Wysłany: 2014-09-26, 23:49 Przód DUSTERa - stylizacje ph1 i ph2
hej,
Zaczęły mi się podobać jednak nowe atrapy z grilem i lampami w Dusterze PH2
Ale jako że utrudniony będzie zaczep lamp w wersji PH1, = ktoś próbował instalować lampy z PH2 do PH1 i zaczepy były w innym miejscu ...
Zastanawiam się czy to nie taki zły pomysł , tylko może za bardzo bad look by wyszedł :
vs zwykły z 4x2 look :
vs 4x4 :
vs chromowe lampy i czarny grill:
albo
Który wygląd wam najbardziej pasuje?
Poza tym jeszcze pytanie - lampy mam chromowane - w wersji 4x2 - czy lampy z 4x4 - czarne gorzej świecą z uwagi na mniej odbłyśnika chromowanego a większą powierzchnię pochłaniającą promienie światła ?
Ostatnio zmieniony przez corrado 2014-10-25, 17:07, w całości zmieniany 2 razy
Ja mam orginalne czarne lampy :) ino gril mam paskudny swiecacy :) a chce go zamienic na czarny albo dorwac drugi i przemaluje a orginal sobie zostawie :)
Dla formalności chyba od połowy 2012 roku wycofali lampy z srebrnym wnętrzem.
Wraz z pojawieniem się wersji Delsey w 4x2 już montowano lampy z czarnym środkiem.
Trzeba zorientować się ile kosztuje w ASO nówki, jak będzie mała różnica to można kupić nówki, a jak Ci na tym nie zależy to tańsze używki z allegro
Lewa 922 zł - ref. 260605370R, a prawa 907 zł - 260103738R.
(Zastąpiły 260609877R+260101891R, które najpierw kosztowały po 366 zł, potem po 440 zł, a obecnie 714 i 687 zł... Nie wiem czym się różnią. Cały czas mowa wyłącznie o fazie I).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-10-01, 09:11, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-01, 08:32
laisar napisał/a:
Dominus napisał/a:
Trzeba zorientować się ile kosztuje w ASO nówki
Lewa 922 zł - ref. 260605370R, a prawa 907 zł - 260103738R.
(Zastąpiły 260609877R+260101891R, które najpierw kosztowały po 366 zł, potem po 440 zł, a obecnie 714 i 687 zł... Nie wiem czym się różnią).
Główną różnicę sam podałeś - cena,cena,cena. Jak przeczytałem że lampy do Dustera kosztują ok 300 zł to nie mogłem wyjść z podziwu - ale jak widać wszystko dąży do normy - za reflektoty do Laguny trzy lata temu zapłaciłem ok 1900 pln.
Lewa 922 zł - ref. 260605370R, a prawa 907 zł - 260103738R.
(Zastąpiły 260609877R+260101891R, które najpierw kosztowały po 366 zł, potem po 440 zł, a obecnie 714 i 687 zł... Nie wiem czym się różnią).
Główną różnicę sam podałeś - cena,cena,cena. Jak przeczytałem że lampy do Dustera kosztują ok 300 zł to nie mogłem wyjść z podziwu - ale jak widać wszystko dąży do normy - za reflektoty do Laguny trzy lata temu zapłaciłem ok 1900 pln.
ale to chyba wnika z tego ze juz nie produkuja phI i cena poszla do gory ze wzgledu na mniejsze ilosci ktore musza produkowac bo teraz idzie phII.
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-01, 09:00
Zwykle jest odwrotnie - najdroższe są reflektory do nowo wprowadzonych do produkcji samochodów, bo jeszcze nie ma zamienników. Od jakiegoś już czasu Renault zachęcone zwiększającą się sprzedażą Dacii zrównuje ceny części z cenami do renaulta.
Pewnie nowe mają dodatkowe światła dzienne, które w PH1 nie było.
Nie mają - to są części zamienne właśnie do Ph1 (dopisałem w poprzednim poście wyjaśnienie), więc nie obejmuje ich ustawowy obowiązek posiadania dziennych.
Jak chcesz zrobić coś z wyglądem to usuń ten plastik w "nozdrzach " dodaje trochę drapieżności
Nie byłoby to złe jest kilka ale
po 1.
coś kiepsko świecą :
w połowie filmiku :
2. brzydsze są jakoś od orginalnych czarnych, jakieś małe te odbłyśniki
3. firma dziadowska - DEPO bodajże - miałem kiedyś lampy i zrobiły się pajączki po < 1 roku - było więcej takich przypadków - nie tylko ja tak miałem
Zwykle jest odwrotnie - najdroższe są reflektory do nowo wprowadzonych do produkcji samochodów, bo jeszcze nie ma zamienników. Od jakiegoś już czasu Renault zachęcone zwiększającą się sprzedażą Dacii zrównuje ceny części z cenami do renaulta.
Racja.
Poza tym odnośnie cen - zamienniki TYC ( lepsze od Depo ) kosztują ok. 220pln , lampy czarne 4x4 i chrom też tyle
Używki na allegro orginał też ok. 200pln ze wszystkimi zaczepami
Także trudna decyzja ...[/youtube]
Ostatnio zmieniony przez corrado 2014-10-01, 11:17, w całości zmieniany 1 raz
Atrapa grila - matowanie i usuwanie warsty chromu by pomalować sprayem na czarny - bardzo żmudna robota :(((
Dali porządną warstwę chromu , trzeba przyznać .
Nie polecam raczej - nie wiem czy starczy mi zapału do tego...
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-08, 08:46
corrado napisał/a:
Atrapa grila - matowanie i usuwanie warsty chromu by pomalować sprayem na czarny - bardzo żmudna robota :(((
Dali porządną warstwę chromu , trzeba przyznać .
Nie polecam raczej - nie wiem czy starczy mi zapału do tego...
A jak kupowałem to "znawcy" ostrzegali - tylko nie kupujcie pakietu Look bo wam chromy zejdą po roku
Atrapa grila - matowanie i usuwanie warsty chromu by pomalować sprayem na czarny - bardzo żmudna robota :(((
Dali porządną warstwę chromu , trzeba przyznać .
Nie polecam raczej - nie wiem czy starczy mi zapału do tego...
A jak kupowałem to "znawcy" ostrzegali - tylko nie kupujcie pakietu Look bo wam chromy zejdą po roku
No właśnie co to za środek, podobno gumowy ? Nie trzeba matowić do plastiku i dawać podkładu do plastiku ?
można później zedrzeć ?
Puszka sprayu kosztuje coś ok. 60-70pln?
http://www.oemtuning.pl/plastidip/
Bo taki gril chromowy pomalowany zwyczajnie jak plastik bez zdarcia warstwy chromu, wytrzyma do pierwszego mycia na myjni .
Spokojnie. Wystarczy odtłuścić płynem do mycia szyb nałożyć pierwszą warstwę , odczekać 10-15 min , nałożyć drugą i zobaczyć czy jest zadowalający efekt. Na myjkach wytrzymuje bez problemu. Jedynie przy ostrym szorowaniu trzeba uważać na ranty by nie drapać ich.
http://www.motostat.pl/user_images/65087/03.jpg
zbliżenie co można zrobić z detalami środka znaczka nie oklejałem tylko paznokciem ściągnąłem gumę ze środka i został pomalowany sam znaczek.
Ja używałem oryginalnego plasti dip. Znajomy używał podróbki plasti lak i efekt identyczny. Co do nakładania jest to banalnie proste. Sugeruję tylko zrobić jedną próbę na jakimś niepotrzebnym śmieciu żeby zobaczyć jak to działa jak się ściąga by już później zrobić idealnie na aucie. Ja zacząłem od razu od auta i zrobiłem to prawie idealnie. Po roku minimalnie mi się przetarło od myjek przez to że zrobiłem prawie dobrze a nie idealnie. Ale efekt fajny.
Ostatnio zmieniony przez SilverTM 2014-10-08, 10:22, w całości zmieniany 3 razy
Spokojnie. Wystarczy odtłuścić płynem do mycia szyb nałożyć pierwszą warstwę , odczekać 10-15 min , nałożyć drugą i zobaczyć czy jest zadowalający efekt. Na myjkach wytrzymuje bez problemu. Jedynie przy ostrym szorowaniu trzeba uważać na ranty by nie drapać ich.
http://www.motostat.pl/user_images/65087/03.jpg
zbliżenie co można zrobić z detalami środka znaczka nie oklejałem tylko paznokciem ściągnąłem gumę ze środka i został pomalowany sam znaczek.
Ja używałem oryginalnego plasti dip. Znajomy używał podróbki plasti lak i efekt identyczny. Co do nakładania jest to banalnie proste. Sugeruję tylko zrobić jedną próbę na jakimś niepotrzebnym śmieciu żeby zobaczyć jak to działa jak się ściąga by już później zrobić idealnie na aucie. Ja zacząłem od razu od auta i zrobiłem to prawie idealnie. Po roku minimalnie mi się przetarło od myjek przez to że zrobiłem prawie dobrze a nie idealnie. Ale efekt fajny.
super trza bedzie to kupic ale dopiero po zimie bo teraz to chyba za pozno juz na takie zabawy :(
ja podziękuję. Ja już pomaluje na stałe . Naczytałem się już "guglając", że to długo nie wytrzymuje, a tym bardziej jak coś działam pod maską opierając się o grila to ta guma nie wytrzyma u mnie długo ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum