziny przy niskiej szybkości pracować, do jednostki sterującej LPG może nauczyć się.
If you have problems have at low speed, you need the motor on LPG 0.5 hours at low speed work, in order to LPG unit control can learn.

Serwis Renault zawiera jednostkę sterującą LPG dostęp tylko do Automatyczna aktualizacja firmware.
The Renault Service has the LPG control unit only access for an automatic update of the firmware.
http://www.serviceapplica...e/download.aspx



POLSKA trudna język :D
Kocham tłumacza google :D
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-07-26, 13:36   

eastcowboy napisał/a:

Jeśli masz problemy mają na niskich obrotach, trzeba silnik na LPG 0,5 godziny przy niskiej szybkości pracować, do jednostki sterującej LPG może nauczyć się.
If you have problems have at low speed, you need the motor on LPG 0.5 hours at low speed work, in order to LPG unit control can learn.


eastcowboy,
do you mean it is necessary to leave engine on for 0,5 hour to learn rpn at idle speed? Effects similar to stykowski case appears and disappears suddenly, even driving on the same fuel (tank is not re-filled with LPG on any gas station).

I po naszemu, żeby wiadomo było co wypisuję:
masz na myśli aby pozostawić włączony silnik na 0,5 godziny do nauki wolnych obrotów? Efekty podobne do przypadku stykowskiego pojawiają się i znikają nagle, nawet podczas jazdy na tym samym paliwie (zbiornik nie jest tankowany LPG na żadnej stacji).

stykowski,
polska język trudna dla obcokrajowca a co dopiero dla googlasa?... :mrgreen: W każdym razie cieszę się, że eastcowboy się udziela na naszym kąciku bo kilku ciekawych rzeczy się od niego dowiedziałem. :-D
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-26, 13:54   

Faktycznie coś tym jest , jak jeździłem dużo po autostradach to auto stało się zrywniejsze ale paliło ok 10-11 L LPG
Czasami nawet gasło mi na 1 jak operowałem na pół sprzęgle (parkowanie itp )
Teraz jakoś bardziej zamula ale już nie gaśnie i spalanie spadło do ok 8-9 L
_________________
Moje auto
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-07-27, 11:38   

Karenzo napisał/a:

Czasami nawet gasło mi na 1 jak operowałem na pół sprzęgle (parkowanie itp )


Ha! Więc to nie tylko u mnie takie jaja! Może winił bym żonę jeśli mi by się coś takiego nie trafiło ale też kilkukrotnie tak się zdarzyło, niemniej jednak taka adaptacja prowadząca aż do zgaśnięcia silnika jest wg mnie nie do przyjęcia. Będę ścigał serwis (oczywiście nie wierzę za bardzo w ich kompetencje w kwestii LPG) i szykuję się do wysmarowania pisma do centrali Renault bo na RP to już krzyżyk postawiłem w ich niechęci do klienta.
_________________
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-07-27, 22:21   

stykowski napisał/a:
]

Kocham tłumacza google :D


proszę bardzo tutaj czytać - kliknij mnie
Ostatnio zmieniony przez eastcowboy 2014-07-27, 22:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
stykowski 


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-27, 22:27   

eastcowboy, Es tut mir leid, wenn er Sie beleidigt, es gemeint war ein Witz sein :)
Vielen Dank für diesen Link, um sich selbst zu lesen :)

eastcowboy, przepraszam jeśli Cię to uraziło, to miał być tylko żart :)
Dziękuję za ten link, poczytam sobie :)
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-28, 00:38   

Może jakiś list w ramach klubu do rzecznika praw konsumentów ?
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-07-28, 05:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
stykowski 


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-28, 00:40   

Ja się podpiszę każdą kończyną... :)
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-28, 22:35   

Dziś specjalnie lekko przygazowywałem (jak ty na filmiku ) aby przełączył się na LPG . Po załączeniu LPG od razu noga z gazu i samochód zgasł , potem musiałem kręcić prawie 4-5 obrotów zanim zapalił .
Do tego jak wyjeżdżałem na drogę szybkiego ruchu z bocznej uliczki to po wciśnięciu mocno gazu aby szybko przejechać pas przeciwny lekko go zamuliło na pół sekundy aż cały się zestresowałem że mi zgaśnie a tir jechał .
_________________
Moje auto
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 814
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-28, 22:55   

Widzę, że coraz więcej problemów z LPG.
U mnie ASO nic nie zrobiło.
Renault Polska nic nie zrobiło.
Puściłem maila do Francji - zobaczymy :-/
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-29, 00:46   

Dla mnie tylko żeby ustawili mi większe dawki na mapie wtrysków LPG szczególnie w zakresie niskich obrotów . Reszta mi odpowiada .
No i to przełączenie na LPG powinno być z automatu a nie przy obrotach rosnących .
Za 3 lata trzeba bedzie rozważyć opcje wymiany komputera i to chyba najlepsza opcja .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-07-29, 00:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-29, 00:57   

matucha napisał/a:
coraz więcej problemów z LPG

Pozew zbiorowy? Sytuacja się kwalifikuje.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-02, 09:15   

Czy świecie w wersjach z fabrycznym LPG różnią się czymś od normalnych ?
Według sztuki powinny być 1 elektrodowe o zmniejszonym prześwicie .
Kiedy do dustera można dostać od 1-4 elektrodowe
a ostęp od 0,9 mm do 0,7 mm
Dodatkowo powinny być odporniejsze na wyższą temperaturę
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-08-02, 10:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
Grzechub 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: K7M 1,6 87KM LPG
Rocznik: 2012 240kkm
Wersja: Stepway
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 46
Skąd: Opolskie
  Wysłany: 2014-08-03, 13:28   

cd filtra LPG. Mój wymieniony podczas przeglądu po 60kkm wyglądał jak na załączonej fotce. Ze spawów wynika ze nie jest rozbieralny.
Aktualna atrakcja związana z załączaniem się wskażnika "oczyszczanie spalin" została usunięta w ASO przez wymianę kpl wtryskiwaczy gazu. Ciekawe na jak długo (przy akt. 68kkm wymieniono łącznie 8 szt !) .
Fabryczny akumulator umarł po 64kkm, aktualnie wstawiony Renault 60Ah.

Parę siwych włosów po ruszeniu z .. parkingu pod sklepem, włączanie sie do ruchu , skrzyżowanie itp na szybko..... z przełaczeniem się na LPG właśnie w tym momencie UFF.

filtr LPG.jpg
Plik ściągnięto 141 raz(y) 145,64 KB

Ostatnio zmieniony przez Grzechub 2014-08-03, 13:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-03, 13:52   

Ale oryginalnie był Landi renzo może ASO ci taki filtr zaimplementowało
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-08-03, 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
Grzechub 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: K7M 1,6 87KM LPG
Rocznik: 2012 240kkm
Wersja: Stepway
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 46
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-08-03, 14:49   

II strona alu : nad E4 w prawo 161035001 LANDIRENZO +R i oryg znaczek Landi
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-08-03, 15:32   

Grzechub napisał/a:
cd filtra LPG. Mój wymieniony podczas przeglądu po 60kkm wyglądał jak na załączonej fotce. Ze spawów wynika ze nie jest rozbieralny.
Aktualna atrakcja związana z załączaniem się wskażnika "oczyszczanie spalin" została usunięta w ASO przez wymianę kpl wtryskiwaczy gazu. Ciekawe na jak długo (przy akt. 68kkm wymieniono łącznie 8 szt !) .
Fabryczny akumulator umarł po 64kkm, aktualnie wstawiony Renault 60Ah.

Parę siwych włosów po ruszeniu z .. parkingu pod sklepem, włączanie sie do ruchu , skrzyżowanie itp na szybko..... z przełaczeniem się na LPG właśnie w tym momencie UFF.


filtra
http://www.daciaklub.pl/f...1642076#1642076

akumulator
http://www.daciaklub.pl/f...1646400#1646400

UFF diagnoza
http://www.daciaklub.pl/f...1647569#1647569
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-04, 13:20   

Ktoś może ostatnio robił przegląd LPG po 40 tys.? Chodzi mi o koszt takiej operacji. W Lublinie koszt jest taki:

Przegląd LPG 320 zł
Filtr gaz-gaz 248 zł
Świece motrio 78 zł

Ceny wydają się od czapy. Taka jest norma w innych miastach, czy próbują mnie stuknąć?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2014-08-04, 13:38   

[quote="jan ostrzyca"]
Przegląd LPG 320 zł
Filtr gaz-gaz 248 zł
Mnie kosztuje 50zł
Fabryczny LPG to fajans i zdzierstwo./moja opinia/
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-04, 13:43   

Jerozolimskie
przegląd LPG z filtrami fazy ciekłej + lotnej 250 zł
z własnymi filtrami ok 200 zł


Decar :
przegląd + faza lotna ok 180-200
z własnym filtrem ok 150
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-08-04, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-04, 13:47   

Karenzo napisał/a:
przegląd LPG z filtrami fazy ciekłej + lotnej 250 zł
z własnymi filtrami ok 200 zł


Tak, w normalnym serwisie LPG. Ja pytam o ASO i gaz fabryczny.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne